Deel 35

258 10 0
                                    

Salma pp
"Kais kom eten we hebben nog 5 uur." Oefff deze man. Hij doet er zo lang over. "Oke dan eet ik zelf!!" Hij kwam eindelijk naar benden. "3ala slama werd tijd." Hij keek me hoofdschuddend aan. "Ayoub brengt ons naar Schiphol." "Oke" Ayoub was er ondertussen al hij en Kais brachten alle spullen naar de auto ik ruimde de tafel even snel op. En we vertrokken ik heb de hele vlucht geslapen ik lag lekker met mijn hoofd op de schoot van Kais. Achraf kwam ons ophalen. Ik renden op hem af en knuffelde hem zo hard. "Heb je gemist kleine." "Ik jou ook khoya. REDOUANNNN!!" Bij hem hetzelfde verhaal. Ze groette Kais met een boks en knuffel. We reden naar huis. "Wie is er allemaal thuis?" "Mama,papa, maisa, nessim, marouan, lella en oma" zei Redouan. "Omg ik heb jullie zo erg gemist." "Wij jullie ook." Achraf stopte bij een tankstation Redouan ging ook met hem mee km eten te halen. "Salma ik heb zelf hier een huis ik ga daar naar toe." Zei Kais. "WAT?? Nee ben je gek je gaat met mij mee!" "Jij gaat naar je familie ik kan daar toch als een vreemde bij gaan zitten." "Weet je wat je zegt!" "Ja" "Kais jij gaat met mij mee en je bent GEEN vreemde mijn familie weet dat ik met jou samen ben klaar je gaat met mij mee je bent mijn man wesh klaar met mij!" "Maar.." "Kais stop niks maar je gaat met mij mee je bent mijn man en dus deel van de familie klaar." "Saff wat jij wilt zinna. Innou." Hij gaf mij een kus op mijn hand.

Kais pp
We waren thuis aangekomen. De moeder van Salma kwam gelijk naar me toe ze gaf mij een knuffel. "Salam whaldi hoe gaat het?" "Salam khelti goed alhamdoelilah en met u?" "Goed whaldi goed" we bleven nog wat knuffelen. Bij de vader ging het precies hetzelfde. Ik groette de zus van Salma. "Eyy hoe gaat het?" "Goed met jou" "goed goed." Salma pakte mijn hand vast en we liepen naar binnen. De tafel was helemaal gevuld met eten. We bleven nog wat praten en alles. Het was echt gezellig. Ik en de jongens gingen uit club enzo jullie weten hoe dat gaat in Marokko. Het was echt gezellig

Salma pp
De jongens waren uit gegaan ik en Maissa gingen naar de winkels alles bleef open tot in de ochtend we liepen arm in arm. "Heb je gemist a zinna." "Ik jou ook." "Yallah vertel is over jou en Kais." Ik begon haar van alles te vertellen. "Omg Salma weet je hoe veel hij van jou houd." "Ja man" "wollah als je zijn hart breekt dan ben je ook echt een mogol." "Zal ik toch niet kunnen maar vertel jij eens wat." "Zinna djali ik heb niks met deze sukkels ik mis die mooiboiis uit Rotterdam enzo." "Oeehhhh zodra ze terug is gaat ze gelijk jagen he." "Hoeft niet ik heb een boii waarmee ik wel eens praat hij is nu in Rotterdam." "Kadaaammmmmm my girrlll she found her boy!" "Oke dat ook weer niet we praten normaal en klaar." "Oke oke" we bleven nog wat praten over ditjes en datjes en gingen weer naar huis het was al 03:00. Ik werd wakker met een reuze arm om mij heen maar wel de reuze arm van mijn schatje. Ik draaide me naar hem om. "Lekker geslapen prinses?" "Nu al wakker?" "Yep" we bleven nog wat liggen en praten. We stonden allebei op en liepen naar benden om te ontbijten. Na het ontbijt gingen in Maissa en lella naar de grote markt Kais, me broers en de jongens gingen naar de andere markt om boodschappen te doen. We sloten de twee weken af met een familie avond we gingen met ze alle uit eten. Het was zo gezellig helaas moesten ik en Kasi weer terug. Aangekomen in Parijs ik had zo een hoofdpijn. "Hoe vond je het?" Vroeg ik aan Kais. "Leuk gezellig het voelde als een familie." "Is het toch ook." Hij gaf me een knuffel en ging toen douchen ik ging wat eten klaar maken. We hebben lekker gegeten en gingen toen met een zak chips op de bank narcos kijken.

Kais pp
Ik ben kapot na die reis. Ik en Salma lagen op de bank narcos te kijken. Salma was in mijn armen in slaap gevallen. Ik keek naar haar en bedacht mij zo veel dingen als ze heeft haar rustige leven gegeven om met mij te zijn. Ik gaf haar een kus op haar hoofd en maakte haar wakker. "Salma, salma kom boven slapen." "Oke" ze stond op en liep naar boven. Ik ging naast haar liggen. "Kais ik hou van je." Zei ze "ik ook van jou mijn engeltje."

Salma pp
Ik stond op. En ging naar benden ontbijt maken. Ik belde Souf even ik wilde met safea praten.
Souf: goedemorgen  hoe was Marokko

Salma: goedemorgen leuk gezellig hoe gaat het met jullie

Souf: gaat goed alhamdoelilah

Salma: mag ik straks om safea mee te nemen ik wil wat leuks gaan doen ik heb haar echt gemist

Souf: tuurlijk wanneer jij wilt tot straks

Salma: tot zoo

Ik hing op en ging verder met koken. Ik voelde twee handen op mijn heupen. "Goedemorgen my allesje" "goedemorgen babbe ga zitten het eten is klaar." Kais ging zitten ik dacht aan dat moment van gisteren dat hij mij zo lang aan keek. Ik wil weten wat er door zijn hoofd heen ging. Ik schonk thee in. "Kais?" "Ja" "waar dacht je gisteren aan?" "Wat wanneer ?" "Toen ik in slaap was gevallen in jou armen je keek me echt lang aan." "Hoe weet je dat je ogen waren echt dicht." "Ik voelde gewoon je blik branden😂." "Ohh nee je bent gewoon schattig als je slaapt." "Ohh nu niet dan." "Jawel maar als je slaapt dan ben je niet eigenwijs." "Oke meneertje." Hij lachte hoofdschuddend. "Wat ga je vandaag doen?" Vroeg Kais. "Ik ga ff naar safea en dan met haar de stad in. En jij?" "Ik ga naar het pand ik moet nog kanker veel geld tellen." "Ik kom wel helpen zodra ik klaar ben." "Alleen met tellen!!!!" "Ja ja ja" na het eten ruimde ik op en ging naar boven. Kais stond daar in alleen maar een handdoek. Ik deed gelijk mijn handen voor mijn ogen. "Wat is er?" Vroeg hij. "Je staat daar half naakt" "ohh ja wacht" na een paar minuten "oke je kunt kijken" zei hij. Ik keek hij had geen t shirt aan daamammmm😍🤤. Ik pakte mijn kleding en ging me snel omkleden. Dit is mijn outfit

Ik deed nog wat make up op een geurtje

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik deed nog wat make up op een geurtje. "Salma kom!" "Ja" ik en Kais vertrokken te gelijk. Hij ging in zijn auto en ik in die van mij. Bij safea gaf ik de cadeautjes aan ze en nam safea mee. We gingen naar de stad. "Oke safea kijk morgen is Kais jarig maar ik laat hem niks weten ik doe alsof hij niet jarig is maar jij moet mij nu helpen met een cadeautje." "Oke kom." We hadden het perfecte cadeau de mooiste outfit voor safea en mij we hadden bijna hetzelfde en een reservering voor morgen avond bij de mooie restaurants. Ik liet alle jongens weten van morgen ik en safea gingen na het winkelen en toen wat eten daarna nog naar de gamehal en toen was het weer tijd om naar huis te gaan.

Heyyy babbes 💕💕💕
We hebben de 1k lezers dank jullie welll lovee jullie allllemaaall❤️❤️
Wat vinden jullie van dit deel?
Vergeet niet te stemmen en het boek te delen🥰🥰🥰

Guns en loveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu