Deel 3 😍💍

630 26 1
                                    

//me twee schattjes waren mij aan het opmaken. Ik was bang dat er iets zou gebeuren.\\

Salma pp
Me schattjes hadden me make up en haar gedaan. Ik trok mijn jurkje aan. Dit is hem

Ik deed me Cartier armband je om

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik deed me Cartier armband je om. Zineb spoot wat parfum op mij. Lella zocht een tas voor mij uit. Ze koos me zwarte Gucci tas.

Nessim pp
Salma kwam naar benden lopen. En waaooowwwww die jurk, dat haar en die hakken eronder en ze rook zo lekker. Je kunt beter vragen wanneer zij er niet goed uit ziet. Salma liep naar haar ouders en Redouan en maisa ze nam afscheid. Ze gingen namelijk een paar dagen bij hun oma logeren en dan naar Marokko. (Hun oma woont in Frankrijk). Nadat hun vertrokken waren. Zaten wij nog heel even thuis. Acharf schreeuwde "Ewa nu kunnen jullie ook gaan have fun." Ik en Salma liepen naar mijn auto. Ik starte de auto. "Je ziet er prachtig uit." "Dankjewel" zei ze blozend. "Ben in zo lekker dat je het zelfs warm van mij krijgt." Ze begon te lachen. "Wat jij whahahahah Nessim je bent echt grappig." Zei ze. "Waarom?" "Dat valt ook wel mee" zei ze. "Oke is goed maar eerlijk ik er wel onfleek uit." "Oke als ik eerlijk mag zijn ja je ziet er goed uit." Zei ze.

Aangekomen bij het restaurant

Salma pp
We waren bij het restaurant aangekomen. Het was zoo mooi😍 dit is het

 Het was zoo mooi😍 dit is het

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Wooww Nessim dit is zo mooi. "Maar zo lang niet zo mooi als jij prinsje." Zei hij. Ik lachte en we liepen naar binnen. Tijdens het eten raakten we aan de praat. Nessim was al klaar met eten ik had die van mij nog niet op. Nessim bleef me de hele rijd aankijken. "Heb ik eten op mijn gezicht?" Vroeg ik. Hij lachte "wat ik meen het" zei ik. "Nee je ziet er alleen heel goed uit."  "Ohh haha dankjewel" zei ik. Ik was klaar met eten. We kregen de rekening ik en Nessim zaten weer te bekvechten over wie zal betalen. Nessim had gezworenen dat hij ging betalen. We zaten in de auto ik keek op me telefoon ik had een bericht van anoniem.

Anoniem: heb je lekker met je babbe gegeten xxx-s

Ik wilde het nummer blokkeren maar dat kon niet. Echt raar. Ik keek rond ik zag niemand. "Salma is er iets?" Vroeg Nessim. "Ohh nee niks" oke. Nessim reed naar een terrasje. We zaten daar te praten en lachen. Mijn avond kon niet meer kapot. Nessim stond op hij pakte een bakje hij ging op zijn knieën. Hij opende het bakje en zei "Salma je bent een heel mooi meisje en lief en ik hou echt van je met heel mijn hart daarom vraag ik je nu wil je een relatie met mij? "Jaa"zei ik. Dit is de ring

Hij deed hem voor mij om

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Hij deed hem voor mij om. Ik gaf hem een knuffel. "Je moet wel weten dat als ik je met iemand anders zie dat ik hem dan gelijk af doe en dan is het over."
"Dat zal niet gebeuren babbe" zei Nessim. Het was laat we gingen naar huis. Nessim bleef bij ons slapen aangezien ik en achraf anders alleen blijven en marouan kwam ook. Ik nam een warme douche. Ik liep naar mijn kamer en ik schrok na wat ik daar zag liggen. Het was een gun. Ik trok snel me pyjama aan, aangezien ik alleen maar een handdoek om me heen heb. Ik rende naar benden pakte een plastic zakje en deed die gun daar in zonder dat ik mijn vinderafdrukken daar op achter liet. En zat een brief bij. "Genoten van je avond met je vriendje? Ik hoop van wel want het duurt niet lang meer totdat wij elkaar ontmoeten. Er staan wel meer dingen op jou te wachten dan alleen ik zoals een mes, een kogel en nog veel meer.
Xxx-S
Ik belde gelijk Salim. Dat is een vriend van mij. "Yohhh" zei hij "hoii sorry dat ik je zo laat bel maat je moet echt iets voor mij doen." "Geeft niet zeg maar wat?" Zei hij "ik heb een gun en ik weten of er vinder afdrukken op zitten." " is goed, kun je nu komen?" Zei hij. "Thankyouu ik kom nu naar je toe" "tot zo" ik hing op. Pakte de Vespa van Achraf en ik reed naar Salim. Hij heeft geen vinder afdrukken gevonden. Mooi ik heb een gratis gun gekregen van
-s. Ik kwam thuis en ze zaten alle drie op de bank op mij aan het wachten. "Zodra Achraf op de bank zit en op je wacht totdat je binnen komt dan weet je, dat er iets aan de hand is...

Heyyy babbes💕💕
Wat vinden jullie van Salma en Nessim?
Waar zouden Achraf, Marouan en Nessim boos op zijn??

Vergeet niet te stemmen!!!⭐️⭐️

Guns en loveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu