Deel 67

92 9 1
                                    

Noufal pp
Salma zat bij de bar met 3 flessen naast haar en 1 fles in der hand. "Waar ben je mee bezig?!" Ze nam een slok en draaide zich naar me om haar mascara was helemaal uit gelopen alles. "Noufal..." "Sal rustig...." "waarom ik?" Zei ze huilend. "Saff alles..." "KAISSS IK HAAT JEEEE!" En ze gooide de fles vol tegen de muur aan. Ze viel op de grond en ging huilen, ik ging naar der toe ze legde haar hoofd op mijn schoot "Noufal hij brak me maar ik blijf van hem houden!" "Sssst saff zusje" "ik wil wraak ik wil zijn hart in de fik steken!" Ik bleef stil "zeg iets!" "Ik weet wel wat." "We gaan het morgen doen." Ik pakte Salma op en bracht haar naar der bed.


Salma pp
Ik werd wakker met knallende  hoofdpijn. Ik stond op en ging een douche nemen. Ik deed me badjas aan en liep naar de 'woonkamer' Noufal zat al te ontbijten. "Sabahalkher"goedenmorgen "goedemorgen wat is er gister avond gebeurt" "kom ontbijten dan vertel ik je alles. "Omg nee Noufal alsjeblieft niks niks tegen me broers" "te laat!" "Zeg wollah" "fatoe" "mogol wollah ik kreeg bijna hartaanval!" "Voor deze keer he wollah kom ik erachter dat je nog een keer gaat drinken ik maak je dood!" "Ga ga eten en stil aub!" "Ewa vertel wat is je planning?" "Weet niet heb niet echt wat te doen" "aaiit Kais wilt je spreken" "wollah Noufal als je je kanker bek niet houd krijg je een fles tegen je kop aan!" Er werd aan gebeld. "Wie is dat?" "Maak deur open en ga die persoon ondervragen!" Ik ging naar de deur en nam mijn bestelling aan. "Wat is dat?" "Aaa zebi als ik naar de wc ga vraag dan ook gelijk wat ik precies heb gedaan!" "Weet je praat!" "Stil aub het enige wat uit je mond komt is hoofdpijn!" Ik ging me omkleden. Ik had normale kleren besteld en een sport outfit. Ik trok eerst me sport outfit aan "ik ga naar de gym zie je straks" "challas" eindelijk van hem af. Ik ging naar de gym voordat je naar de gym kunt ga je eerst langs een basketbal plek. Er was een jongen aan het spelen alleen ik bleef even kijken. Hij merkte dat op. "Ey wil je meespelen?" Zei die terwijl hij zijn hand door zijn haar haalde. "Is goed" "ik zeg alvast niet huilen als ik win" zei die "ohh bij de hand" ik pakte snel de bal af en maakte een punt "Ewa wie gaat er nu huilen" zei ik en gaf hem een knipoog. We. Bleven de hele tijd spelen en lachen alles. Tot ik viel "gaat het?" "Ja" hij pakte me hand en hielp me met opstaan, terwijl dat gebeurde keek hij in mijn ogen. Ik merk nu pas dat hij echt heel knap is. "Volg je hart" "wat?" Vroeg ik lachend "je hebt veel verdriet je laat het nooit zien. Volg je hart doe wat goed voor je is" "dit heeft nog niemand gezegd die ik pas een uur ken" hij gaf me een glimlachje. "Amir aangenaam" "Salma" "wat denk je ervan om bij mij te komen lunchen. Ik bestel wel room serves" "HAHAH is goed nu?" "Ja waarom lach je?" "Meestal vraag je iemand om buiten te eten." "Ik ben apart en kijk naar ons" "ik geef je groot gelijk HAHA" we gingen naar zijn kamer. "Welkom" "thankyou" "ben je alleen hier?" "Nee met vriend van mij, hij heeft wel zijn eigen kamer gewoon hier naast" "aait chill" hij bestelde room serves. We gingen in de woonkamer zitten. "Ewa hoe gaat het?" "Ja goed. Met jou?" "Gaat goed. Mag ik iets zeggen?" "Ja?" "Je liegt!" "Wat?" "Je liegt! Het gaat niet goed" ik bleef stil en keek hem aan. "Ik heb gelijk he?" Ik knikte "ja dat heb je zeker" "je hoeft mij niet alles te vertellen en tot in de details maar wat voel je?" Er werd op de deur geklopt "room serves" omg gelukkig dacht ik bij me zelf. Het eten werd op de tafel neergezet. We schoven aan tafel aan en begonnen te eten. "Wil je er over praten?" "Het is gewoon moeilijk" "kan ik je met iets helpen?" "Kun je de tijd terug draaien?" "Nee dat kan ik niet" "dan is het onmogelijk om mij te helpen" "als je wilt praten. Dan sta ik altijd voor je klaar" "dankjewel" Amir begon me allemaal verhalen uit zijn jeugd te vertellen.




Amir pp
"WHAHAHAHAHAHAHAHAH NEEE WAHAHAHAHHA ZO KAN WHAHAHAHAHAH" ze kon niet praten door het lachen. Pfff het is echt een mooie meid hoe kan je haar iets aan doen. We waren klaar met eten. Salma ging op de bank liggen " je lijkt zwanger dikzak!" "Ey jij dan bolle!" Ik plofte naast haar neer op de bank. "Amir ik begrijp het niet!" "Wat niet?" "Waarom moet iedereen mij altijd breken?" "Ik heb niks gedaan toch?" "HAHA nee niet jij. De jongens met wie ik een relatie heb/had" "pff Salma, salma, salma alles gebeurt met een reden vergeet dat niet." Ze rolde met haar ogen en bleef toen baar het plafond staren. Tot...

Heyy babes
Wat vinden jullie van dit deel?
Ik hoop dat jullie allemaal goed en gezond zijn❤️❤️
Stem en laat een leuke comment achter❤️

Xxx schrijfster❤️❤️❤️

Guns en loveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu