Nie ma Ciebie przy mnie

206 22 2
                                    

Głupota to cecha większości organizmów na świecie. Ta cecha może być znana również pod innymi nazwami takimi jak miłość, zazdrość, pieniądze, naiwność czy kłamstwo, a nawet prawda zależy kogo spytamy.

Jungkook: Jimin nie martw się nim nooo
Będzie dobrze on nie był Ciebie wart hyung...

Jimin: Wiesz co jest w tym najgłupsze?

Jungkook: Co takiego Jimin hyung?

Jimin: To, że stracił na mnie tyle czas, aż przez moment myślałem że jestem kimś, a tak naprawdę w jego oczach byłem tylko odskocznią od zła... Przepraszam, że ci o tym pisze pewno Cię to nawet nie obchodzi...

Jungkook: Nie przejmuj się i wyślij mi swoje zdjęcie prosze.

Jimin: Mnie kogoś tak bezwartościowego?
Bez niego jestem nikim rozumiesz?

Jungkook: Bez niego jesteś kimś i zawsze byłeś. Taka gwiazda najaśniesza na niebie, taki mały promyk nadzieji, który zadeptali złowrogi ludzie Jiminie. To fakt jesteś naiwny bo masz dobre serce, ale to nie jest wada jesteś wyjątkowi to oni Ci zazdroszczą są niczym upadłe anioły, które z zazdrości chcą przejąć całe dobro.

Jimin: Wystarczyło napisać ' tak hyung proszę o twoje zdjęcie' ale to też może być Kooki.

Jungkook: Uroczy jesteś jak się uśmiechasz wiesz? W ogóle co robisz o tej porze i godzinie na plaży w Busan?

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


Jungkook: Uroczy jesteś jak się uśmiechasz wiesz? W ogóle co robisz o tej porze i godzinie na plaży w Busan?

Jimin: Dziękuję
Jeżdże traktorem wiesz?

Jimin: Nie a tak serio idę popatrzeć na zachód słońca.

Jungkook: Tak zachody słońca są bardzo piękne, prawie jak gwiazdy nocą.

Jimin: Mhm i też mają wiele wspólnego z sobą

Jungkook: Tak a co ma wspólnego zachód słońca i gwiazdy na niebie?

Jimin: Ludzie kochają je wtedy gdy jest im źle

Jungkook: W sumie racja dobra ja kończe misiek bo Taehyung hyung do mnie wbił papa

Jimin: Dobranoc cookie ❤

Ludzie doceniają bardziej rzeczy, gdy są smutni tylko dlatego, że stracili coś równie pięknego i tego samego piękna doszukują się w czymś innym. Zachodzące słońce oznacza koniec, ale i początek, a gwiazdy dają nadzieję na następne jutro dlatego tak kochamy takie widoki, bo one dają nam chwile do namysłu, wytchnienia. Powracają nam wspomnienia, a my możemy oddać się zapomnieniu.

Dzieci nocy ✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz