Deel 13

430 20 0
                                    

//kais hing op en ging naar Salma toe totdat zineb zat te schreeuwen.\\

Kais pp
"Salmmmmaaaa neee open je ogen SALMMAAAA!!" Hoorde ik zineb schreeuwen. Ik rende naar boven. Ik  zag Salma op de grond liggen haar arm lag open. Ik pakte haar op en ging naar het ziekenhuis zineb en Salim volgden mij. De dokter behandelde haar gelijk.  Dokter: meneer M******
Kais:ja, hoe gaat het met haar
Dokter:het gaat goed nu ik heb wat medicijnen voorgeschreven.
Kais:meneer wat is er eigenlijk gebeurt?
Dokter: ze was bewusteloos en had een hele diepe snee in haar arm.
Kais: is het een snee die dat als ze misschien is gevallen is ontstaan?
Dokter: kan maar meestal is het of zelf gebeurt of door iemand anders
Kais: oke dankuwel dokter
De dokter liep weg.  Ayoub kwam aan lopen.
"Bro hoe gaat het met haar?" "Ayoub nu nu nuuuu ga jij de camera beelden bekijken!!" "Wat is er gebeurt?" "Ik durf te zweren dat die kanker hond van een Samir hier achter zit." "Dat betekend dat we niet meer veilig daar zijn." "Ja daarom verkoop je morgen de villa aan iemand anders en wij gaan naar een andere villa!!" "Is goed bro maar mag ik nog naar Salma?" "Yallah maar niks aan haar vragen of zeggen." "Is goed" Salma lag nog te slapen Ayoub ging weg. Salim had zineb mee genomen om al vast onze spullen naar de andere villa te brengen.

Salma pp
"K..Kais?" "Rustig babbe ik ben hier naast je." "Kais wat is er gebeurt?" Vroeg ik en me tranen rolden al over me wang. "Schattje rust nu gewoon uit ik ben naast je er kan niks meer gebeuren." En hij gaf me een kus op mijn hand. Ik viel weer in slaap toen ik wakker werd. Had Kais eten gehaald en een bos rozen en wat milka repen😍. "Kais wat is dit?" "Voor jou mijn queen." "Maar dit was niet nodig ik mag straks al weer naar huis." "Ik weet maar alsnog ik wilde je op vrolijken." En hij gaf me een kus op mijn voorhoofd.
4 weken later
"KAIIISSSSS WHAAAAAAAAAA" en ik schrok wakker. "Salma wat is er??" Ik knuffelde hem en ik was al aan het huilen. "Salma zeg wat er is!" "Kais ik weet weer waarom ik 4 weken gelden in het ziekenhuis lag." Zei ik snikkend. "Babbe hier kalmeer drink wat water. Hoe weet je dat?" "Ik had een droom (meer een nachtmerrie) en alles leek en was echt." "Oke vertel." Mijn hartslag was niet normaal hoog.

Flashback
Ik was in de badkamer Kais,Salim en zineb waren benden. Ik zocht naar mijn oog druppels. Aangezien ik bijna niks kon zien. Ik had de druppels gevonden deed ze in me ogen en draaide me om het me rug naar het raam. Opeens voelde ik een hand in mijn nek. Het was Nasir. "Je ziet er kanker lekker uit!" "Kowed hoe heb je me gevonden??" "Boeit jou dat mohim ik heb je nu gevonden." Hij duwde me tegen de muur aan. "Laat me los voordat ik ga gillen en iedereen hier boven staat." "Probeer maar en je gaat zien als wat er dan gaat gebeuren!!" "Wat wil jij doen die gun die je door je kont haalt op me richten?!!" "Ik neuk je totdat alle bloed in je lichaam eruit is!!" "Gaat toch nooit gebeuren dus alsjeblieft je praat alleen maar poep!" Hij pakte een mes. "Nasir donder op wollah ik ga gillen!!" Voordat ik kon gillen stak Nasir een prik in mijn nek waardoor ik flauwviel. Nadat had hij met dat mes in mijn arm gesneden. En toen kwam zineb.
Einde flashback

Kais pp
"Wollah wanneer ik die hoerenzoon heb gevonden word hij geneukt totdat zijn darmen en shit uit zijn kanker bek komen!!!"  Salma bleef naar me kijken met tranen in haar ogen. "Babbe ik wil niet er iets met jou gebeurt. Ik ga hem vinden en dan zien we wel." "Salma stop nee je bent me vrouw hij gaat dood klaar en jij hoeft niks te doen!" Ik gaf haar een knuffel en we bleven nog even liggen ik zag duidelijke angst in haar ogen.
Kais: 16:00 villa en jullie zijn er allemaal voordat er bloed gaat liggen!!!
Boiis: is goed bro

Salma pp
Zineb ik heb het tegen Kais gezegd wat er is gebeurt. "Ja heb ik gemerkt Salim en de boiis hebben vergadering." "Kais was boos." "Snap ik vind je het gek. Heb je ook verteld wat hij nog meer heeft gedaan?" vroeg zineb. "Nee" "waarom niet?" "Ik weet niet ik schaamde me dood."

Flashback
Nadat Nasir me tegen de muur van de badkamer aan duwde begon hij aan mij te zitten maar ik trapte hem weg hij werd snel boos en stopte er mee en stak dus die prik in mij.
Einde flashback

Zineb pp
Salma kom weg gaan eerst beetje trainen. En dan gaan we winkelen. Zei ik "is goed" ik en Salma zaten te trainen en die chick kan hard slaan. "Tranquila je slaat me als mij en deze zak bijna kapot!" Salma reageerde daar niet op. Ze zat echt ik haar eigen wereldje ze had niet eens handschoenen aan haar handen zaten onder bloed. Kais en Salim kwamen naar binnen. "Kais zeg iets tegen haar ze luisterd niet naar mij." Kais zag dat haar handen bloeden. "Salma Salma." Ze reageerde niet. Hij draaide haar om en ze keek hem aan. Hij gaf haar een stevige knuffel.

Kais pp
Ik zag Salma haar ogen die glimlach was nep dat zag ik duidelijk. Ze lacht met moeite. "Salma genoeg getraind we gaan naar boven jij gaat douchen en dan gaan we met ze alle winkelen." "Oke" zei ze. Terwijl ik op Salma zat te wachten. Merkte ik al snel dat Salma zat te huilen in de badkamer. "Babbe?" "Ja" "ben je klaar met omkleden?" "Ja ik ben nu me make up aan het doen." "Kan ik naar binnen ik heb wat nodig?" "Ja" ze deed de deur open en Salma haar ogen waren helemaal rood. "Babbe wat is er?" "Niks." "Praat!!" "Ik zei niks toch??" "Salma ik zie dat het niet goed gaat je hebt rust nodig." Ze keek me aan. "Sorry Kais ik weet niet wat er is." Zei ze en haar tranen rolden naar benden. "Babbe ik ben er voor je en niemand zal je ooit aanraken. Ik hou van je." "Ik ook van jou." Salma maakte zich klaar en we vertrokken. Dit is haar outfit😍(moest van Salma😅)

Salma ppIk en zineb waren aan het winkelen

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Salma pp
Ik en zineb waren aan het winkelen. Salim en Kais liepen met ons mee en hadden het de hele tijd over buisnis. Na het winkelen gingen we eten. Ik en zineb werden geblinddoekt. We waren aan gekomen bij bestemming....

Heyy loveliess💕💕
Wat vinden jullie van dit deel?
Wat zou daar zijn?
Vergeet niet te stemmen en het boek te delen❤️❤️💕

Guns en loveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu