Deel 48

252 13 0
                                    

Kais pp
Ik stapte in me auto ik belde Noufal

Noufal: Ewa

Kais: Ewa luister ik heb je hulp nodig

Noufal: oke vertel

Ik legde hem alles uit
Kais: en 1 verkeerde aanraking en ik maak je af!!

Noufal: Whaha broer ze is net als me zusje ben je gek. Mohim ik help saff ik zie je thalla

Kais: saff is goed broertje
Ik hing op en reed naar het pand.

Noufal pp
Ik belde bij Salma aan ze deed de deur open "EWAAAAA" schreeuwde ik "doe rustig a izan" "yallah kom met me mee naar stad heb outje nodig." "Ik moet.." "ssstt mee en dan gaan we naar jou ding misschien inshallah" "Noufal!!" "Salma!!" Zei ik lachend "yallah kom dan gaan we." Zei ik "wacht ik ga me eerst omkleden" ik ging op de bank zitten. Na een halfuur is Salma pas klaar. "He he werd tijd" ze ging me na apen met zo een kutstemmetje. We liepen naar de auto. Salma zette muziek op en ging de hele tijd mee zingen en rappen. We gingen winkels in en uit uhhhh de ergste waren die make up winkels hoe kan Kais dit vol houden. "Salma gaan we eten ik heb honger en ben moe." Zeurde ik net een klein kind😂. "Nog 1 winkel dan gaan we eten" "okeyyyyy maar snel" we liepen een speelgoed winkel in Salma pakte wat cadeaus. We liepen de winkel weer uit terwijl we over ditjes en datjes zaten te praten.

Salma pp
"SALMAAAAA!!" Hoorde ik iemand roepen ik draaide me om "saffeaaa" en ik tilde haar op ik gaf haar een paar kusjes "zinnna innou ik heb echt gemist" "ik jou ook grote zus." "Hoe gaat het?" "Goed Salma ik vlieg vandaag naar Marokko." "Wat leuk ga je naar familie?" "Jaa" ik groette ook nog de moeder van safea "safea ik wilde vandaag langs komen maar ik zie je nu en aangezien je vanavond naar Marokko gaat geef ik je deze die ik aan je wilde geven en geniet van je vakantie." "Dankjewel lieffe zus ik ga je echt missen" ze gaf me een kus op me wang ik gaf haar nog een kus en 100 euro zodat ze iets leuks ermee kan gaan doen. "Zoo jij bent ook populair" zei Noufal "jaloers lelijkerd" hij bleef lachen en deed zijn arm om me heen "ik ben trots op je zusje" ik lachte en gaf hem een kus op zijn hand "ik ook op jou broer" we aten nog wat we gingen nog een paar winkels in en gingen toen naar huis. "Noufal wat wil je drinken?" "Thee en chips" "vreetzak" ik ging Marokkaanse thee maken ik deed wat chips, snoep en nootjes in een paar bordjes en legde die op tafel neer. Noufal begon gelijk te eten net een dier we bleven wat praten tot Kais binnen kwam. Hij gaf me een kus op me hoofd en Noufal een boks. "Salma?" "Ja" Kais pakte iets uit zijn Louis tas en gooide dat naar me. Ik pakte het en maakte het open "serieus?" "Yep" "YESSSS OMG IK KAN NIET WACHTEN!!" Ik sprong gewoon bijna op Kais ik gaf hem een knuffel en een kus. We gaan naar Dubai voor een week eindelijk ik heb zineb en Salim zooooo erg gemist. "Zei iemand mijn naam?" Zei Noufal en keek rond ik gaf hem een klap op zijn achter hoofd "ik ga missen grote broer" "ik jou ook kleine maar een weekje red je makkelijk" "mohim ik ga slapen ik ben echt moe tot morgen ochtend" "slaap lekker kleine" "slaap lekker" ik liep naar boven Kais en Noufal bleven nog benden zitten Noufal zal blijven slapen dus ja. Tot morgen en dan nog twee dagen en dan naar Dubai awwww ik kan niet wachten en zo viel ik in een heerlijke slaap.

(Later ga je er anders over denken,Salma)

Xxx schrijfster❤️❤️❤️

Vergeet niet te stemmen en het boek te delen😘😘😘

Guns en loveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu