Deel 8💫💫

431 24 0
                                    

//nessim had spijt van wat er was gebeurt, Salma en Kais zijn samen.\\

Salma pp
Ik voelde een hand over mijn haar heen strelen. Ik werd wakker ik zag Kais. "Sabah al kheir habiba innou." "Sabah al kheir" Kais stond op en liep weg. Ik stond ook op ik ging naar de badkamer om mijn gezicht te wassen en mijn tanden te poetsen. Ik liep terug naar de kamer waar ik had geslapen. Ik zag Kais daar weer zitten met van die mooie dienbladen met daarop een heerlijk ontbijt. "Ik laat je echt niet uithongeren we moeten straks best lang gaan rijden." Zei hij lachend "als je maar mee gaat eten want dat krijg ik nooit in mee eentje op." We gingen op het tapijtje zitten dat in die kamer lag. "Kais heb jij dit gemaakt?" "Ja hoezo vind je het niet lekker??" "OMG kan je zo goed koken het is echt lekker." "Alles voor me vrouwtje." Ik lachte "Kais ik wil je iets vragen." "En dat is?" "Waar ben ik nu?" "Je bent in Frankrijk."

Kais pp
Ik had ontbijt voor Salma gemaakt. We moeten straks best nog wel lang rijden. "Salma ik heb iets voor je." "Wat dan?" Vroeg ze terwijl ze me raar aankeek. "Ik dacht misschien wil je wel ff contact met je vrienden dus ik heb een telefoon voor je aan gezien die bloed honden jou telefoon hebben, heb ik een nieuwe voor je gekocht." "Kais ben je serieus??!" "Babbe ik lieg niet tegen je." Ik stond op om die telefoon uit me kast te pakken. Ik ga de telefoon aan haar. "Ik hoop dat je het een mooie telefoon vind zo niet dan kopen we straks een nieuwe." Het was een iPhone XR max. Ze haalde de inpak papier er vanaf en zag de telefoon. "Omg Kais ik kan dit echt niet aannemen." "Ben je gek je bent me vrouw hoe durf je zo iets te zeggen!!" Ik duwde haar tegen de muur. "Salma jij bent mijn vrouw dus dit wil ik niet meer horen van ik kan het niet aannemen oke babbe."

Salma pp
Omg de telefoon die Kais voor me heeft gekocht is echt mooi. Kais duwde me tegen de muur en zei dat ik het niet meer mocht zeggen om iets niet aan te nemen van hem. Voordat ik iets kon zeggen gaf hij mij een knuffel en zei "Salma sorry voor als ik je te hard tegen de muur aan heb geduwd." Ik begon te lachen "ben je serieus?" "Ja ik heb soms niet echt controle over me zelf." Ik gaf hem een kus op zijn wang. "Babbe ik heb wel hardere klappen gevoeld, maak je maar geen zorgen." Ik haalde de telefoon uit zijn doos. Ik sprong gewoon bijna op hem. "Dankjewel babbe." Ik stelde de telefoon goed in en downloaden gelijk insta, snap, app enzo. Ik logde in op mijn insta acc en dmde Zineb.
Salma: heyy zin innou stuur je nummer is ik heb nieuw telefoon dus. En ik moet echt met je praten.

Zineb: omg Salma je leeft nog elhamdoelilah yarabi ik was echt bang oke 06******** bel me gelijk.

Ik sloeg haar op in mijn contacten. Marouan, Ayoub en Kais ook. De jongens ie hier wonen komen later wel. Ik had me omgekleed en was me aan het klaar maken. In de kamer van Kais aangezien de badkamer bezet was en daar ook nog al mijn make up lag. Ik gingen facetime met Zineb.

Zineb: SALMMMAAAA LEKKERDINGG VAN ME!!!!

Salma: ZINNNA INNOUUU wollah ik heb je echt gemist.

Zineb: Salma vertel mij nu alles wat er is gebeurt je bent nu al bijna 3 weken weg.

Salma: ik heb haar alles uitgelegd.

Zineb: die kanker zemel van Samir hij gaat zien. Daarom is hij zeker naar Marokko gegaan. Zodat niemand hem te pakken krijgt.

Salma: ja denk ook daarom

Zineb: en waar ben jij nu??

Salma: ik ben in Frankrijk met Kais de jongen die me heeft gered.

Zineb: heeft hij al die make up, kleding en telefoon gekocht.

Salma: ja

Zineb: hebben jullie iets????

Salma: ja

Zineb: hoe zit het met nessim??

Salma: die heeft blijkbaar niet genoeg aan 1 ik had hem een kans gegeven maar hij heeft dezelfde fout gemaakt. Ik heb haar alles uitgelegd.

Zineb: die nessim gaat zien. Yekkk kech lekker lopen neuken en mijn zus dood laten gaan.

Salma: whahah zineb rustig alles is goed gekomen alhamdoelilah. Ik reken zelf wel af met hem.

Zineb: maar vertel is over Kais??!

Salma: ik zeg je hij is zo lief en kapottt knap. Wollah als je zijn eten proeft jij gaat niet genoeg krijgen hij kan zo lekker koken. En hij zorgt echt goed voor mij.

Zineb: trouwmateriaal???

Salma: jaaa wollah ja gewoon ja ik hoop dat hij niet dezelfde domme fout maakt als nessim.

Zineb: dan (en ze knakte haar vingers) maar Salma hou je echt van hem??

Salma: je kent mij toch ik zeg niet zomaar tegen een boii dat ik van hem hou maar hij is echt ja omg ik hou echt ziels veel van hem.

Zineb: IEMAND IS VERLIEFDD EN SMELT BIJNA OP DE GROND.!!!!

Kais kwam binnen en hoorde wat zineb zei. Hij kwam naar me toe. Hij gaf me een knuffel.
Salma: Kais mag ik mijn mascara op doen zonder dat, dat borsteltje in mijn oog beland.
Kais: sorry babbe is dat je vriendin???
Salma: ja dat is zineb je al verteld over haar.
Kais: ohhjaaa is goed saff

Zineb: KAIISSS , salma smelt bijna dood als ze over je praat woowww ze ligt nog net niet opde grond.

Salma: zineb ja oke uhhh houd je bek is THANKYOUUU  oke lovee youu babby ik spreek je snel.
En ik hing op. Dit is mijn outfit.

"Klopt het wat ze zei?" "Uhhh ja soort van

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

"Klopt het wat ze zei?" "Uhhh ja soort van." "Ik hou echt van je en dat weet je." Zei ik. "Hou ook van jou babbe." Ik deed me haar goed. Ik was klaar. Ik wilde de deur open doen zodat we konden vertellen maar meneertje moest weer eens de deur weer dicht doen. "Wat is er??" "Je vergeet iets?" "Wat??" "Een kus." Ik gaf hem een kus op zijn wang. "Wie zei dat ik hem daar wilde." "Had je maar duidelijker moeten zijn." "Ik zal je laten zien wat pas echt een kus is." Hij duwde me tegen de muur en zoende me. "Dat is een kus." Ik lachte en we reden naar Parijs. Aangekomen kreeg ik een bericht van anoniem.
Anoniem: welkom in Parijs prinsesje heb je me gemist.

Ik stapte uit de auto en ik zag.... dit ga je me niet menen. Ik wilde gelijk terug naar huis gaan. Ik kan het niet tegen Kais zeggen ik hoop dat hij hun niet ziet.

Heyy babbes 💕💕
Wat vinden jullie van dit deel?
Wie zou Salma nu hebben gezien?
💫💫

Guns en loveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu