Čas

21 1 1
                                    

Adele

Adele seděla na posteli a rychle dýchala. "Co to sakra bylo?!" Zašeptala a sedla si. "Byl to jen sen. Nějak bych se tím nezatěžoval. Každopádně pro tebe mám důležitější oznámení. Steva si vyléčila. Zvládla si to. Ale o používání magie si ještě promluvíme." Jeho hlas byl ze začátku milý a přívětivý ale hned jak zmínil magii byla radost pryč. Adele se zvedla a šla do kuchyně. "Adele!" Peter k ní přiběhl a objal jí. Bylo to tak milé obětí které Adele dodávalo sílu. "Taky tě ráda vidím." Peter Adele pustil aby se mohla rozhlédnout. Okolo nich byla jenom klasická kuchyň. Byla bílá a uprostřed místnosti byl bílý stůl a okolo asi 7 bílých židlí. Na stole byly rozložené mapy. U map stál Steve. Vanda tam nebyla. Adele šla pomalým a jistým krokem ke Kapitánovi. Stále se skláněl nad mapami a tvářil se ustaraně. "Ráda tě opět vidím." Steve zvedl oči od map a podíval se na Adele. "Děkuju." Na víc se nezmohl. Adele od něho ani nic víc nečekala hlavně taky proto, že byl ještě před hodinou na pokraji úmrtí. Nebo nebylo to víc jak hodinu? Venku už byla tma takže asi bylo. "Kolik je hodin?" Adele se otočila na Petera. "Bude 10 hodin večer." Adele se na Petera usmála. Peter jí úsměv oplatil. "Já vím, že váš románek je určitě super ale Adele potřebuju s tebou něco probrat." Adele se rychle otočila a začervenala se. "My nemáme žádnej...ehm...no to je jedno co se děje?" Přišla k Stevovi a koukla na mapy. Byla to mapa světa a u každého kontinentu asi 10 zakroužkovaných míst. Peter ukázal na Ameriku. Přesněji do Kanady. "Dostaly jsme informace, že v kanadském městě Hire je krize. Mimozemská. Potřebujeme tam někoho poslat ale všichni kromě mě a Vandy jsou pryč a já si myslím, že nebude úplně dobrý nápad abychom tam já nebo Vanda jeli. Takže bych chtěl poprosit vás 2." Adele stála naprosto udiveně a zírala na mapu. Jak je to možné? Před několika hodinami má naprosto šílený sen o místě na které se nakonec vydá? A proč? Adele se podívala na Steva. Potom se otočila a její pohled upřel na Petera. "Stejně máme Velikonoční prázdniny." Adele se usmála. Znovu se otočila na Steva. "Bereme to." Steve se usmál. "Výborně. Bylo by fajn kdybyste vyrazili už zítra. Vesmírná invaze nepočká!" Tu poslední větu křičel z chodby. Adele se vydala po schodech nahoru aby o tom popřemýšlela protože tohle nemohla být náhoda.

Peter

Výlet? Proč ne? Peter byl popravdě rád, že se s Adele někam vydají. Byla to jejich první společná akce. Ale Adele vypadal až moc udiveně když se dozvěděla kam jedou. Když Adele odešla chvíli tam Peter jen tak stál a potom se vydal nahoru za Adele. "Adele?" Zaťukal na pootevřené dveře a nakoukl dovnitř. "Můžu dál?" Adele seděla na posteli a v ruce si šmudlala svůj stříbrný náhrdelník. Jednou Adele Peterovi říkala, že to byl dárek od její zesnulé matky. Ale to jak zemřela mu odmítla říct. Kývla a Peter vešel dovnitř. Sedl si vedle ní. "Jestli se ti nikam nechce Petere nemusíš jezdit. Ale já musím. Je to moje práce." Říkala to ustaraně. Jako kdyby jí něco tlačilo na srdci. "To není práce spíš koníček. A pokud se mě snažíš odradit tak se ti to nepovede. Já tě v tom nenechám." Adele se usmála. Bylo na ní vidět, že je ráda. Byla krásná. Její po ramena dlouhé, světle hnědé vlasy jí spadali na ramena. Stále v ruce držela náhrdelník a dívala se do dáli svýma modrýma očima. "Jsi hodný Petere. Ale mám takový pocit, že tohle nebude jenom vesmírná invaze. Něco mě na tom táhne zpátky a přesně proto tam musím." Adele se na Petera podívala. Měla slzy v očích. "Ty brečíš?" Zasmála se. "Ano asi to tak bude." Peter to nechápal. Vždyť je to jenom akce na kterou musí být každý Avenger připravený. Tak proč Adele není? Musí to mít nějaký důvod. "Co se děje?" Adele odvrátila pohled. "Hele Adele pokud mi nechceš říct co se děje tak dobře. Máš spoustu tajemství ale pokud ti můžu nějak pomoct tak mi to řekni. Hele jde o toho.... jak se jmenuje.... Therona? Jde o něho? Zjistila si kde je? Jestli chceš můžeš s ním být mě to nevadí...já..." Peter už neměl co říct. Adele se na něj otočila. Utřela si nos. "Ne Petere. S Theronem to nemá nic společného. Já jenom...o tom místě se mi zdálo....a....bylo zničené....ale hlavně pokud se tam dostaneme budeme muset cestovat časem a to já nemohu. Nejde to." Peter byl v rozpacích. Na jednu stranu byl rád, že nejde o Therona ale na druhou stranu se bál jelikož to nechápal a nevěděl co by mu mohla Adele ještě říct. "Tobě se o tom místě zdálo? A proč nemůžeš cestovat časem?" Adele se zvedla. Najednou měla vážný výraz. "On mi to nedovolí Petere."

Adele & Peter ❤️💔Kde žijí příběhy. Začni objevovat