Minulost

23 1 0
                                    

Adele

Adele přišla k tělu. Měl velkou krvavou ránu na hlavě a potom na hrudi. Měl zlomenou nohu a o všude přítomných modřinách ani nemluvně. Bylo vidět, že mu chtějí pomoct. Rány měl obvázané ale prosakovaly. Zlomenou nohu měl v dlaze ale bylo vidět, že jim došlo, že na Stevovu záchranu bude potřeba zázrak. A proto si Adele našli. "Jak se mu to stalo?" Tahle otázka byla mířená na Vandu která stála jen několik kroků od Adele. Peter stál ve dveřích. Adele se na něj otočila. Byl spocený, unavený a vyděšený. "Zjistili kde jsme. Přijeli sem ale v tu dobu tu nikdo kromě Steva nebyl. Museli sebou mít kulomety nebo tak něco protože jinak si to nedovedu vysvětlit." Vandě se třásl hlas. Na Stevově životě jí záleželo a popravdě Adele nebyla výjimkou. "A kdo?" Vanda na Adele upřela nechápavý pohled. Jako kdyby měla před sebou malé dítě kterému vysvětlovala, že ty plastové hračky se jíst nesmí. "Vláda." Adele vytřeštila oči. Bylo to jasné. Ta jejich pitomá smlouva. A Steve utekl z vězení, nepodepsal smlouvu a ukrýval se před vládou. Byl hledaný zločinec. Adele si nemohla dovolit se naštvat. Ne teď. Peter stále stál ve dveřích a zíral na polomrtvé tělo Kapitána Ameriky. Adele si sedla na kraj postele a chytla Steva za ruku. Byla studená. Příšerně studená. "Ať teď uvidíte cokoliv nesnažte se mě zastavit." Adele se otočila na Petera a Vandu a ti kývli. "To není moc dobrej nápad." Adele se rozhodla Malekida ignorovat. Ano možná jí za to bude mučit ale tak co? Pokud pomůže Stevovi bude jí to jedno. Adele se nadechne a najednou ucítí tlak. Nepříjemný tlak. Byl to chlad, led, sníh prostě všechno z čeho vám je zima. Bylo to jako kdyby se Adele zjevila uprostřed hrudníku obrovská ledová koule. Magie. Adele začal po ruce stékat pramen chladné magie. Drtil jí do kůže. Jako kdyby jí chtěl kůži propálit. Magie stékala Adele po ruce až se dotkla Steva. Adele rychle otevřela oči. V tu chvíli se rychle nadechla. Hruď jí fialové zářila. Adelininy oči byly černé. Jako při proměně ale teď to nebyl Malekid ale Adele. Bylo to jen součástí kouzla. Adele měla vážný, naštvaný výraz. Rychle a výrazně se otočila na Steva. Měla sekané pohyby. Adele to bolelo. Strašně to bolelo. Bylo to jako kdyby do vás někdo bodal noži. Adele rychle chytla Steva za hrudník. Něco zašeptala jazykem který jí naučil její učitel Simon. Jazyk bohů. Tak mu říkal. V tu chvíli Adele magie odrazila na druhou stranu místnosti. Vanda se jen tak tak vyhla. Adele prudce narazila do zdi a spadla na zem. Omdlela.

Peter

Bylo to úžasné. Adele seděla na posteli a hrudník jí fialově zářil. Kapal z ní pot. Potom rychle otevřela oči a nadechla se. Chytla Kapitána Ameriku za hrudník a v tu chvíli se Adele odmrštila přes místnost. Spadla na zem. Peter se k ní rychlé rozběhl. "Jsi v pořádku?! Adele! Adele!" Peter začal s Adele třást ale Adele omdlela. Vzal jí do náruče a odnesl pryč. Položil jí na gauč a chytl jí za ruku. "Bude v pořádku?" Ozval se hlas za Peterem. Peter se rychle otočil ale hned v tu chvíli vyskočil na kraj gauče. Byl vyděšený. Stál před ním Kapitán Amerika. Byl zdravý a vypadal jako kdyby se mu nic nestalo. "Jak to, že jste naživu?" Kapitán se pousmál. "Ty budeš ten Spider-man, že jo? No žiju proto protože mi tvoje kamarádka pomohla." Kývl směrem k Adele. Ležela stále v bezvědomí na gauči. "Aha." Peter slezl z gauče. Hned za Kapitánem se zjevila Vanda. "Nechcete něco k jídlu?" Říkala to tak jako kdyby se nic nestalo. Kapitán kývl a Peter po přemlouvání taky. Měl hlad. "Neboj se bude v pořádku." Vanda zastavila Petera na chodbě a poplácala mu nemotorně po rameni. Kapitán se začal smát a zamířil do kuchyně. Peter hned za ním.

Adele

Adele stála v zasněženém městě. Bylo zničené. Jako kdyby tam právě před chvílí vybuchla bomba. A ano vybuchla. Tohle byl atomový útok na kanadské město Hire. Adele nechápala proč tu je. Rozhlížela se všude kolem. Najednou z jednoho domu, pravděpodobně z nějaké hospody, vyběhlo asi 20 lidí. Ale jak je to možné? Neměli by být mrtvý? Byly tam ženy které drželi své děti v náručích, muži s puškami (vojáci), a parta asi 19 letých kluků. Byla mezi nimi jedna dívka. Měli krvavé rány na obličejích a nebo všude jinde na tělech. Ale nevypadali jako z té doby. Vypadali jako kdyby byly z tak 19.století. Adele to nechápala. Proč je zrovna tady a v tenhle čas? Jeden z kluků na Adele mrkl a přiběhl k ní. Rychle jí chytil za ruku a táhl někam do dalšího domu. "Počkej! Co to děláš?!" Adele mluvila na kluka ale vypadal jako kdyby jí vůbec nevnímal. Nakonec se za jednom z baráků zastavil a jeho parta ho doběhla. Ukázal na Adele aby byla zticha. Vykoukla z poza rohu. Byla tam celá armáda vojáků. Byly to vojáci jako z filmů o Vinnetůovi. V tu chvíli po ní jeden z vojáků vystřelil. Adele se vzbudila a začala lapat po dechu.

Adele & Peter ❤️💔Kde žijí příběhy. Začni objevovat