Gossip girl

1.7K 166 10
                                    

«Mislim da bi bilo vrijeme da se ustaneš. Pa život ide dalje ,Lena.» Mike podraga Aylenu po glavi te joj uzme daljinski i ugasi televiziju. «A što se tiče posla, Rene ti je poručio da ludi.» Zanemarila je posao u potpunosti. Sramila se toga. Posao joj je uvijek bio broj jedan ali ovih dana jednostavno nije mogla stisnuti zube i suočiti se s Liamom. Znala je ona da je na njoj krivnja, nije smjela ono učiniti.

«Hej,vrati to» Skoči se za Mikeom zanemarujući sve što je rekao, dohvati daljinski i vrati na omiljenu seriju Tračerice. (Serije su postale cilj njenog svijeta u ovih par dana). Ne da joj se živjeti i neka se on pomiri s tim. Protegne se i dohvati kutiju sladoleda sa stola te se opet smota ispod deke. Malo se nagne, ustegne trenerku i opet se usredotoči na seriju.

«Nemoguća si.» Mike obuče jaketu te stane ispred televizije ali se ona nagne ignorirajući ga. Mikeu se činilo da je uspio kada ju je izvukao iz sobe, ali sada je još gora. Mike je, kao što već znate, bio uz nju u svim lošim situacijama ali nikad se nije mogao pomiriti s ovom njenom dječjom stranom. «Čini mi se da kasnim, idem.» Poljubi Aylenu u obraz te napusti stan. Lagana glazba reklama natjera Aylenu da se ustane i malo protegne. Prošeta do kuhinje i primijeti kutiju cigareta na stolu. Mora da su ostale Mikeu, pomisli, a onda iz čiste znatiželje uzme jednu. Zapali je, prisloni na usne a onda se zakašlje kad uvuče dim. Pokuša još jednom, pa još jednom, sve do kraja.

Tihim koracima se vrati nazad u dnevni boravak te dohvati mobitel koji je stajao pokraj lampe baš kad on zazvoni. Ben.

 

«Ne znam što više da radim, postala je nemoguća.» Mike uzdahne te doda kavu Estelle, koja napokon uhvati malo slobodnog vremena. Starbucks je vrvio ljudima, baš kao i svako poslijepodne. Naš par je sjedio u sjevernoj loži, sakriven od pogleda znatiželjnika, uživajući u zajedničkom trenutku.

«Ako želiš, mogu je ja pozvati da se malo družimo. Znaš, malo ženskog druženja svakoj curi dobro dođe.»

«Zbilja bi to učinila?»

Estelle okruži stol te dođe do Mikea i sjedne mu u krilo. On je spretno obujmi rukama oko leđa i nasloni na prsa.

«Za tebe sve.» Uplete prste u njegovu kosu i spoji im usne.

«Halo?» Aylena sjedne u turski sjed na kauč i prevrne nekoliko puta programe.

«Ben je» Duboki muški glas progovori s druge strane linije. Pred Ayleninim očima odmah se stvori slika visokog muškarca, maslinastog tena, crne kose i dubokih zelenih očiju.

«Ne mogu vjerovati.» Lagani osmijeh zatitra na njenim usnama.

«Oo pa vjeruj i da ti odmah kažem, za vikend sam u NY. Zahvali Mikeu» Brzim tempom odgovori a onda se začuje smijeh.

«O moj Bože, jedva čekaam.!» Usklikne Aylena a onda se začuje zvono na vratima.

«To ti netko zvoni?» Kao i uvijek znatiželjan, pomisli ona.

«Da» Ustane se i krene prema vratima. Nije nikoga očekivala.

«Ajde onda, javim ti se još prije dolaska.» Završi razgovor a ona prazno tutnjanje zauzme liniju.

Aylena stane pred ogledalo, popravi kosu te stane kod vrata. Uzdahne i okrene ključ u vratima. Malo je reći da je bila iznenađena kad su se vrata otvorila. Visoki muškarac u crnoj kožnoj jakni, crnim hlačama i crvenoj pripijenoj majici je stajao na vratima.

«I? Jesi li se odlučila za ime?» Louis prisloni ruku na Mayin trbuh osjećajući lagano ritanje svog sina. Toplina je dopirala od vatre iz kamina a miris palačinka se još osjećao u zraku.

«Mislila sam to prepustiti tebi» Zatakne pramen za uho, a onda Maya se smjesti u Louisovo naručje malo udobnije nego prije.

«Oh zbilja?» Utisne joj poljubac na čelo pa se zamisli.

«Da, mislim da bi to bilo najbolje.» Pokloni mu smiješak pa se počne igrati prelazeći prstima po njegovim tetovažama. Padala je na njegov bad boy šarm.

«Leon»

« Leon?» Maya se rotira i pogleda u Louisa. «Sviđa mi se.»

«Stvarno?» Louis se iznenadi i prođe rukom kroz kosu.

«Naravno, to je prekrasno ime.»

«Pa dobar dan Leone» Louis se nasmije i rukom prođe po Mayinom trbuhu. Nije mogao skriti veliko iščekivanje sina.

….

Aylena brzim pokretom pokuša zatvoriti vrata ali je noga između vrata i njenog štoka zaustavi. Lagana nervoza prođe njenim tijelom ali i neobjašnjiva sreća.

«Odlazi» Rukom pritisne vrata ali nije mogla protiv njega.

«Aylena otvori.» Gurne vrata pazeći da nju ne odgurne ali neuspješno. Nije ju želio povrijediti niti poplašiti. Samo je želio vidjeti je nakon dugog tjedna.

«Nemamo o čemu razgovarati.» Zastane a onda prestane gurati vrata. On iskoristi trenutak nepažnje i otvori vrata otkrivajući slabašnu plavušu pred sobom. Roza trenerka i plava ispeglana kosa učinili su da Aylena djeluje poput barbike.

«Itekako imamo za razgovarati, ali najprije ovo.» Pođe prema njoj a ona ustakne korak i sudari se sa zidom.

«Što?» Njegova visina pokrije nju kad joj priđe te se ona osjeti nezaštićenom.

«Ovo.» Liam je uhvati za bedra te podigne tako da bude njegove visine. Pogleda joj u oči te primijeti istu žudnju  kao i onu u sebi. Čeznuo je za njom, svake sekunde više i više. Nasloni ju na zid te ona osjeti hladnoću zida. Nije ju brigalo ništa, nikakvi zvukovi, nikakvi pokreti. Za nju je sada postojao samo on. Te noći je napokon shvatila. On je taj.

Liam ne čekajući ne sekunde spoji njihove usne u strastveni poljubac. Rukama je čvršće stisne za bedra a ona spretno uplete ruku u njegovu kosu.  Drugom rukom ga uhvati za vrat povlačeći još više prema sebi.

Liam se spretno okrene te kad dođe u dnevni boravak nagne na kauč. Ona osjeti njegovu težinu nad sobom i sviđalo joj se. Oboje počnu hvatati zrak kad prekinu poljubac.

«Mislim da riječi nisu potrebne.» Aylena se nasmiješi te povuče Liama u još jedan poljubac. Rukama pređe preko njegova torza osjećajući čvrste mišiće pod prstima a Liamova ruka se podvuče pod njezina leđa spajajući im tijela. Atmosfera je postajala sve vruća u prostoriji.

Nisu oni mogli jedno bez drugoga. Shvatili su to. I Liam je znao, ona je njegov opijum.

         SURPRISEEEE!!!!!!!!!

SEVEN DATES /l.p./Où les histoires vivent. Découvrez maintenant