♣Odpowiedź♣

154 12 5
                                    

Jimin:
Seokjin hyung jak myślisz
dlaczego ten frajer nic do mnie nie piszę? Nawet jeśli go spławiłem powinnien się o mnie starać...

Seokjin:
Sam nie wiem, a ile już do Ciebie nie piszę? Może coś mu wypadło?

Jimin:
Ostatni raz do mnie pisał po pijaku po tem mieliśmy pogadać, ale mnie zablokował... Nie wiem o co chodzi i usunął nasze wcześniejsze wiadomości... Co za cham.

Seokjin:
Hmm a masz jego numer telefonu?

Jimin:
Tak, ale nie sądzę, aby ode mnie odebrał. Hyung mówiłem Ci, że to zły pomysł abym udawał obrażonego i niedostępnego. Pewnie mu się znudziłem...

Seokjin:
Przepraszam Cię Jiminie
Na mojego Joona to zawsze działa. Wtedy jest dla mnie milszy, bo wie że może mnie stracić. Nie sądziłem że Jeon jest inny wybacz to moja wina. 

Jimin:
Nic nie szkodzi hyung
Bardziej się martwie o Hobiego hyunga ostatnio jest taki bardzo dziwny... Zresztą Yoongi hyung i Taehyung również są dziwni...
Przeprosili to prawda ale dalej im jakoś nie ufam...

Seokjin:
Hm nie mam pojęcia, ale może Namjoonie będzie coś wiedział.
On z tą trójką ma najlepszy kontakt, a ty napisz chociaż do Jungkooka w końcu należą Ci się jakieś wyjaśnienia.

Jimin:
Racja powinienem do niego napisać w końcu ten dupek musi mi napisać dlaczego się na mnie obraził za taką błahostkę, a po tem przeprosił i znowu uciekł... Tchórz z niego i tyle...
Dziękuję Ci hyung jesteś najlepszy

Seokjin:
Napisz mu wszystko co o nim myślisz, a później napisz do mnie
A i w końcu daj odpowiedź Hoseokowi, bo myślę że mu zależy
Trzymaj się Jiminie❤

Dzieci nocy ✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz