Spojení

16 1 0
                                    

Adele

"Počkej cože? Co je to za blbost vždyť Peter je naživu!" Katherine se odvrátila. "Nevím co to s tebou je. Jsi nezlomná! Proč ti na něm tak záleží?!" Adele sklopila hlavu. Věděla proč. Věděla ikdyž si to nechtěla přiznat. Jelikož nemohla. Ale její mozek to na plný čáře prohrál s jejím srdcem. "Protože ho miluju." Rozbrečela se. "Kdo ho zabil?!" Katherine se usmála. Byl to hrozně bolestný úsměv."Je ti něco? Vždyť to víš. Přeci šerif Keller!" "Kdo je šeřif Keller?" Najednou se na ně přiřítilo několik vojáků ale Adele mávnutím ruky všechny zabila. "Chci ti pomoct Adele! Ale nemohu když budeš jako kdybys o mě ani o ostatních nikdy neslyšela! Jako kdybys tu nikdy nebyla!" Adele se zvedla. Zadíval se Katherine do očí. "Taky, že nebyla." Na to jí neodpověděla. Adele se probrala na zemi někde uprostřed divokého západu. Peter byl stále v bezvědomí. Co mají ty sny znamenat? A proč zrovna Adele? S Katherine se neviděla léta. Nevěděla proč zrovna teď. Peter se začínal probouzet. "Au moje hlava." Usmál se a zvedl. Zavrávoral ale hned chytl balanc a pomohl Adele vstát. "Kam máme namířeno?" "Nejdřív si musíme koupit něco na sebe a něco s sebou."

Peter

Po pláni šli poměrně dlouho až narazili na jedno město. Bylo to klasické středozápadské město které znal Peter z filmů a knih. Následoval Adele a přitom se rozhlížel všude kolem. Adele se vydala do jednoho z obchodů a Peter za ní. Byl to obchod z oblečením. "Proč jdeme zrovna sem?" Adele se na Petera s úsměvem otočila. "Protože tady nemůžeme chodit takhle oblečený to vím jistě." A byla to pravda. Jediné co si nechali byly tašky přes rameno které trochu připomínali tašky z téhle doby. Peter si koupil černé kalhoty a bílou košili. Adele si taky koupila černé kalhoty ale tmavě modrou košili. Oba si koupili kloubouk. Peter hnědý a Adele černý. Kolem pasu si uvázali hnědé pásky. Paní se divila proč u sebe nemají revolver ale Adele i Peter se jen potichu zasmáli. Ten jim byl vcelku k ničemu. Když se Peter podíval do zrcadla byl skoro k nepoznání. "No já myslím, že dobrý co říkáš?" S těmi slovy se otočil na Adele. "Vypadáš úžasně." Adele se začala smát. Po chvíli oba vyšli z budovy. "Budeme potřebovat koně." Než stačil Peter něco dodat Adele přišla k jednomu z mužů a začala ho stejně ovládat jako Mathera. Muž jí hned nabídl dva koně. Adele nasedla na černého a Peter na hnědého a vyjeli z města.

Adele

"Jak tohle všechno vůbec děláš?" Jeli divokým západem a hledali alespoň malou zmíňku o městě Hire. "Uměla jsem čarovat i dříve. Ale neuměla jsem to ovládat. Zbytečně jsem kvůli tomu ubližovala lidem kteří si to nezaslouží. A tak jsem se vydala na Zemi kde jsem potkala muže jménem Simon. Kvůli tomu abych se za ním dostala jsem musela cestovat časem ale to mi nějak nevadilo. Simon nevyučoval jenom mě, ale i ostatní, ale na konci už jsem tam zbyla skoro jenom já. Simon na začátku říkal, že to celé vydrží jen ti nejsilnější. Díky němu umím to co teď. Simona se snaží najít skoro všichni hajzlové světa ale on se umí skrýt. To mě taky učil. Nebýt všem na očích. Přes něj jsem se poznala s dívkou jménem Katherine. Dívkou kterou možná potkáme v Hire." Peter se zarazil. "Vážně?" Adele kývla. "Ano. Zdálo se mi o ní. Byla to jedna z nejlepších osob co jsem kdy poznala. Několikrát jsem jí zachránila život a ona potom na oplátku několikrát zachránila ten můj." Peter se mile usmál. "Kde je Simon teď?" Adele se zadívala na hory a vydechla. "S největší pravděpodobností je mrtvý. Spousta lidí se snaží najít i mě jelikož se o mě vypráví jako o nejsilnější ze všech žáků které kdy Simon učil." "Aha. To jsem nevěděl." Oba dva své koně zastavili. Adele se Peterovi zadívala do jeho hnědých očí. Milovala pohled na něho. Milovala jeho. Ale bylo jen otázkou jestli on miluje jí. Už si byly tak blízko, že se jejich rty skoro dotýkali. Peter chytil Adele kolem pasu a přitáhl si jí. Políbili se. Bylo to úžasné. Jemné polibky které byly ty nejkrásnější které kdy Adele zažila. Nevím jak dlouho tam na těch koních seděli a líbali se uprostřed divokého západu vím jen, že to bylo krásné. Adele se odtáhla. "Ty víš, že bych neměla." Peter se usmál. "Vím. Ale na tom nesejde." Adele se usmála a znovu Petera krátce políbila. Potom se znovu odtáhla a dosedla na koně. Vyjela a Peter jí rychle dojel. Koně jí zastavil a podíval se Adele do očí. "Miluju tě, Adele." Podívala se na něho. Usmála se. "Petere Parkere. Miluju tě." Peter Adele znovu políbil. Potom se vydali na cestu. Adele ovšem stále v hlavě slyšela Katherininy slova. "Přeci, že je mrtvý!"

Adele & Peter ❤️💔Kde žijí příběhy. Začni objevovat