Dinner

2.8K 193 6
                                    

Njegove oči .Osmijeh. Usne. Promatrala ga je.

« Onda ćeš nam se pridružiti?» Perrinin glas joj je odjeknuo u glavi dok je ona još uvijek gledala u Liama. Perrie je sjela do zaručnika gledajući Aylenu ispod plavih kovrča uokvirenih cvjetnom krunom. Duga bijela haljina na njoj je stajala kao salivena a sa Zaynovom rukom oko ramena izgledali su kao upravo vjenčani mladi par. Što će i biti za 3 mjeseca.

«Ne mogu sad, možda neki drugi put?» Okrene se čisto da baci pogled na svoj stol. Mike je zadivljeno gleda u šank s konobaricom. Mora nešto poduzeti u vezi njega.

«Pa zar si došla sama?» Plavokosi dečko, Niall zar ne?,je upitao. Odmahne glavom.

«Ne ,nisam sama» Aylena se opet okrene i nasmiješi se kad Mike podigne pogled i mahne joj. Perrie ga također uoči.

«Ouu, razumijemo..» Namigne Ayleni. «Nemoj da te čeka.»

Liam se promeškolji u stolici i pogleda u Aylenu koja, čim je ugledala da je promatra, zacrvenila se.

Aylena se stidljivo nasmiješi te ih pozdravi i odšeta do Mikea, sjedajući za svoj stol. Mike je nije ni shvatio prvu minutu jer je bio zauzet konobaricom. Smiješno je kako je on stidljiv za svoje godine i još nije skupio hrabrost za prići toj djevojci.

«Znaš mogao bi ju pitati za broj.» Trgne se iz misli i pogleda u Aylenu koja je vilicom mahala prema njemu. Nasmiješi se te baci salvetu na nju gledajući ju kao prijetnju a onda nakon što pomakne kosu s čela usredotoči se na svoju salatu. Njen smijeh ispuni njegove uši.

«Oprosti Zayn, ali da mi nisi zaručnik odmah bi se bacila na njega. Pa daj pogledaj ga!» Perrie je ushićeno govorila gledajući u Mikea i Aylenu. Fascinirao ih je mladi zavodnik.  Također i Rea joj se pridružila u promatranju naočitog plavokosog dečka. A Zayn, on je samo zakolutao očima te se pridružio Liamu i Niallu u smijehu.

Harry, nakon što se pridružio stolu, je zbunjeno pogledao u  petero članova svog društva koji su gledali njegovih dvoje mušterija. Shvatio ih je odmah, bar ono na što cure ciljaju. A cure nije teško procijenit, zar ne? Bar on tako misli iako je još uvijek slobodan kao ptica.

«Žalim cure, on vam je zauzet.» Rekao je i izvukao stolicu te sjeo do Liama. Znao je on svoje mušterije, bar misli tako. Godine rada u ovom restoranu su mu pomogle da vidi odnose mušterija.

«A daaj.» Rea je poput djeteta rastegnula riječ na što se Niall nakašljao a ona mu je razigrano njegov dlan u svoj.

«A kako ti to znaš?» Perrie se izvukla iz Zaynovog zagrljaja uzimajući čašu vina.

«Pa dolaze ovdje zadnje 3-4 godine.» Mahnuo je glavom i zbacio kovrče na stranu. «Iako nije ni ona za bacit.»

Nije .Liam pomisli.

«Što ćemo kupiti Mayi?» Stavila je zadnji zalogaj salate u usta i slegla ramenima. U njihovom društvu svako nekoliko večeri se sastaju i donesu po nešto. Već joj ponestaje ideja.

«Bocu vina? S tim nikad ne možeš pogriješiti.» Mike potvrdno kimne glavom a onda podigne ruku tražeći konobara račun.

«Uredu. Večeras je njen dečko s nama?» Drag dečko, zavoljeli su ga brzo.

«Da.» Pogleda u Mikeov mobitel koji je zazvonio. Posao zove. «Izađi javiti se i čekaj me kraj auta, ja častim.»

Mike se ustane i popravi kragnu košulje i napusti restoran. On je kavalir pa je ostavio novac Ayleni pred tanjur prije nego što je izašao. A Aylena, ona samo odmahne glavom i uzme novac te se uputi do šanka. Pruži novac blagajnici koja joj se nasmiješi.

«Hvala, dođite nam opet» Aylena potvrdi a onda pročita njeno ime na kartici njene kute.

«Estelle?» Djevojka se nasmiješi. «Je li mi možeš dati svoj broj mobitela? Za Mikea.»

«Mislila sam da nikad neće pitati.» Uzdahne a onda se obje nasmiješe.

Aylena uzme papir i uputi se na do Mikea koji je telefonirao točno na sredini parkirališta. Mahne rukom s papirićem točno ispred njegova lica a njegovo lice izrazi šokiranost te poklopi poziv.

«Nisi valjda.» Prozbori jedva a onda uhvati za ruku djevojku do sebe.

Nečiji vrisak se razlomi van a Perrie i Rea ispuste jedno aww kad kroz prozore ugledaju Aylenu koju Mike drži u zagrljaju i vrti zrakom. Liam samo pogleda na sat. Nije ga prepoznala. Neki čudan osjećaj mu prođe tijelom.

«Poljubio ju je.» Vrisne Rea a on se mahinalno okrene i ugleda Mikea kako spušta poljubac na Aylenin obraz.

Da sam bar na njegovom mjestu. Pomisli, a onda zastane pitajući se zašto je to uopće pomislio. Pa ni ne poznaje ju.

….

Maya nikad nije imala veliko društvo. Dobro, nikad prije. A onda, onda se preselila u New York gdje je upoznala mnoge ljude ali i ljubav svog života. Ona je bila jedna od onih djevojaka koje su se borile svom snagom da uspiju u životu. Ona je osoba koja zaslužuje sve najbolje. Ona je borac, a život ju nije mazio. Mislila je da nikad neće doći vrijeme kad će je ljudi početi poštivati ali ipak je došlo. Možda je ambicioznost uzrok uspjehu.  

Postavila je zadnju čašu na stol kad se začulo zvono. Na vratima su se pojavili Mike i Aylena te Rene. Sjeli su za stol pripremajući se za još jednu veselu večer. Crveni zid davao je razigranu notu a nasuprot zida je stajala velika slika njihovog zajedničkog putovanja u Britaniju.

Zvono se ponovo oglasilo a na vrata je ušao dečko u crnoj motorističkoj jaketi sa raščupanom kosom. Nasmiješio se i stisnuo Mayu u zagrljaj.

-----

Nadam se da vam se sviđa jer meni ovaj dio nije.

Sljedeći je puno bolji. Nabacite koji komentaar. Volim vass 

SEVEN DATES /l.p./Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin