Deel 11

408 25 2
                                    

// Salma was weer ontvoerd\\

Kais pp
Yallah opschieten wollah als die hoerenzonen Salma iets aan doen ik vermoord hun. "Bro rustig er zal niks gebeuren."

Samir pp
"Heb je ons gemist schoonheid?" "Ohh nee wollah komen jullie weer jullie denken dat ik bang ben ofzo." "Maak mij los voordat jullie dood zijn." Zei ze. Ik pakte een stoel en ging voor haar zitten. Ik ging met mijn hand langs haar wang ze draaide haar hoofd weg. "Hoe die kanker handen van mijn gezicht af!" PLATTTSSS en ik klap haar. " weet tegen wie je praat a kahba." "Ik weet tegen wie ik praat." "Ewa vertel wie dan??" "Ik praat tegen een kanker bloed hond." Zei ze. PLATTTSSS en ik klap haar. "Wat Sil je hier mee bereiken?" Vroeg ze.  Ik begon te lachen.

Flashback
Het was 3/4 jaar geleden. Ik en Salma hadden een relatie. We hadden ruzie omdat ik zei dat zij niet naar feestje mocht. Ze was toch gegaan en ze betrapte me daar met een andere chick. Nadat ze dat zag was ze met een andere boii gegaan ze ging voor mij met hem staan zoenen. Mijn hart brak. Ik raakte aan de drank enzo allemaal door haar. Vanaf toen nam ik afstand. Maar Nasir hij normaal hoeft hij alleen te lachen naar een chick en ze date gelijk met hem. Bij Salma werkte dat niet en ja Nasir wilt zijn zin krijgen. Dus daarom help ik hem om gebruik van jou te maken en om haar leven kapot te maken.
Einde flashback

Ze begon te lachen. "Zeg wollah voor dit doe je alle deze moeite." En BAMMMMM ik gaf haar een boks op haar kaak. Ik maakte haar los van die stoel.

Salma pp
"En waar is die zemel van een Nasir is hij imrane nog aan het soke ofzo??" Samir probeerde mij te slaan ik pakte zijn gun en richte die op hem. "Ahah prinsesje wil mij vermoorden." "Liefe schat er zit daar geen kogel in." En het klopte Nasir had gelijk. Samir stak een prik in mijn nek waardoor alles zwart werd en alles begon te draaien totdat ik was fauwgevallen.

Kais pp
Ik rende dat café in. Ik vroeg aan die bar man of hij Salma heeft gezien. Hij zag haar wegrennen. "Die kanker honden hebben haar."
Kais: zoek nu naar Salma haar telefoon Samir heeft haar ontvoerd.
Ayoub: is goed ik stuur zo het adres en dan vertrekken ik en de boiis daar heen.
Kais: rapido!!!
Salim jij gaat met zineb naar het hotel en wacht daar. "NEEEE ME ZUSJE KAN GEWOON DOOD GAAN IK GA MEE!!!" Zei zineb. "Zineb het is te gevaarlijk" zei Salim. "Salim je weet ik ben koppig ik zei dat ik mee ga en mij woord staat vast." "Is goed je gaat mee maar je blijft bij Salim in de buurt." Zei ik. "Oke"
Ayoub:bro dit is het adres ik zie je daar.
Oke yallah ik heb het adres.

Salma pp
Ik werd wakker in een kamer. Ik keek rond maar er viel niks te zien. De deur ging open Nasir kwam. "Oefff eindelijk je bent wakker." "Wollah je doet te veel moeite je krijgt mij toch nooit ookal haal je een mes door mijn wang, een kogel door mijn kop het boeit me niet." "Is goed ik moet nu weg ben over een uurtje terug." Hij vertrok. Oke ik had dus een uur om hier weg te komen. Ik maakte de spiegel kapot en pakte een stuk glas. De deur ging open. Het was Nasir ik zag de grote mes die hij bij zich had. "Oke we gaan dit opnieuw doen." Zei hij terwijl hij de deur op slot deed. "Wollah je bent echt dom denk je dat Kais me niet gaat vinden denk je dat hij jou niet gaan vinden." Nasir pakte me bij mijn keel en duwde me tegen de muur aan. "Doe je kleren uit!!" "Nooit dat ik dat ooit zal doen." En ik spuugde in zijn gezicht. Hij bracht die mes diep in mijn wang. "Kahab krijgen wat ze verdienen." Ik lag ondertussen al op de grond. "Je bedoel de meisjes die geen hoeren zijn beschuldig je als hoer maar die echte hoeren wat doe je daar mee die neuk  je alleen maar." "STILL!!" En hij trapte in mijn buik. Hij ging op me zitten en bleef me slaan. Hij stopte toen Samir binnen kwam. "Snel Kais is hier we moeten weg!!" "Wacht ik laat ze schatje eerst nog even leiden." Hij deed me trui uit ik probeerde tegen te stribbelen maar dat lukte gewoon niet. En hij sneed een diepe snee in mijn buik. Hij ging door naar mijn boven been. En toen ging hij weg. Ik hoorde de jongen van Kais. Ik zat op de grond te huilen ik probeerde op te staan. Ik liep met moeite naar de deur. "KAIIISSS" schreeuwde ik. "KAIS IK HOOR SALMA!" Hoor ik zineb schreeuwen. Ik viel op de grond.

Kais pp
Ik rende naar boven en ik zag Salma op de grond liggen. Ze bloedde helemaal. En die hoerenzonen hebben haar trui uit gedaan en haar in haar bh gelaten. Ik stilde haar op en bracht haar naar de auto.
Kais: Ayoub zeg tegen dokter dat hij naar de villa moet komen ik breng Salma daar nu naar toe.
Aangekomen
De dokter heeft Salma behandeld. En het gaat nu beter met haar.

Ayoub pp
Boiis vergadering Kais heeft denk een nieuwe missie. Ik zie jullie om 15:00 in de villa.

Hoiiii loveliesss💘💘
Wat vinden jullie van dit deel??

Guns en loveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu