Deel 30

239 15 0
                                    

Kais pp
Ik hoorde een telefoon over gaan. Welke kkr mogol belt er om 03:00 's nachts ik nam mijn telefoon op.
Kais: bro het is fucking 3 uur 's nachts wat moet je?!
Ayoub: die zemmels zijn ontsnapt.
Kais: wat!!
Ondertussen is Salma ook wakker geworden ze keek me vragend aan.
Ayoub: sorry
Kais: IS GOED JULLIE ZATEN DIE KANKER HOEREN TE NEUKEN EN DIE KANKER ZEMMELS ZIJN ONTSNAPT TOP WERK MORGEN VERGADERING BETER IS IEDEREEN ER EN OPTIJD!!
Ik hing gelijk op ik liep naar benden zocht naar een joint en liep naar dakterras.

Salma pp
Ik hoorde Kais praten. Hij was echt boos terwijl hij nog aan de telefoon was liep hij naar buiten. Ik besloot om even te wachten ik pakte mijn telefoon het was 3 uur 's nachts. Ik had een anoniem bericht.
Anoniem: heb je gemist kan niet wachten de tijd tikt tik tak tik tak a kanker kehba.
Omgg gaan we weer ik trek me er niks van aan. Ik blokkeerde het nummer legde me telefoon weg en ging op zoek naar Kais. Tuin nope. Beneden nope dakterras yep. Ik deed mijn armen om hem heen. "Wat is gebeurt?" Hij draaide zich om. "Sorry, Salma als er ooit iets met mij gebeurt alsjeblieft vergeet niet jij was echt mijn alles jij bent mijn wereld zonder jou kan ik niks." Ik kreeg tranen "wat bedoel je? KAIS ER GAAT NIKS MET JOH GEBEUREN WIJ BLIJVEN SAMEN NIKS EN NIEMAND KAN ONS SCHEIDEN!!!" De tranen rolden over mijn wangen ik rukte mij tegen hem aan. "Kais beloof mij dat je geen domme dingen gaat doen!" Hij keek me aan ik had het ijs koud ik stond alleen in mijn pyjama setje. "KAIS ANTWOORD BELOOF HET MIJ EN ZEG WAT ER IS!!!!!" "Die kanker honden zijn ontsnapt." "Ben je serieus." "Ja" "wat willen hun doen ze kunnen niet een vlieg doden." "Doden niet maar jou iets aandoen wel iemand hoeft alleen jou naam uit zijn kanker bek te halen en ik wil hem dan al vermoorden." Ik knuffelde hem "Kais het komt goed niks en niemand kan mij kapot maken ze kennen ons nog niet." Ik moet echt iets bedenken. Ze moeten jilla in. Ik spreek morgen wel met Noufal af hij en ik makten altijd al plannen en shit.

Kais pp
Salma was ijs koud geworden. "Yallah kom naar binnen je hebt het koud." We liepen naar binnen. Salma legde haar hoofd op mijn borstkast. "Ik heb gehoord dat je goede verhalen kunt vertellen." Zei ik "Wat? Van wie?" "Van safea" "ja oke" "yallah ga je nog wat vertellen aangezien we toch geen slaap hebben." Ze stond op en keek me lachend en raar aan. "Ik wacht." "Ben je serieus?" "Ja ik meen het zo raar is dat toch niet ehh maar wel iets leuks van vroeger ofzo." "Oke" zei ze lachend.

Salma pp
Kais wilde dat ik hem iets gong vertellen over vroeger. Er kwam gelijk een verhaal in mij op zo grappig dat was in mijn middelbare school tijden. Ik legde mijn hoofd weer op zijn borstkast en begon met mijn verhaal.
Flashback
"Fakka niffffoooo ook te laat." Schreeuwde Noufal. "Ewa ja rustig aan je weet zelf toch." Ik gaf hem een knuffel en ging zitten we waren eerste drie uur te laat we hadden nog 10 minuten en dan begon de pauze dus we skipte die ook maar. De pauze was afgelopen we bleven nog wat 20 minuten buiten zitten. We liepen naar de les. "Zo mevrouw en meneer dachten om toch maar te komen!!" "Mevrouw nou ja zeg ook hallo wij hebben een fijn weekend gehad. En u denk ik niet hebt u weer ruzie met u man." Heel de klas lachte ze werd helemaal rood. "EN ZO DOE JE DAT JE WEET ZELF TOCH!" Schreeuwde Noufal en deed het westside teken met zijn handen. "En nu mijn les uit!!" "Mevrouw we waren er niet eens." Zei ik lachend. "Eruittt!!" "Thallah iedereen en mevrouw misschien kunt u beter naar een hoerenhuis mannen zullen daar geen ruzie met u maken." En ik liep weg met Noufal. We liepen naar de wc aangezien er geen jongens binnen waren kon ik gewoon naar binnen. We pakte wat zeep voor de volgende prank. We hadden over 15 minuten handarbeid nu werd er daar geen les gegeven we gingen naar het lokaal we legden onze spullen op een tafel neer en zette alles klaar. Dit zou nooit iemand vergeten. "Bro als dit lukt dan moet er een dag naar ons vernoemd worden." "Ja toch Salma en Noufal." Ik lachte en legde alle telefoons goed neer zodat alles gefilmd kom worden. De les begon de docent legde haar thee op tafel neer. Ik gooide er klei, slijpsel, aarde, slijm en nog meer shit erin. Noufal sloot haar op in de kast. Ik legde de emmer goed zodat die straks lekker over haar heen komt. "DOE DE DEUR OPEN!!" "Ohh sorry mevrouw dat ging echt perongeluk." Noufal deed open. De deed deur deed zij open en daar ging de eerste emmer ijskoud water. Wahahhahaha doood lachen. Next deur slijm en veren. Mensen ik en Noufal pakte onze spullen en moesten ons gaan melden. We werden twee dagen geschorst maar wij waren geen Salma en Noufal als wij niet terug gingen en ja hoor we besloten om die twee dagen te gebruiken om onze wraak te nemen en nog meer Pranks en zo was mijn middelbare school leven.
Einde flashback

Kais ging dood van het lachen. "Woooww mijn wifey kan er wel wat van." "Dat ik nog niks." Zei ik met een uitdagende blik. Hij beet op zijn lip en begon mij stevig te zoenen. Ik stopte en speelde met zijn lip (voor 2 seconde) "wat doe je?" "Kijken of dit jou eigen lippen zijn ik denk Botox ze zijn zo zacht." Hij lachte. "Zacht no mi amor ik doe niet aan Botox orginal is dit." Ik lachte.
{next morning op het pand}
We hadden vergadering en Kais was boos zo boos dat iedereen gewoon stil bleef. Iedereen moest weg gaan. Ik liep naar Kais toe. "Ik fix dit vergeet het oke het enige wat ze willen ben ik." "SALMA HAAL HET NIET IN JE HOOFD OM IETS TE DOEN!" Ik pakte zijn handen vast. "Babbe het komt goed ze kunnen mij niks aan doen oke alles blijft zo als het is." "Salma ik zei nee!! Ik ga dit regelen en jij houd je erbuiten." "Ok" "ik meen het!" "Ja" "luister ik wil mijn vrouwtje niet kwijt raken alsjeblieft." "Oke" Kais ging benden nog trainen. Ik belde Noufal op. Iedereen weet dat als ik iets bedenk dat ik het ook graag uit voer en dit word goud alles gaat als geplant.
Noufal: heewaaaaa nifooo
Salma: niffooo luister dan ik heb je nodig
Noufal: alles zeg waar hoelaat ik ben daar!
Salma: ik zie je over 5 minuten in skylounge Amsterdam.
Noufal: saff tot zo
Salma: thalla
Ik ging naar Kais toe gaf hem een kus en zei dat ik naar huis ging. Hij mag niks merken. Op naar Noufal het plan word perfecto.

Samir pp
Heerlijk frisse lucht. "Nasir, Imrane die kanker hoer van een Salma gaat zien wraak zal zoet zijn." Ik legde uit wat allemaal klaar moest staan. En dan begint het we are back bitchhes😈.

Heyyy babbes 💘💘💘
Wat vinden jullie van dit deel?
Wat zou er gaan gebeuren?
Vergeet niet te stemmen en het boek te delen💕💕💕

Guns en loveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu