//acharf,Marouan en Nessim zaten op mij te wachten en dat betekent niet veel goeds.\\
Salma pp
"Salma kom is!" Schreeuwde Achraf gelijk. "Ja wat is er??" "Wat is dit voor brief?hoe kom je hier aan? Wie zit hier achter? Salma vertel nuuu!!" Shittt Acharf heeft die brief gezien waarom heb ik hem ook niet gelijk weg gegooid. "Ja kijk ik en Zineb maken zulke grappen bij elkaar." "Moet ik dat geloven?" "Ja want dat is de waarheid." "Is goed" zei Acharf. Hij stond op en liep mijn kant op "je weet dat ik overal achter kom als je liegt maak je af." "Oke". Ik ging naar mijn kamer.
Salma: heyy baby luister als achraf iets aan je vraagt maken jij en Salma domme grappen met elkaar zeg dan ja oke gewoon ja zeggen ook als hij begint over brieven en shit.Zineb: is goed habiba maar waarom zou hij dat aan mij vragen??
Salma: lang verhaal leg ik later wel uit. Mohim ik ga nu beetje met die sukkeltjes zitten Sabhi 3ala kheir zinn innou💕🤪.
Zineb: is goed babbe sabhi 3ala kheir💕
Ik ging naast marouan zitten. "Heb je me gemist zin??" Zei hij "alsjeblieft stop waarom zou ik deze rotkop missen." Zei ik lachend. "Zeker?" "Ik ben altijd zeker van de woorden die ik zeg" hij begon mij te kietelen. "Zeg marouan is de lekkerste boy op aarde." "Whahahahahah saaafff stoppp whahah oke oke stop dan zeg ik het." Hij stopte nessim kwam toen net naar benden lopen. "Baabbby hij dwingt mij om iets te zeggen wat niet waar is." "Watt??" Marouan knipoogde naar Nessim. Nessim draaide zich om en begon mij te kietelen. "Zeg nessim is mijn man en marouan js de lelijkste jongen." "Whahah nee STOPP stoppp whahaha nee ik ga whahah het niet zeggen." "Zeker?" "Oke oke stop dan zeg ik het." Hij stopte met kietelen. "Nessim is mijn man en marouan is mijn knappe best vriend, broer, alles gewoon." We waren Netflix gaan kijken ik was in de armen van marouan in slaap gevallen.
Volgende dag
Salma pp
Ik was op de bank wakker geworden. Ze lagen allemaal nog te slapen. Ik had bij Marouan geslapen hij is echt gewoon als een broer voor mij. Mohim is stond op en maakte eerst een lelijke foto van hun en gooide daarna water op hun om ze wakker te maken. Ze waren echt. Boos "Salma wollah jij gaat zien deze ga je terug krijgen.!!" Schreeuwden ze alle drie. Oke was gaan douchen en trok daarna mijn outfit aan. Dit had ik aan.Ik zou vandaag naar PC hoofd gaan met Marouan, maar hij moest naar het pand gaan met Achraf. Dus ik ga met Zineb. Ik liep naar de bushalte en ik had het gevoel alsof iemand mij achter volgde en dat klopt een jongen te voet en een zwarte Mercedes AMG c63. Ik besloot om door te lopen. De auto stopte er stapte twee mannen uit. Ze pakte me en namen me mee ik probeerde tegen te stribbelen maar dat werkte totaal niet. Ze zetten me in de de auto.
Marouan pp
"Marouan, Marouan" schreeuwde achraf "uhh ja wat is er?" "Bro gaat het?" "Ja soort van." "Wat is er?" Vroeg achraf. "Bro ik heb een slecht gevoel over iets maar ik weet niet wat." "Is niks denk ik misschien heb je niet goed geslapen ofzo." "Ja kan."
Marouan: Salma ben je goed aangekomen habiba?Salma pp
Ik werd wakker in een kamer. Ik stond op en keek rond. Er viel niks te bekijken eigenlijk ik ging naar de deur om het open ge maken, maar hij was dicht wat ik al dacht. "VIEZE BLOED HONDEN LAAT MIJ GAAN!!!!" Schreeuwde ik. Ik bleef maar schreeuwen en tegen de deur slaan. Niemand kwam of reageerde. Ik zocht mijn telefoon die had ik in mijn tasje ik zocht naar mijn tas. Ik heb hem gevonden.
Marouan: Salma ben je goed aangekomen habiba?Nessim: babby gaat het goed??
Marouan: bitchh reageer!!!!
Nessim: babby waar ben je???
Ik belde marouan. 1 keer, 2 keer hij nam op "waar ben jij en waarom reageer je niet??!" "Marouan kom mij helpen ik ben ontvoerd ik weet niet waar ik ben of wie mij heeft ontvoerd!!" "Watt??! Hang op en let op je zelf laat hun niks bij je doen en houd je telefoon bij je we komen je zo snel mogelijk halen." "Is goed" ik hing op en ging op het bed zitten. Wie zit hier achter? Waarom ik? Ik was het zat ik wilde weten wie hier achter zit. "HALLO AAA VIEZE KANKER HOERENZONEN LAAT MIJ GAAN!!!" Schreeuwde ik. De deur ging open. Er kwam een jongen van ongeveer 19 jaar naar binnen. "Herhaal is wat je zei?" "Hallo aaa vieze kanker hoerenzonen laat mij gaan!!!!" Zei ik. "Jij durft!!" "Zo moeilijk is het niet om iets ge herhalen en laag mij gaan." Hij hield mij tegen. "Ga zitten!" "Nee wesh denk je dat ik je hondje ben!!" "Wil je alsjeblieft gaan zitten?" Vroeg hij. "nee ik ga niet zitten ga zelf lekker zitten!" "Oke" hij ging op het bed zitten. "Herken je mij niet??" "Van waar moet ik jou kennen?" Hij lachte "ik ben Imrane." "Omg ja vieze kanker hond waarom heb je mij ontvoerd laat mij gaan wat wil je hier mee bereiken?" "Herhaal is hoe je mij net hebt genoemd" zei hij terwijl hij opstond. "Vieze kanker hond!"
"PLATTTSSS" "herhaal dat is als je het nog durft." "Als je denkt dat zo een klap mij stil zou houden dan heb je het mis a viezen kanker hoerenzoon!" PLATTTSSS en hij slaat mij nog een keer. "Wollah straks ga je zien deze klappen zijn nog niks." "Denk je dat ik bang ben ofzo." Hij liep weg.Marouan pp
Acharf waar is nessim??? "Osso hij was wat vergeten." "Bro Salma is ontvoerd en ik durf te wedden dag die kanker zemel van Samir hier achter zit." "Wat marouan zeg aub dat dit zo een kut grap van jou is." "Zie ik eruit alsof ik tijd hem voor grappen yallah we moeten haar vinden!!"Achraf pp
Nessim: fakka broAchraf: bro pak laptop en zoek Salma haar tel op we moeten haar vinden
Nessim: hoezo wat is er??
Achraf: die kanker zemel van Samir heeft haar ontvoerd.
Nessim: je maakt een grap
Acharf: denk ik je ik maak dit soort grappen waar wacht je op yallah rapido!!
Nessim: is goed bro ik ga nu aan de slag kom naar je osso dan kunnen we ba3da een plan maken ofzo.
Achraf: is goed
En ik hing op ik zocht het nummer van Samir. Na 5 keer bellen toen pas nam hij op.
Samir: Ewa lang geleden broerAchraf : hou je kanker bek a kanker flikker WAAR IS MIJN ZUSJE???
Samir: tranquilo amigo ze is hier bij mij ze weet nog niet dat ik hier achter zit.
Achraf: als je haar met 1 vinger aanraakt dan vermoord ik jou en jou hele kanker generatie BEGREPEN!!!
Samir: je zusje dacht dat ze slim is zij begon spelletjes te spelen met Nasir Ewa je weet als wij spelen dan spelen we goed
Achraf : wollah ik maak je af als je haar aanraakt
En ik hing op.Salma pp
Welke kanker mogol zit hier achter. Ik was in slaap gevallen. Toen ik wakker werd zat ik opeens op een stoel en vast gebonden. "VUILE KANKER HONDEN MAAK MIJ LOS EN LAAT MIJ GAAN KANKER HOERENZONEN!!" De deur ging open er kwamen 3 jongens/mannen naar binnen. Omg nee serieus...Heyy babbes💘💘
Zullen Nessim,Marouan en Achraf Salma vinden?
Wie zullen de andere twee zijn?Vergeet niet te stemmen en om dit boek te delen❣️⭐️😘
JE LEEST
Guns en love
ActionIk? Ik heet Salma. Ik heb 2 broers Achraf en Redouan. Ik heb ook nog een zus Maisa. De twee beste vrienden van mijn broers zijn Nessim en Marouan. Marouan ik ook mijn best friend. Ze zitten alle vier in de onderwereld. Ik heb nog twee andere best fr...