Deel 25

276 13 0
                                    

Salma pp
Mijn telefoon ging over anoniem. Ik hing op ik had geen zin om met iemand te praten. "Wie was dat?" Vroeg Kais. "Ohh uhh verkeerd nummer denk ik." "Oke yallah nu ga je wel dit eten je bent al ziek." "Kais het gaat al beter." "Als nog." We ontbeten Kais liet mij niet opruimen dus hij deed het. Mijn telefoon ging weer over Souf.
Souf: hallo?
Salma: heyyy hoe gaat het?
Souf: goed alhamdoelilah en met jou en Kais
Salma: gaat ook goed alhamdoelilah hoe was het op school?
Souf: ja goed ik heb alles in gehaald vanmiddag en me cijfers zijn allemaal om hoog gegaan alleen vandaag hadden we economie en ik begrijp er niks van.....
Salma: kom naar mij toe met je boek en dan ga ik je helpen oke?
Souf: heel erg bedankt
Salma: geen probleem tot zo
Souf: bslamma
Ik hing op. "Komt Souf?" Vroeg Kais. "Ja wat ga je vandaag doen?" "Ik ga straks trainen." "Kickboks?!" "Ja" "ik ga mee!" "Je bent ziek!" "Nee is niks alleen maar beetje hoofdpijn." "Weet je wat als je weer beter bent gaan we samen ik ga met Ayoub chillen voordat je klaar bent met Souf sms mij dan gaan we met ze alle ergens eten." "Oke" de bel ging het was Souf. Ik liep naar de deur en deed hem open. "Ewa" "hoi Salma" "je hoeft echt niet zo netjes te praten." Zei ik lachend. "Yallah kom naar binnen" hij liep naar Kais toe en keek hem niet aan en groette hem. "Buenos tardes patron." Zei Souf. "Buenos tardes amigo, Souf laat dat volgende keer als je met mij praat behandel mij als je grote broer oke groeten gewoon met boks enzo oke." "Is goed" ik keek hun lachend aan en liep door naar de keuken ik haalde wat drinken en snacks we zaten eerst wat te praten en toen begonnen we met werken. Na een klein halfuurtje begreep hij alles weer. "Ohhh zoo saff ik snap het al dankjewel Salma." "Geen probleem kleine." Hij ruimde zijn spullen op en wilde weg gaan. "Waar ga je naar toe?" "Huis?" "Nee kom wat bij praten en we gaan straks buiten eten kom." "Oke" "Souf mag ik je wat vragen stellen?" "Tuurlijk" "heb je nog broers of zussen?" "Ik heb een tweeling broer en een zusje." "Awww wat leuk mag ik haar een keer ontmoeten?" "Tuurlijk wanneer jij wilt kun je gewoon langs komen." "Hoe gaat het met je ouders?" "Ze werken best hard om alles te onderhouden maar dat gaat je moeilijk je weet maar we mogen niet klagen." "Souf alles komt goed inshallah behandel mij en Kais als je grote broer en zus oke ik ben er altijd voor je als er iets is gelijk bellen." "Is goed" "wanneer jk diploma uitreiking?" "Zodra ik die haal ik moet nog 1 examen en als ik die haal dan slaag ik." "Alles komt goed inshallah je kunt het geloof mij dan kun je gelijk met je eigen bedrijf beginnen en ik zal je daar bij helpen als je wilt." "Ja maar ik wil achitect worden." "Ja een vriend van mij is ook achitect maar hij woont nu in Dubai binnenkort komt hij hier naar toe en dan maken wij als vast een begin en dan kun je met hem verder daar aan werken." Hij gaf mij een knuffel. "Ik weet echt niet hoe ik je moet bedanken." "Is niet nodig a kleine yallah kom dan gaan we Kais en Ayoub zijn al bij het restaurant." Ik kleedde me nog snel even om. Dit had ik aan.

Het etenje was heel gezellig

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Het etenje was heel gezellig. We hadden Ayoub en Souf bij hun thuis afgezet. "Hoe ging het met Souf?" "Goed kais ik ga morgen denk met zijn zusje iets leuks doen." "Jij neemt dit wel heel serieus." "Ik weet niet maar hij doet mij echt denken aan Yassir hij lijkt ook echt op hem."

Kais pp
Salma zei dat Souf op haar overleden vriend leek yassir. Ze had gelijk ook. Ik werk samen met haar broer dus al zijn mannen zijn mijn mannen en anders om. Ik kende yassir ook en hij is ook de broer van Souf. De mensen die yassir hadden vermoord zijn al lang al dood. Dit raakt mij echt we hadden afgesproken om niks tegen Salma te zeggen. Ik hoop dat ze hier niet achteraan gaat. "Salma misschien alleen door zijn verhaal." "Ja je hebt gelijk" we gingen naar huis. Eindelijk thuis aangekomen.

Salma pp
Thuis aangekomen rende ik gelijk naar de wc ik bleef overgeven. Ik nam een douche trok mijn pyjama aan en liep naar benden. Ik pakte een glas water uit het niets liet ik het weer vallen de glas scherven lagen op de grond het begon zwart te worden voor mijn ogen en ik viel op de grond.

Kais pp
Ik hoorde een glas vallen. Ik zag dat Salma er bleek bij stond. "Salma wat is er?" Zei ik van boven terwijl ik naar benden liep. Salma zakte in elkaar haar arm lag helemaal open en haar rug ook een beetje. Ik pakte haar en zette haar op de bank neer haalde dat glas uit haar arm en rug maar te de wonden dicht. En bleef naast haar zitten. "K..Kais?" "Ja habiba" "wat is er gebeurt?" "Je was flauwgevallen" "ohh" en ze ging weer verder slapen. Je zag duidelijk dat ze ziek was. Ik belde hicham
Kais: fakka
Hicham: goed met jou
Kais: goed je moet iets voor me halen
Hicham: wat?
Kais: ga naar apotheek haal wat medicijnen tegen migraine en bel mo zodat hij Salma kan komen checken.
Hicham: saff is goed bro ben er over een half uurtje.

Hicham en mo waren er. Mo ging Salma checken. "Bro het gaat goed met haar ze heeft alleen wat rust nodig en geef haar dit medicijnen dit zal helpen." "Tnxx bro" "mohim ik moet weer gaan" zei mo "bro kun je niet even blijven." "Noo man sorry ik zie je morgen nog wel." "Is goed thalla" hicham bleef wel. Ik bracht Salma naar boven zodat ze daar rustig kon slapen. Ik en hicham zaten FIFA te spelen. Hicham ging ook uiteindelijk weg. Ik liep naar boven. Ik ging naast Salma liggen. Haar hart klopte zo l hard en snel niet normaal ze was ook aan het huilen. "Salma salma word wakker salma word wakker" "NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!........

Heyyy babbes💕💕💕
Wat vinden jullie van dit deel?
Wat zou er met Salma zijn?
Vergeet niet te stemmen en het boek te delen💞💞

Guns en loveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu