Deel 52

207 11 0
                                    

Salim pp
Ik pakte zineb haar hand en trok haar mee "waar ga je heen?" "Winkel kom" we liepen een beetje Salma en Kais hebben het goed gemaakt. "Zineb?" "Ja" "ik ga je iets vragen maar je moet eerlijk antwoorden" "oke" "waarom is de muur nat in die kamer die we voor het laatst hadden opgemaakt en shit?" "Ohh ja uhmm Salma had water voor me gehaald maar ze struikelde uit ofzo en toen ja kwam dat water tegen de muur je weet hoe onhandig ze is" "is goed hbiba ik dacht dat er iets was" "ohh nee niks" we haalden de spullen en gingen weer naar huis.

Zineb pp
Omg nee straks heeft hij door dat ik loog. We waren thuis aangekomen. "Salma ik heb je nodig kun je even komen?" "Wat is we?" "Loop mee! Nu!" Ze liep de gang in ik duwde haar een kamer in en deed de deur dicht. "Wat is er?" "Salim vroeg waarom de muur nat was" "wat zei jij?" Ik vertelde haar wat ik tegen Salim zei "geloofde hij het?" "Denk het ik weet niet Sal we moeten het zeggen" "NEE! Ik ga dit oplossen geloof mij het gaat goed komen" "ik hoop het" "ik weet het zeker!"

Salma pp
Oke alles is nu op mij ik ga dit zelf oplossen. Ik liep weer naar de woonkamer. "Wat was er?" Vroeg Salim "ohh ja gewoon meiden dingen" "komen jullie weer gewoon naar de villa?" Vroeg Kais "ja laten we nu gaan kom!" "Nu?" "Ja Salim nu!" We liepen naar de auto's en reden terug naar de villa. "Babbe?" "Ja" "wat is er?" "Niks" "zeker je doet raar" "ik zei niks ik ben gewoon moe" "oke" ik liep naar mijn kamer nam een douche trok snel een trainingspak aan en ging op de bank liggen iedereen was weg ik weet niet eens waar ik kreeg een anoniem bericht "20:00 bij ******park beter ben je er." Ik durf te wedden dat het Samir is. Ik pakte me auto sleutels en reed naar de plek. Ik liet me auto een paar straten verder op en liep naar die plek toe. Ik ging op een bankje zitten. Er kwam een jongen helemaal in het zwart capuchon op alles naar me toe lopen en nam naast mij plaats "eindelijk ontmoeten we elkaar weer" "wat moet je Samir?" "Wraak!" "Succes mag ik gaan!" "Nee! Of een deal" ik knikte met me hoofd als teken dat hij moest praten "jij gaat met mij mee en ik vergeet jou en zineb maar je bent wel de mijne laten we zeggen dat we dan friends with benefit zijn" "wat denk je van nu alvast beginnen" ik ging dichterbij hem zitten. "Hier?" "Luister benefit met mij zijn kincky dus ja?" "Wat jij wilt!" Ik deed mijn arm om zijn hals en ging op zijn schoot zitten hij wilde me zoenen ik ontweek hem iedere keer. Ik deed me hoofd langs zijn hals "let we start the game mi amor" fluisterde ik in zijn oor.

Samir pp
Die chick maakt me kanker geil. Ik zweer ik wist niet wat me over kwam is Kais dan zo slecht dat ze gelijk met mij mee gaat.

Salma pp
Hij pakte me bij mijn kont. Ik pakte zijn gun uit zijn broek "we start the game now!" Ik richtte de gun op hem. "Wooww rustig wat doe je?" Ik ging van hem af "wat denk je dat ik Kais achter laat en voor jou zal kiezen Kais en ik kun je niet uit elkaar drijven lieve schat" "ok!" Ik schoot een kogel in zijn boven been "niemand zegt ok tegen mij! Begrepen!" Ik drukte nog op de kogel die in hem zat. "Vuile kanker slet ik ga je nog krijgen!" "Nee nee nee niet doen volgende keer hak ik je lul er vanaf als je maar iets probeert te flikken beter voor zorg je ervoor dat ik niks meer van je hoor!" "Ik neuk je!" Kreeg hij er met moeite uit ik schoot nog een kogel in zijn andere been en 1 in zijn arm. "Zullen we nog wel zien schatje." Ik gaf hem een knipoog en een vies lachje en ging toen weg. Ik stapte in mijn auto ik reed naar de mcdrive ik heb zin in ijs dus ja. Kais had me een paar keer gebeld. Daar heb je hem al ik nam op
Kais: waar ben je?

Salma: ik had wat frisse lucht nodig ik ben over 10 minuten thuis

Kais: goed ik moet je spreken

Salma: waarover?

Kais: zie je zo wel tot zo

Salma: bye

Zou hij weten waar ik echt was? Nee kan niet niemand wist hier van. Of iemand heeft me gevold die hij kent.

Kais pp
Salma kwam naar binnen. Ik zat aan de tafel op haar te wachten. "Que es?" "Ga eerst zitten!" Ze ging zitten "que?" "En nu waar was je?" "Ik zei toch ijs halen!" "...



Heyyy babbes ❤️❤️❤️
Wat vinden jullie van dit deel?
Vergeet niet te stemmen en het boek te delen💖💖💖

Voor iedereen die el eid viert. Eid mubarak❤️
Xxx schrijfster

Guns en loveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu