~ Hoseok POV ~
Byłem szczęśliwy, mimo tego, że nie miałem pojęcia kiedy zdołam się spotkać z moją rodziną to uśmiech nie chciał mi zniknąć z twarzy. Prawie cały czas byłem wpatrzony w ekran swojego telefonu i pisałem z Yoongim. Chłopak poprosił mnie, aby nasze rozmowy przez Kakaotalk nie dotyczyły żadnych złych rzeczy. Były święta, a więc chciałem mu sprawić przynajmniej taki prezent. Oczywiście wolałbym mu dać coś od siebie, ale to może kiedy indziej, kiedy wreszcie się spotkamy.
Czekając na kolejną wiadomość od Sugi zacząłem się rozglądać po swoim pokoju w poszukiwaniu jakiegoś małego upominku. Wciąż miałem nadzieję, że białowłosy zdoła mi zaufać na tyle, aby się ze mną zobaczyć.
Dowiedział się skąd pochodziłem, a w jednej z naszych rozmów wynikło, że nie pojechałem do rodzinnego miasta. Chłopaka to bardzo zdziwiło i przeze mnie poczuł się jeszcze gorzej. Sądziłem, że odbierze to inaczej, że zauważy moje poświęcenie względem niego, lecz... On uznał, że jest beznadziejny, że psuje wszystko dookoła. Przez chwilę nawet żałował, że do mnie napisał, ale ja szybko wybiłem mu to z głowy. Nie mógł tak siebie oceniać, to był mój wybór, moja decyzja i tylko moja.
Od tamtej pory nie mieliśmy już takich przykrych tematów. Nie chciałem, aby Yoongi się załamał. Podziwiałem go, że zdołał przetrwać tak wiele dni poza domem, w dodatku nie mógł nigdzie się zatrzymać, z tego co wiedziałem mył się w jakiejś szatni w obiekcie sportowym, gdy drużyna piłkarska wychodziła na trening. Musiał uważać na ochroniarza, ale podobno wyglądał jak słoń, więc jak coś to Sugi by nawet nie dogonił. Chyba... Chłopak wyznał, że nie lubił biegać.
Tak wiele zdołałem się o nim dowiedzieć w ciągu tych paru dni, ale... Wciąż było mi mało, chciałem z nim także porozmawiać o... Tamtym dniu...
augustD
Jesteś tam?Hobi
Tak, takHobi
Wybacz, zamyśliłem sięaugustD
Nad czym?Hobi
Tak szczerze?augustD
Myślałem, że tylko tak rozmawiamy odkąd poznałem, że nie jesteś JiminemHobi
Tak jest, nie musisz się o nic martwićaugustD
A więc...?Hobi
Wiem, że to głupio zabrzmi, ale... Cały czas myślę o tobieaugustD
WiemHobi
Serio?!augustD
Tak mi się przynajmniej wydawało, bo ty robisz dla mnie naprawdę wiele... Nie sądzę, żebyś robił to spontanicznie, takie rzeczy trzeba najpierw przemyślećHobi
No tak...
Szkoda tylko, że nie zrozumiałeś tego jak ja to postrzegam...
CZYTASZ
MESSAGE • yoonseok •
FanfictionMin Yoongi - uczeń jednego z liceum znika bez śladu, jak się szybko okazuje nie bez powodu. Przed swoim odejściem postanawia zostawić list staremu przyjacielowi Jiminowi. Liścik wsuwa pod drzwiami, lecz... ...Yoongi nie wie, że to mieszkanie wynajm...