Salma pp
Kais lag nog naast me te slapen. Ik ging ontbijten. "Kais wat ga je vandaag doen?" "Even naar het pand en ja dat gewoon." "Oke" "het kan lang duren." "Hoezo?" "Vergadering" "uhmm oke" ik voelde twee handen op mijn heup. "Wat ga jij doen?" "Naar Noufal." Hij gaf me een kus en duwde me tegen de muur. Zijn ogen werden rood van woede "wat is er?" "Niks hoezo?" "Je ogen zijn rood van woede." "Ohh maar dat is niet over jou." "Je praat toch tegen mij" "babbe niet over jou dat meen ik hoe kan ik boos worden op mijn engeltje." "Oke wat jij zegt." Hij begon me te zoenen steeds harder en harder ik deed mijn been om zijn middel en zijn hand langs mijn bil. "Ik ga je missen babbey." Zei Kais "waar praat je over." "Ik ga toch de hele dag naar het pand!" "Uhmm" als Kais iets niet kan is het tegen mij liegen. Ik liet het maar Kais vertrok naar het pand. Ik en Noufal hadden een leuke dag we waren naar het strand gegaan gamehal enzo. Ik ging weer naar huis toe het was al 01:00 nog steeds niks van Kais.Noufal pp
Kais: bro luister zeg niks tegen Salma over dit ook niet dat ik weg ben doe alsof je het niet weetNoufal: is goed bro. Kais pas op je zelf Salma gaat echt kapot als jou iets gebeurt
Kais: bro ik ben zo weer terug een paar dagen maar deze mensen kunnen ons niks maken.
Noufal: succes bro
Kais: tnxx thalla
Ik hing op. Oeefff Salma gaat hier sws zelf achter komen. Salma belde mij
Salma: Noufal weet jij waar Kais is?Noufal: nee hoezo
Salma: hij is niet thuis
Noufal: misschien had hij veel werk ga gewoon slapen morgen is hij er weer
Salma: is goed slaap lekker
Noufal: slaap lekker
Salma pp
Ik kan echt niet slapen. Het was inmiddels al de volgende dag. Ik pakte een Adidas legging met t shirt met zwarte adidasjes eronder en ik liep naar mijn auto om naar het pand te rijden. Ik liep naar het kantoor van Kais. Niemand raar ik opende zijn computer en probeerde iets te vinden niks en in zijn bureau ook niks ik liep naar benden. "Safouane waar is Kais?" "Ohh missie!" "Wat?!" Als blikken konden doden dan was hij al dood door de blikken van de andere jongens. Ik liep naar hun "secret room" "bingo" het hele plan stond daar uitgewerkt en wat een sukkels. Ik schreef het adres op liep naar de wapenkamer. Ik pakte twee messen een blezer en mijn 10mm ik pakte ze zwarte AMG met geblindeerde ramen. Ik reed richting de 'schuilplaats' het was een huisje midden in het bos. Ik liet de auto net niet in zicht staan ik liep rustig naar het huisje Kais, Ayoub en Oussama zaten daar binnen. Niks aan de hand ik liep rustig naar mijn auto en bleef daar zitten terwijl op hun lette. Ik pakte een pen en begon wat om mijn hand te tekenen. Daarna wat op me telefoon ik negeerde iedereen die snapte dmde appte of belde behalve Noufal.
Noufal: heyyy waar ben je?Salma: heyy ohh bij een vriendin
Noufal: welke?
Salma: ken je toch niet mohim ik moet gaan ik spreek je nog wel loveyou
Noufal: ik ook van jou a kleine
Ik hing op. Uhhhrr hij wist het sws van Kais. De jongens vertrokken ik achtervolgde hun. Ze kwamen bij een groot gebouw. Ze liepen on opgemerkt naar binnen. Ze schoten maar ze werden gepakt. Shit wat moet ik doen ik kan niet nu naar binnen. Ik keek op me horloge. Oke precies over 10minuten kan ik naar binnen. Ik pakte mijn laptop en begon alle camera beelden te hacken. Daarna in de negende minut regelde ik dat de eclectisch tijd uit viel. Ik ging naar binnen. Ik zag een jongen met opgedroogd bloed en allemaal blauweplekken. "S..Salma ze hebben.." "stil ik maak je los en dan pas praat je!" Het was een van de mannen van Kais ik maakte hem los en legde hem op de grond neer ze hadden hem namelijk opgehangen. "Ga appie halen die zit hier naast als hij nog leeft." Ik pakte zijn arm deed hem om me heen en liep naar de kamer hier naast ik schoot in het slot en de deur ging open. Hij was ook opgehangen ik maakte hem los. "Oke hier een gun loop naar buiten daar staat een zwarte AMG stap in en blijf overal van af en wacht daar op mij begrepen zorg dat niemand jullie ziet!!" "Si patron." Ze liepen weg. Ik pakte mijn zwarte mondkapje en deed hem om. Ik zocht naar Kais en de jongens. "AAAAAA KANKER HOND!!" Hoorde ik iemand schreeuwen en wat gekreun ik liep naar de plek waar het geluid vandaan kwam. Ik deed de deur open. Kais, Ayoub en Oussama waren alle drie aan hun handen opgehangen en vol bloed. "Wie ben jij?" Schreeuwde een van die mishandelaars. Ik liep naar hem toe. Ik deed mijn arm om zijn nek ik gaf een knie in zijn ballen. Een van de andere mannen begon op mij te schieten. Ik schoot ik hun been in een keer raak. Ik pakte hun guns. En ging naar die ander. "En wie mag dit pittige dametje zijn?" Zei hij. Ik lachte. Hij heeft geen wapens alleen een stok en zweep. Ik maakte snel eerst alle jongen los. "Jij wilde weten wie ik ben." "Praat a kanker hoer." Ik glimlachte en gaf hem een vuist op zijn kaak. "Luister a kanker flikker ik ben je kanker nachtermerrie en geloof mij zit nog een keer aan mijn mannen en je bed dood en ja Kais is mijn vriend." Ik stak hem in zijn nek en de andere mannen had Ayoub al vermoord. Ik liep met de jongens weg. "Pak jullie auto en rijd voor mij!" "Salma.." "Kais thuis praten we eerst hier weg!" Ik bracht de jongens naar hun huis en verzorgde hun wonden even ik maakte wat eten voor ze. Kais Ayoub en Oussama waren naar mijn huis gegaan. Ik maakte de wonden schoon en hechte ze. "Boiis als er iets is gewoon bellen ookal 03:00 saff." "Dankjewel Salma wollah echt bedankt." "Geen probleem ik gaf ze een knuffel en een kus en ik ging naar huis. De drama gaat beginnen.
Heyy babbes 💞💞💞
Wat vinden jullie van dit deel?
Vergeet niet te stemmen en het boek te delen❤️❤️❤️
JE LEEST
Guns en love
ActionIk? Ik heet Salma. Ik heb 2 broers Achraf en Redouan. Ik heb ook nog een zus Maisa. De twee beste vrienden van mijn broers zijn Nessim en Marouan. Marouan ik ook mijn best friend. Ze zitten alle vier in de onderwereld. Ik heb nog twee andere best fr...