And?

2.2K 156 8
                                    

«Wow» Aylena usklikne gledajući u dijamantni prsten na ruci

 svoje prijateljice. «Nisam znala da neki tako opasan dečko može biti tako romantičan.» Aylena prekrije usne rukom i ispusti još jedan maleni krik na što je svi gosti Starbucksa pogledaju.

«Znaš, i ja sam tu» Louis se nasmije te prebaci jednu ruku preko Mayina ramena. Njegova kožna jaketa mu je doista davala dojam bad boy-a a i te tetovaže koje su krasile njegovo tijelo. Smeđa kosa mu je padala preko očiju a brada mu je krasila lice. On i Maya su tako suprotni, ali suprotnosti se privlače?

Rene utrči unutra ,došeta do stola, sav crven u licu i razbarušene kose.

«Pa ljudi čestitam» Rene poljubi Mayu i zagrli Louis a onda sjedne  do Aylene. Udari Mike-a u ruku pa se Estelle nasmije. Cijelo društvo ju je rado prihvatilo a ona i Mike su prekrasan par. Svi su znali da će njihova veza potrajati.

«Lijepo je da smo opet na okupu» Mike pogleda u svoje društvo sa posebnim sjajem u očima. Pa, oni su mu druga obitelj.

«Izvolite» Kovrčavi dečko ispusti kave na stol do njih i uzme novčanik ispod ruke nakon što vrati Reneu ostatak novca..

«Hvala Daniel» Estelle mu uputi osmijeh a onda se okrene prema Mayi koja joj je sjedila s desne strane. «Onda, kad planirate vjenčanje?»

Louis prođe rukom kroz kosu. «Kad god moja princeza želi.»

Crvenilo obuzme Mayine obraze te se sramežljivo nasmije. « Mislili smo na jesen.»

«Predivno» Aylena izdahne već zamišljajući ceremoniju. Ugleda Mikea koji se zagonetno smiješka.  «Što je Mike?»

«Čini se da je tvoj princ stigao.» Svi se okrenu i ugledaju Liama na vratima. On im uzvrati osmijeh te se približi za stol, stavljajući ruke na Aylenin vrat. Pomakne joj kosu unatrag te utisne poljubac u obraz kao pozdrav.

«Bok.» Javi se « Mogu vam ukrasti Aylenu?» Nasmiješi se a oni mu potvrde. Aylena obuče svoju jaknu, uzme svoju kavu te nakon što pozdravi društvo izađe van s Liamom. Upute se do njegovog crnog auta.

«Tebi nije hladno?» Upita Aylenu a ona mahinalno odmahne glavom. Kratke hlače i čizmice te bijela majica su krasile njeno tijelo.

«Ne, pa kraj je trećeg mjeseca» Liam slegne ramenima na Ayleninu rečenicu i pogleda u svoju jaketu.

«Pa gdje me vodiš?» Pogleda ga te promotri njegovu bradu koja je isticala prekrasne crte lica.

«Plaža» Liamove smeđe oči se susretnu s njenim. Doza vrckavosti se očitovala u njima.

«Plaža?»  Nasmije se.

«Jučer si rekla da voliš plaže» Liam podigne obrvu još uvijek promatrajući cestu i pazeći na promet. U glavi se prijseti njihovog jučerašnjeg razgovora.

«Pa volim ali što ćemo tamo?» Nasmije se pa pojača pjesmu Rixtona. Obožavala je tu grupu.

«Mali izlet» Aylena pruži ruku i razbaca mu kosu. On smrkne čelo jer je potrošio pola sata samo praveći kosu.

«Ovako ti je ljepše» Nasmije se a njega odmah prođe ljutnja. Sve za njen osmijeh. Aylena se okrene te pogleda kroz prozor a onda opet vrati pogled na Liama. Sviđalo joj se to što vidi.

…..

«Perrie, naljutit će se» Zayn pokuša odgovoriti zaručnicu znajući da neće uspjeti. Crna majica mu se pripijala uz mišiće dok je ručnikom brisao kosu.

«To je naše vjenčanje i ona se tu nema što ljutiti. Pa plaćamo ju za to.» Prgava plavokosa djevojka odmahne kosom. Dođe do Zayna i zagrli ga.

« Dobro, kako želiš. Ona ne mora pjevati ali bar onda pusti svoje cure da pjevaju. A ja ću već naći neki novi bend.» Zagrize usnu. Zbog svađe s glavnom pjevačicom su ostali bez benda. A već je počelo odbrojavanje do vjenčanja. Nada se da neće biti problemama.

….

«Ne mogu vjerovati da si nas dovukao ovamo.» Liam pogleda u Aylenu. Bili su samo na plaži ako se izuzmu oni umjetnici koji su pokušali naslikati ljepotu oceana ili oni koji su na gitarama svirali, oplakujući svoje ljubavi.

«Što? Pa nije toliko daleko, a samo biti ovdje te ispuni radošću.» Kimne glavom a onda se zatrči u mokar pijesak. Izuje čizme i utrči u more. Hladnoća joj zauzme noga a ona se samo nasmije i potrči prema Liamu povlačeći ga sa sobom.

«Ne» On uzvikne pa se nasmije njenom izrazu lica. Provuče ruke oko njenog struka te je zavrt pa spusti na zemlju.. Njene oči bivahu zarobljene njegovim. Spusti čelo na njeno te spusti pogled na njene usne.

«Aylena, hoćeš biti moja djevojka?» Ona samo proguta knedlu. Do ovoga nije trebalo doći.

Što mislite šta će odgovoriti? Kako  vam se sviđa priča?Komentirajte.

KRATKO JE ALI SLJEDEĆI NASTAVAK TIJEKOM TJEDNA.

Hvala HeliSytles na coveru. Lovee yaa.

SEVEN DATES /l.p./Donde viven las historias. Descúbrelo ahora