Salma pp
Ik voelde iets warm over mijn buik heen glijden. Ik liep snel naar de wc niks! Kapot raar misschien was het mijn t shirt ofzo. Ik ging weer zitten. "Hoezo niet wat gaat ze dan doen?" Vroeg Kais aan Noufal. "Vertel jij dat of ik?" "Vertel jij." Zei ikFlashback
Salma kwam bij mij logeren. Voor een week de laatste avond ging ik haar irriteren ik had haar lievelingseten expres opgegeten, ik had haar kussen helemaal nat gemaakt haar kleding ook. Salma deed alsof het haar niet boeide. Ik ging slapen en Salma lag al te 'slapen' toen ze zag dag ik lag te slapen had me bijan vermoord de pakte mij bij mijn keel heel even en ik stikte i'm werd wakker en haar ogen waren rood. "Sal los nu ik ga bijna dood!" Ze liet los. Ik zag haar ogen toen wist ik al dat ze dat kon dat trucje. We hadden het toen goed gemaakt en ze kwam naast me slapen.
Einde flashback"Van kleins af aan al sythana!" Zei Kais. "Ewaja hij vroeg er om." We hadden zo een hele discussie. Ik ging nog wat liggen Noufal liet niemand van ons hem helpen met opruimen dus Ewaja ik legde mijn hoofd op Kais zijn schoot hij deed zijn hand over mijn buik heen ik kneep mijn ogen dicht door de pijn. "Wat is er?" Voordat ik kon antwoorden deed hij mijn t shirt om hoog en zag al mijn wonden. "WAT IS DIT??!" "Schok wonden." Zei ik zacht. "Schok als in elektrische schokken" "ja" "DIE KANKER HONDEN WORDEN GENEUKT DOOR ELEKTRISCHE SCHOKKEN!!" " Kais rustig straks krijgen ze jou nog." "Ze kunnen me toch niks maken." Ik pakte zijn. Hand vast en legde die langs mijn wang. "Ik heb je gemist." "Ik jou ook" ik zag dat Kais zich op iets anders had gefocust ik keek naar dat gene waar hij ook naar keek. "Hoe komt hij aan die foto?" "Ik heb die foto meegenomen." "Wat?" "Denk je echt dat ik buiten huis ga slapen zonder jou of iets wat me aan jou doet denken ik wilde je foto naast me hebben als ik ging slapen en ja dat." "Awwww mijn vrouwtje." Ik gaf hem een glimlach. Ik stond op en liep naar de wc ik moest overgeven. Ik nam een paracetamol in en ging op de bank liggen ik weet niet eens waar Kais en Noufal zijn. Ze komen zo denk ik hoop ik beter voor ze. Na een halfuurtje werd ik weer wakker Noufal zat naast me. "Ewa goedenmiddag je slaapt kaulo veel he." "Je kent me." Na dit dutje voelde ik me wel een stukke beter. Ik nam een douche Kais was er nog steeds niet. "Waar is Kais?" Hij bleef stil. "PRAAT!!" "Zeg ik niet!" "Dan ga ik zelf wel op zoek." Ik pakte de laptop van Noufal en zijn telefoon ik zocht Kais op. Gevonden hij was bij een parkje dichtbij een groot gebouw. Ik pakte mijn auto sleutels. Noufal hield de deur dicht "waar ga je naar toe?" "KAIS." "Ik ga mee!" "Nee jij wilde ook niet zeggen waar hij was." Ik rende nog snel naar de kelder daar bewaarde Noufal al zijn wapens ik pakte 10mm en liep naar mijn auto Noufal liet ik maar gewoon mee gaan. Ik liep naar Kais toe. "Wat doe je hier?" Vroeg ik "kan ik beter aan jou vragen." "Praat!" "Salma ga weg het is gevaarlijk." "Ik ga nergens naar toe!" "Salma ga met Noufal mee Nasir is hier." "Dus wat wilt hij doen me doden en dan!" Voordat Kais iets kon zeggen hoorden we schoten ik ging voor Kais staan ik schoot terug raak. "Noufal neem Kais en ga naar Antwerpen nu!!" "Maar.." "ik zei NU BEN JE DOOF!!" Kais weigerde de hele tijd. "Oke gaan jullie dan met de auto van Kais ik ga alleen in mijn auto." "Je liegt." "Nee" "IK GA HIER NIET WEG ZONDER JOU!!" "Oke saff yallah loop ik ga ook." Ik met Noufal naar mijn auto en we reden naar Kais toe. De week verliep vlotjes tot. We zijn al een bijna een week in Antwerpen het is echt leuk. Ik stond op Kais lag niet naast mij ik stond op en begon hem zoeken. Hij kwam via achteren duwde mij tegen de muur. Ik draaide mij om. "Omg a mogol je liet me echt schrikken!" "Wie is een mogol?" En hij deed zijn hand bij mijn nek. "Ik zie niemand anders dan jij dus jij!!" Hij drukte harder tegen mijn keel aan. "Zeg Kais is de knapste lekkerste en perfecte man ter wereld." "Nee!" Hij drukte nog harder. "Kais stop je doet me pijn STOPP!" "Eerst zeggen." "Oke oke eerst los laten." "Oke zeg." Ik liep naar mijn tas. "Nee ik ga het niet zeggen!" Kais duwde mij op bed en kwam op mij liggen. "Serieus hoe vaak ga je dit nog doen." "Vaak genoeg en dan in jij zeker niet wachten tot we getrouwd zijn." Ik bleef lachen. "Ga je het nu zeggen." "Nope." Hij begon mij te zoenen net voordat hij wilde stoppen beet hij op mijn lip. "Aauuuuuu wat doe je?" "Eerst zeggen wat ik zei." "Oke oke stoppp!!" Hij liet los. "Serieus als je honger hebt kun je het zeggen dan gaan we eten maar mijn lip STAAT NIET OP HET MENU!!" "Jammer ze zijn wel lekker." "Weet ik net als de rest van mij." Kais bleef lachen "ga je het nog zeggen." "Kais ik de knapste lekkerste en perfecte man ter wereld. Nu blij?" "Ja" hij ging van mij af. Ik nam een douche en ging me omkleden. "Wat is dat op je t shirt?" Zei Kais. "Wat?" Shitt het bloed. "Ohh uhh niks." Ik sloot me zelf op in badkamer. "SALMA DOE DIE KANKER DEUR OPEN NUU!!!" "Kais het is niks." "OF JE DOET DIE KANKER DEUR OPEN OF IK TRAP HEM IN NU JE HEBT TWEE TELLEN!" "Ik doe al open." Kais pakte een EHBO doos verzorgde mijn wond en met mijn t shirt maakte hij de rest schoon. Later besefte ik dat ik daar in mijn bh stond. "Sorrry" zei Kais en hij liep weg. Ik pakte een ander t shirt en deed die aan. Ik liep naar hem toe en deed mijn hand langs zijn wang. "Voor wat was die sorry?" "Je stond daar in je bh" "ja oke akward maar wat wil je er aan doen die sorry was nergens voor nodig echt niet." Ik kuste hem "yallah kom we gaan." "Nee je moet even wachten." "Waarom?" "Mo komt zo kijken hoe het met je gaat en gaat kijken naar die wonden." "Oefff serieus" en plofte neer op een stoel "Salma ik moet weten hoe het gaat en mo is een dokter klaar!" "Okeeyyyy maar hij moet wel opschieten ik wil nog de stad in iets voor mijn schatje kopen." "Awwww me vrouwtje gaat iets voor mij kopen." "Nee safea"
Kais pp
Mo was er hij heeft de wonden dicht genaaid. We gingen naar Noufal eerst ontbijt en toen naar het centrum. We hadden wat leuke dingen gekocht en gingen daarna weer huis.Salma pp
We zijn 's avonds thuis gekomen ik nam een douche ging daarna nog narcos kijken en toen slapen op naar morgen kijken wat die dag ons gaat brengen.Heyyyy babbes 💕💕💕💕
Wat vinden jullie van dit deel?
Vergeet niet te stemmen en het boek te delen💘💘💘
JE LEEST
Guns en love
AkčníIk? Ik heet Salma. Ik heb 2 broers Achraf en Redouan. Ik heb ook nog een zus Maisa. De twee beste vrienden van mijn broers zijn Nessim en Marouan. Marouan ik ook mijn best friend. Ze zitten alle vier in de onderwereld. Ik heb nog twee andere best fr...