Deel 1✨

1.5K 41 11
                                    


Salma pp
(06:00)
Tring, tring, tring dat is mijn wekker het is maandag ochtend en ik heb geen zin om naar school te gaan. Ik ga gewoon niet. Ik app Marouan om samen naar de stad te gaan. Ik weet dat Zineb en Lella school echt niet zouden skippen. "Goodmorning best friend ik heb geen zin in school dus ik ga niet ga je mee naar de stad plssss??" Ik hoop dat hij snel reageert.

Marouan pp
Wajoooww wie appt mij om 06:00 op een maandag. Ik zag het appje van Salma ik had het kunnen weten dat zij dat was. Ik las haar appje en vond het goed "goodmorning best friend is goed ik kom langs jou en dan gaan we🤪." Ik had toch al geen slaap meer dus ik keek op me insta, snap. Ik stond op en deed me ochtendroutine. Ik ken Salma ze haat het als ik te laat kom.

Salma pp
Hij reageerde best snel. Ik deed me ochtendroutine en trok me outfit aan. Dit is me outfit

Ik liep naar beneden en zag me broers en zus al aan tafel

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik liep naar beneden en zag me broers en zus al aan tafel. Ze zaten weer te smoezen toen ik aan kwam lopen, wenkte Achraf naar Redouan en die weer naar Maisa. Sabah el kheir (goedemorgen) zei ik. Sabah al kheir zeiden hun. "En waar ga jij naar toe?" Vroeg achraf "ik ga met Marouan naar de stad." "Oke maar pas wel goed op hé" "is goed."

Achraf  pp
Marouan is aangekomen. Ik ging de deur open maken "Ewa bro kider"  " goed alhamdoelilah, bro luister Nessim heeft je toch al verteld over dat van Samir 'ja' let alsjeblieft goed op Salma je weet hoe ze is. " is goed bro tuurlijk let ik op haar" we gaven elkaar een boks. Marouan kwam nog mijn ouders groeten. Toen gingen hij en Salma weer naar de stad.

Redouan pp
Achraf wat zei Samir?? Achraf begon met uitleggen hij deed er iets van een uur over ofzo.

Salma pp
Marouan wie is die jongen die ons achtervolg? "Niemand negeer gewoon" het was weer een leuke middag zoals altijd we gingen nog lekker eten en toen naar huis. "Salam ma3lehkom"  " weh 3lehkom salam benthi" ik gaf me moeder een kus ze was een cake aan het bakken😍. Yemma waar is de rest. "Redouan en Achraf zijn naar shisha lounge en je vader is met Maisa haar scooter gaan maken." Oke zei ik " yemma kan ik helpen??"  Ja benthi wil je nog chocolade gaan halen voor mij want dit is niet genoeg. "Is goed mammie ik ben zo terug" onderweg naar de winkel botste ik tegen iemand aan. "Aauuww " ik was op de grond gevallen😅. De jongen stak zijn hand uit om me te helpen met opstaan. "Sorry echt het spijt me ik kan nog wel eens onhandig en blind zijn"  ohh geeft niet zei ik. We keken even diep in elkaars ogen en DAMMMM HIJ IS KNAPP😍😍😍. Uhhmn ik ben Imrane, Salma en hij schudde mijn hand. Was je ook onderweg naar de AH? Ja zei ik. Mag ik mee lopen? Tuurlijk zei ik. We hadden een leuk gesprek. Hij is blijkbaar net hier in de buurt komen wonen.

Volgende dag

Salma pp
Tring,tring,tring me wekker. Ik sta op doe me ochtendroutine doe me outfit aan. Dit heb ik aan

Iedereen sliep nog ik pakte snel een broodje en vertrok naar school

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Iedereen sliep nog ik pakte snel een broodje en vertrok naar school. Voor de deur van de school stond de hele fuckboy gang. Waar Samir natuurlijk bij stond. Nasir begon te fluisten "zinnna innou heb je nog plannen voor vanmiddag als je nu niet aan de kant gaat dan is me middag helemaal vol geplant." Hij stapte opzei hij pakte me bij mijn arm en trok me mee naar een rustigere plek. Wat moet je? Zei ik. Hij lachte jou!  "Ga je kont zoeken ofzo in plaats van mij lastig vallen met ik wil jou donder op joh!"  " en volgende keer hoef je me arm niet vast te pakken" hij stond weer voor me " wat a 3ibadelah laat mij met rust" "is goed je gaat zien jij word van mij of je dat nou wilt of niet."  "Luister a kanker mogol jij moet je eigen kont nog gaan zoeken bij welke kech je die hebt laten liggen en ik doe niks tegen mijn wil in dus droom maar rustig verder want dit gaat nooit echt gebeuren" en ik liep weg OMG hoe irritant kunnen mensen wel niet zijn. Ik zag mijn twee ezels zitten. Ik liep naar hun toe totdat mijn telefoon voor de zoveelste keer over ging ik keek. Ik had een paar gemiste oproepen en een paar berichten waaronder een bericht van Nessim😍.

Heyyy my loveeliees💕💕
Wat vinden jullie van het eerste deel?
Wat zou Nessim gestuurd hebben?

Vergeet niet te stemmen!!!😘⭐️⭐️

Guns en loveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu