Kamień

157 17 1
                                    

Kiedy piszemy do przypadkowej osoby nie mamy w planach, ani w marzeniach by być z tą osobą. W naszych umysłach nie pojawia się nawet myśl, by kochać tą osobę, ale gdy ją bliżej poznamy kiedy nasze zdanie na jej temat się wyrobi, a inni nie będą mieli nic do gadania. Nasze serce zacznie bić mocniej tylko dla tej jednej osoby.

Jimin:
Jak się czujesz Jungkook?

Jungkook:
Daj mnie święty spokój okej?
Nie chce o tobie pamiętać jasne?

Ludzie są bardzo skomplikowani u niektórych słowo "nie" znaczy "tak".

Jimin:
Nie umiem o Tobie zapomnieć
Przepraszam, że jesteś dla mnie o tyle ważny, że nie potrafię się od ciebie odzwyczaić.

Jungkook:
To niech ktoś ci pomoże
Nie wiem rób co chcesz,byle
z dala ode mnie.

Nie da się odzwyczaić od siebie nawzajem. Nie ma czegoś takiego jak odwyk od ludzi. Co prawda jest samotność, ale nawet ona nie pomoga przy niechcianej miłości.

Jimin:
Nie przeżyje jak mnie odrzucisz
rozumiesz to?

Jungkook:
Aha no to fajnie masz

Odepchnięcie osoby, która Cię kocha to najgorsze co możesz uczynić. Postaw się na miejscu tamtego człowieka. Ludzie to istota krucha i naprawdę wystarczy lekki podmuch wiatru, aby się rozpadli. Zimno zabija ich od środka, dlatego tak ciężko im dojść do siebie jeśli nie dostaną ciepła od kogoś. 

Jimin:
Napisz mi, że mnie kochasz, a zostanę na wieczność

Jungkook:
Możesz już iść

Mimo iż chcemy kochać jesteśmy odepchnięci nasza wiara z dnia na dzień co raz bardziej maleje, a my zamieniamy się w kamienie.
W końcu takiego kamienia nic nie zniszczy...

Dzieci nocy ✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz