Salma pp
Kais lag nog te slapen. Ik bleef hem maar aan kijken. Tot hij zijn ogen opende "goedemorgen zinna." "Goedemorgen babbe. Ik ga ontbijt maken ik zie je zo benden" "oke" ik maakte het ontbijt klaar. "Wat ga je vandaag doen?" Vroeg Kais. "Uhh ik ga even eerst het huis opruimen dan naar safea en dan zijn we uitgenodigd door Souf denk ik. En jij?" "Ik ga eerst naar het pand dan met Ayoub en Noufal de stad in ik moest mee dus de hele dag niet thuis." "Oke" ik ruimde de tafel op maakte het huis wat schoon. Terwijl ik het bed aan het verschonen was duwde Kais mij erop. "Thnxx he!" "No problemo mi amor." En hij gaf me een knipoog. Ik keek hij lachend hoofdschuddend aan. "Maar ik ga mijn schatje missen." Hij zoende mij ik deed mijn armen om zijn nek. Hij stopte "ik jou ook tot vanavond." "Bye babby." Hij vertrok ik vind het echt zielig hij denkt dat ik zijn verjaardag vergeten ben. Ik maakte snel ff alles schoon. kledende me om het was in tussen al bijna tijd.Ayoub: Salma we gaan over 3 uurtjes naar het restaurant zorg dat je daar bent.
Salma: is goed.
Ik trok mijn jurk aan. Stijlde mijn haar deed wat make up op een geurtje pakte mijn lv tas en ging naar me auto. Dit is trouwens mijn jurk
Ik reed eerst naar safea ik maakte haar helemaal mooi. "Waar is Soufian?" "Hij is al gegaan." "Oke kom khelti komt u ook?" "Nee bneti ik ben moe ik kom net van werk." "Zeker khelti?" "Zeker benti hier nog een cadeautje voor Kais en veel plezier ik zie jullie straks." "Nee khaleti dat hoeft echt niet." "Nee aan nemen! Moet!" Ik gaf haar een knuffel en vertrok met safea. "Je ziet er mooi uit zus." "Jij ook zusje." Bij het restaurant regelde ik de laatste dingen. Ik zag Kais en de jongens al aankomen lopen. Ze liepen naar binnen. "Salma wat doe je hier?" Ik liep naar hem toe. "Happy birthday babbe nog vele mooie jaren te gaan inshallah." En ik knuffelde hem. "Wat? Ik dacht dat je het was vergeten." "Nee tuurlijk net denk je ik vergeet de verjaardag van mijn schatje." Hij gaf mij een kus en liep door naar de tafel.
Kais pp
Ik dacht echt dat iedereen mijn verjaardag vergeten was. Safea kwam op me afrennen. "Gefeliciteerd lieveeee Kais nog vele mooie jaren te gaan inshallah." "Dankjewel schoonheid inshallah" ik gaf haar een kus op haar hoofd ik groette alle anderen boys en ging zitten. Iedereen bestelde zijn eten tijdens het eten was iedereen met elkaar aan het praten en foto's maken. Na het eten schoof Salma een doosje naar me toe. "Wat is dit?" "Kijk maar" er stond iets op geschreven 'Rolex' ik maakte het open. Dit is hem"Aiii aiii je vrouwtje verwent je wel hoor." Zei Ayoub. Ik pakte Salma haar hand en gaf haar een kus. "Dankjewel babbe jij bent echt mijn alles." Ze glimlachte. "Kais kijk dit is mijn cadeautje." Zei safea ze had een mooie tekening gemaakt ze gaf mij een rood doosje er zat een gouden ketting in. "Waooowwww safea deze is echt heel mooi. Dankjewel knapperd." Ik tilde haar op en gaf haar een kus. De andere boys hadden ongeveer hetzelfde gegeven. De taart kwam hij was best groot "safea kom dan gaan we hem samen snijden." Salma filmde ons. We aten de taart en iedereen ging naar huis. Ik en Salma zette Souf en safea nog thuis af reden door. Ik liep naar boven naar onze kamer Salma kwam ook we trokken onze pyjama's aan.
Salma pp
Ik ging op bed liggen ik had me pyjama aan Kais kwam naast me liggen. Ik voelde Kais zijn blik gewoon branden ik draaide me om. We keken diep in elkaars ogen ik zag hoe Kais van mijn ogen naar mijn lippen keek. Hij beet op zijn onderlip. "Pas op straks eet je je zelf nog op." Hij kwam op me liggen en begon me te zoenen. "Dankjewel voor het mooie cadeau maar jij bent nog beter." "Geen probleem babbe." Kais lag eerst boven nu ik. Ik stopte met zoenen en keek hem lang aan ik beet op mijn onderlip "damm jij maakt mij echt gek als je dat doet wist je dat!" "Nu wel." En ik beet weer. Hij draaide me om. Kais deed zijn t shirt uit die van mij ging ook uit Kais ging van mij zoenen naar mijn nek en daar liet hij wat achter. Hij ging me weer zoenen. Ik legde mijn hoofd op zijn borstkast en we keken tv. Kais pakte mij bij mijn kin zodat ik zijn ogen keek. "Ik weet niet hoe je het doet maar je maakt mij echt gek ik hou niet normaal veel van jou." En hij zoende mij in lag op hem Kais deed zijn hand langs mijn bil. "Ik hou ook van jou wat vond je trouwens van het feest?" "Leuk maar dit is leuker." "Snap ik." Kais zoende mij nu lag hij boven ik deed mijn been om zijn middel. Daarna gingen we nog even een film kijken maar ik was al in slaap gevallen.Kais pp
Salma is in mijn armen in slaap gevallen. Mijn telefoon ging over. Ik probeerde Salma niet wakker te maken en liep rustig naar de gang.
Ayoub: Kais we moeten snel zelf op missie gaan!Kais: hoezo wat is er?!
Ayoub: maison en appie zijn gepakt en we horen niks meer het is beter als jij ik en Oussama gaan.
Kais: wanneer?
Ayoub: morgen kantoor en dan bespreken we alles alles moet nog uitgewerkt worden
Kais: saff is goed, weltrusten
Ayoub: wetltrusten.
Ik liep door naar benden waar de fitnis ruimte is ik ging naar de boks bal en begon met trainen uit woede. Hoe konden dit gebeuren? Wat moet ik tegen Salma zeggen? Ik weet het niet meer. Na drie uurtjes boksen nam ik snel een douche en ging ik slapen naast mijn engeltje.
Heyyy babbes 💞💞💞
Wat vinden jullie van dit deel?
Zou Salma wat merken van de missie van Kais?
Zou Kais zelf dit overleven?
Vergeet niet te stemmen en het boek te delen🥰🥰🥰
JE LEEST
Guns en love
Hành độngIk? Ik heet Salma. Ik heb 2 broers Achraf en Redouan. Ik heb ook nog een zus Maisa. De twee beste vrienden van mijn broers zijn Nessim en Marouan. Marouan ik ook mijn best friend. Ze zitten alle vier in de onderwereld. Ik heb nog twee andere best fr...