Deel 26

285 17 0
                                    

Salma pp
"NEEEEEEEEEEE" "Salma rustig wat is er?" "Kais omg Kais." En ik barste in tranen uit. Hij nam mij in zijn armen. "Sssst vertel wat is er" "het zelfde als wat er met yassir is gebeurt maar dan met jou maar alhamdoelilah is er niks." Zei ik. "Habiba innou niet bang zijn er zal niks gebeuren oke?" Ik gaf hem een knikje. Kais was in slaap gevallen ik had geen slaap. Dus ik liep rustig naar benden en belde met zineb tot in de ochtend. Het was al 09:00 ik ging ontbijt maken voor mij en Kais. Ik voelde twee handen op mijn heup "Buenos dias mi amor" "Buenos dias" hij gaf me een kus in mijn nek. "Hoe lang ben je al wakker?" "Al heel de nacht." "Wat?" "Ja ik had geen slaap dus ik wachtte totdat jij sliep en ging benden de hele nacht met zineb bellen." Kais draaide me om en zette me op het aanrecht. "En waar ben jij mee bezig?" "Niks heb me vrouwtje alleen de hele nacht gemist." "Uhmmm mag ik nu verder gaan voordat je je thee mist." "Nee" "Kais!" "Prinses" ik gaf hem snel een kus en sprong van het aanrecht af. Kais ging alvast aan tafel zitten. Ik zette de laatste dingetjes op tafel en ging ook zitten. "Wat ga je doen babbe?" "Ik ga naar het zusje van Souf we gaan naar de stad en dan ga ik samen met haar ergens eten misschien als ze het leuk vind komt ze hier slapen. En jij?" "Je houd echt van kleine kinderen he?" "Jaaaa wie niet ze zijn zo klein schattig en ze maken echt iedereen blij altijd." "Ik ga naar kantoor ik moet zelf ook nog trainen." "Is goed babbe" we waren klaar met ontbijten ik ruimde alles op en belde toen naar Souf.
Salma: heyyy
Souf: hoi hoe gaat het?
Salma : goed alhamdoelilah heb je school?
Souf: ja tot 19:00 vandaag
Salma: ma3lish morgen rust maar mag ik met je zusje iets leuks gaan doen en als ze het leuk vind mag ze blijven slapen.
Souf: tuurlijk maar kom wel binnen twee uurtjes naar mijn huis zodat mijn ma je ziet je weet hoe moeders zijn.
Salma: jaaa is goed ik ben er zo
Souf: bslama

Ik stond voor mijn kast "omgg Kais wat moet ik aan doen ik heb echt niks." "Niks??" "Ja kijk" "wacht hier ik kies." Kais legde een outfitje voor me neer dit is hem

" Kais legde een outfitje voor me neer dit is hem

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

"Staat je mooi zinn innou." "Duhh alles staat mij" zei ik Kais begon me te zoenen. "Yallah ga je me naar kantoor brengen of wat." "Is goed kom" "maar met brengen bedoel ik, ik rijd." "Ja ja kom" Kais ging eerst naar kantoor. En ik reed door naar Souf.
"Hola hetmana" "hola zijn je ouders er?" "Alleen mijn ma en mijn zusje." "Oke" ik liep naar binnen. "Salam khalti kidera maziana?" "Salam benthi mazian alhamdoeliah altia kidera maziana?" "Alhamdoeliha" "wil je thee drinken?" "Nee dankuwel wollah ik kom eigenlijk voor iets anders." "Ohh wat dan?" "Voor uw dochter ik wil graag met haar iets leuks gaan doen mag dat en als zij wilt natuurlijk." "Ik roep haar even SAFAEEE KOM IS." "Oke mama" hoorde je een schattige stem zeggen. Het meisje rende de trap af omg ze is zo schattig en mooi masallah😍. "Ja mama ohh sorry dat ik u niet groette Salam ik ben safea." "Hoi safea geeft niet hoor zinna je ik ben Salma." "Safea dit is salma je kunt haar gewoon je grote zus noemen dat is zij ook voor mij ze wilt heel graag met jou naar de stad en dan met jou ergens gaan eten en als je wilt mag je bij haar slapen." Zei Souf. Ze keek haar moeder aan haar moeder knikte "mag ik mama?" "Tuurlijk en je mag ook blijven slapen als je wilt." Zei de moeder. Safea keek mij lachend aan "oke mag ik mijn tas inpakken?" "Tuurlijk habiba ga maar." Zei haar moeder. "Heel erg bedankt khelti." "Geen probleem benti." We bleven nog wat praten ik gaf mijn nummer aan de moeder zodat als er iets is zij mij kan bellen en andersom. Safea kwam de trap af "ik ben klaar!" "Ga je nu al?" "Ja mama ik ben nu groot meisje maar ik kom terug en ik zal je bellen." Zo schattig ze rende naar haar moeder toe en gaf haar een knuffel. "Gaan we dan maar safea?" "Jaa" "Souf wat is je planning?" "Ik ga zo naar school en ja dat ff huiswerk maken als ik terug ben en ewaja dat." "Saff is goed broertje khelti als er iets is ofzo gewoon bellen he jij ook Souf." "Chokran benti." "Geen probleem." Ik deed de schoentjes van safea voor haar aan we liepen naar mijn auto. "Hoe moet ik u eigenlijk noemen?" "Nou 1. Geen u tegen mij zeggen oke 2. Ik heet Salma dat wist je al 3. Hoe je maar wilt mag je mij maar noemen oke knapperd." "Vind je mij knap?" "Ja je bent zo een mooi meisje massallah" "ohh dat is echt lief grote zus." Ik tilde haar op en zette haar in mijn auto. "Woowww Salma je hebt echt mooie auto." "Dankjewel habiba innou." Safea is nog heel jong maar zo slim massallah. Ik stapte ook in. Ik zette alles even goed en begon te rijden en we zongen samen mee met allerlei nummers natuurlijk koos safea ze uit. We reden eerst naar de stad. Elke winkel die we in gingen konden we het niet laten om met legen handen te vertrekken. "Zinna zullen we even uitrusten? Dan gaan we nu even een ijsje eten." "Echt waar want we hebben echt veel gekocht." Ik pakte de tassen van safea. "Als je met mij bent mag alles kopen ik koop alles voor mijn prinsesje oke" ze knuffelde mij. "Oke kom dan gaan we ijsje halen en dan naar nog een paar andere mooie winkels." "Jaa" we zaten bij het terrasje ik had mijn telefoon op tafel gelegd. Hij ging over "my king 💍👫 oeehhh wie is dat?" "Haha kleine die ga je straks ontmoeten dat is mijn vriend." Ze bleef lachen.
Kais: heyy habiba
Salma: Heyy Babbe
Kais: waar ben je?
Salma: met safea bij terrasje ijs eten we gaan zo naar pc hoofd
Kais: oke dat zie ik je thuis
Salma: ben je al klaar?
Kais: ja maar is ga even trainen
Salma: als je wilt kun je dan kunnen we straks buiten gaan eten.
Kais: saff is goed habiba innou ik bel je zodra ik klaar ben
Salma: oke bslama babbe
Kais: bslama zinn innou

"Safea kom dan gaan we nog even naar andere winkels." "Oke" ik pakte haar handje en we liepen naar de auto ik reed naar de pc hoofd. We gingen letterlijk elke winkel daar in ze mocht in elke winkel iets uitkiezen. We waren klaar we stapten in de auto ik appte Kais nog snel dat we nu naar huis gaan. "Salma je bent echt heel lief je doet mij aan iemand denken." "Wie dan?" "Mijn grote broer." "Soufiane?" "Nee yassir" wacht bedoeld ze mijn yassir mijn allesje. "Waar is yassir Souf heeft niks over hem aan mij verteld." "Hij is dood" en ze ging huilen. Ik maakte haar riem los en zette haar op mijn schoot. "Niet huilen hij is nu op een hele mooie plek op jou aan het letten naar jou aan het kijken aan jou  aan het denken safea vergeet niet hij zit altijd in jou hart." "Je hebt gelijk sorry." "Nee geeft niet je mag mij alles vertellen of vragen." Ze knikte. We reden naar huis. "Woowwww woon jij hier??" "Ja vind je het mooi?" "Jaaa zoo mooi" ik parkeerde de auto in de garage en pakte de tassen uit de auto safea liep voor mij naar binnen. Ik liep naar boven en ik zag allemaal kartonnen dozen enzo in de tuin. Op de bar waar ik safea op zette zat een briefje.
Hola mi amor ik heb een kleine verrassing voor onze gast nadagen dit hebt gelezen kom dan even naar het zwembad in de tuin. ~Kais.

Heyyy babbes ❤️❤️
Wat vinden jullie van dit deel?
Wat zou Kais hebben gedaan?
Vergeet niet te stemmen en het boek te delen💞💞

Guns en loveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu