Deel 28

283 16 0
                                    

Salma pp
"NOUFAAAAALLLLL" "Salmaaaaaa" en ik gaf hem een knuffel. "Omg ik heb je zo erg gemist waar was je al die tijd." "Ik jou ook lang verhaal maar hoe gaat het?" "Goed alhamdoelilah en met jou?" "Gaat ook goed." We bleven nog wat praten. Noufal is echt mijn best friend mijn broer echt gewoon mijn allesje. "Waar verblijf je nu?" "Bij een vriend en jij" "ja ik woon hier met mijn vriend." "Heb je een vriend??" "Ja" "mabroek wanneer verloving trouwen 3andek je gaat mij niet aan hem voor stellen en al helemaal als je mij niet uitnodigt." "Whahahah rustig maar jij bent de eerste zolang jij mij maar nooit meer in de steek laat wollah ik heb je zoooooo erg gemist niet normaal oefff!!" "Beloofd maar ik had geen keus je weet toch money." "I know" we bleven nog wat praten over ditjes en datjes. We wisselde elkaars nummer en dan spreken we elkaar nog wel eens. Ik reed door naar kantoor. Ik liep door naar Kais zijn kantoor. "Hoe was het?" "Leuk ik mis haar nu al." "AWW je ziet haar snel weer." "Ja uhh mohim wat kan ik doen." "Naar huis." "Ohh ja laat maar die ladingen en training check." Ik pakte de laptop en ging aan het werk. "Wil je iets eten?" "No gracias" "Salma je moet echt eten je werk nu al 3 uur achter elkaar en je hebt niks gegeten." "Kais ik zei toch dat ik niet wil." "Ik heb vergadering kom je?" "Nee is toch saai ik maak dit af en als het lukt kom ik." "Wat jij wilt." Hij gaf mij een kus op mijn hoofd en liep weg. Ik voelde me echt misselijk. Ik ging aan Kais zijn bureau zitten. Ik was nu al 5 uur achter elkaar aan het werk. Ik stond even op en alles begon te draaien. Ik zag kleine zwarte vlekken ik liep naar het raam voor wat frisse lucht maar zo veel kon ik niet meer zien alles is zwart geworden en ik viel weg.

Kais pp
Eindelijk die vergadering is voorbij. Ik liep naar mijn kantoor hoe het met mijn prinsesje gaat. Ijs eed de deur open. Ik zag Salma op de grond liggen. "Salma, salma, salma WORD WAKKER STA OP!! Salma!!" Ik tilde haar op en bracht haar naar de auto. Souf reed achter mij. De dokter behandelde haar gelijk. Ik en Souf stonden voor de kamer te wachten. "Souf ga naar huis bro je zult nog wel wat school werk hebben enzo en morgen heb je school het komt goed met haar." "Nee Kais ik laat je niet alleen na alles wat Salma heeft gedaan kan ik haar hier niet alleen laten!" Ik zag de tranen in zijn ogen. "Saff is goed bro wat jij wilt." De dokter kwam naar buiten. "En hoe gaat het met haar?" Vroeg ik gelijk. "Bent u haar vriend?" "Ja" "Salma ligt in coma." Ik geloofde hem niet. "N..nneee dat kan niet!" "Sorry maar het is echt waar we zien wel verbetering als dat zo door blijft gaan dan schatten we dat ze over 2/3 dagen weer wakker word." Ik ging zitten. "Mogen we bij haar naar binnen?" "Ja maar alleen jullie." Ik liep naar binnen. Ik zag al die draden en Salma hoe ze daar lag het brak mij zo erg ik huilde gewoon ik heb al zo lang niet gehuild. Ik pakte een stoel en ging naast haar zitten ik pakte haar hand vast. "Salma ik hou van je je kunt mij niet verlaten alsjeblieft blijf bij mij jij hebt mij veranderd jij hebt een beter persoon van mij gemaakt jij maakt mijn leven perfect je bent sterk alsjeblieft blijf bij mij." "Bro ze gaat het halen Salma is sterk ze kan ons safea niet zomaar laten gaan." Het is inmiddels al 3 dagen later Salma is nog steeds niet wakker ik ben 24/7 in het ziekenhuis met haar. "K..Kais" "SOUF ROEP DE DOKTERS SALMA IK BEN HIER." Ik pakte haar hand nog steviger vast. "Ze zei mijn naam ze heeft haar ogen openen gemaakt!" De dokter ging naar haar kijken. "Ja ze is uit de coma het gaat nu veel beter ze is Nh aan het slapen." "Dankuwel" de dokter verliet de kamer.

Soufian pp
"Kais mag ik safea straks halen voor als Salma wakker is mijn moeder wilt haar ook bezoeken?" "Tuurlijk bro" ik reed naar huis. "Soufian hoe gaat het met Salma is ze beter snell zeggg!!" "Het gaat goed met haar nu ze is nu weer wakker ga je mee gaan we naar haar toe." "Jaaa snell yallah ik wil naar Salma." "Mama kom je." "Ja whaldi ik kom we moeten eerst langs de winkel." "Waarom?" "We kunnen niet aanlopen met legen handen." "Oke" we gingen langs de winkel we hadden een bos rozen chocolade wat van haar lievelings snoep en mijn moeder had thuis nog couccous gemaakt en heeft wat voor Salma over gelaten dus dat hebben we ook safea heeft nog een tekening voor haar gemaakt.

Kais pp
Na een halfuur is Salma helemaal opgestaan. "Wat is er gebeurt?" "Je lag 3 dagen in coma Salma hoe heb je dit gedaan wollah je liet mij echt schrikken." Ik drukte haar hand tegen mijn wang aan. "Sorry babbe ik weet ook niet wat er gebeurde." Er werd geklopt op de deur. "Binnen" het was Souf met safea en zijn moeder. "SALMAA hoe gaat het?" Zei safea en ze liet een traantje vallen. Ik ging naar zijn moeder. "Salam khalti." "Salam whaldi hoe gaat het?" "Nu goed alhamdoelilah"

Salma pp
Safea was aan het huilen. "Safea habiba innou waarom huil je?" "Je lag 3 dagen in coma ik geacht dat je weg ging ik was bang dat je mij alleen ging laten." Ik veegde haar tranen weg. En lager haar hoofd op mijn borstkast. "Niet bang zijn ik zal je nooit alleen laten dat heb ik je beloofd ik was gewoon een beetje ziek en ik paste niet goed op dat was het oke niet huilen alles is nu goed." Ze knikte "salam benti hoe gaat het met je?" "Salam khelti gaat nu goed alhamdoelilah mag niet klagen." "Awww habiba djali hier ik heb wat eten voor jou couscous Soufian heeft tegen mij gezegd hoe je, je couscous altijd wilt en heb hem voor je gemaakt" "khelti dat heeft echt niet gehoeven alleen jullie komst is al genoeg." "Nee benti ik moet iets terug doen wat jij allemaal doet is heel goed." Ze gaf het eten alsof ik nog een baby was meskina ze deed alles voor mij ze vond dat ik moest uitrusten. "Hahah mama Salma is net een kleine baby." Zei safea. "Ja ze is net een klein meisje he safea" zei Kais. Ik lachte naar ze. "Ja heerlijk om baby te zijn." En ik stak mijn tong uit. Safea kwam bij mij liggen we waren samen in slaap gevallen. In de avond werden we weer wakker. "Lekker geslapen grote zus?" "Nee ik mis mijn eigen bed!" "Haah ja die ligt lekkerder." Ik gaf haar een kus op haar hoofd en Kais een op zijn hand. "Babe heb je geslapen?" "Komt later wel" "Kais neem rust." "Je mag straks naar huis." "Serieus?!" "Yep" "eindelijk" paar uur later mocht ik weer naar huis gaan. Bezoek was al weg. Thuis aangekomen nam Kais een douch en waren we gaan slapen.

Heyyy babbes 💕💕💞
Wat vinden jullie van dit deel?
Vergeet het boek niet te delen en te stemmen❤️❤️

Guns en loveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu