Plane 2/3 ✈

1.4K 141 5
                                    

Stjuardese su započele s posluživanjem putnika, a da čak avion nije ni poletio. Liam baci pogled kroz prozor tik nakon što se upali motor aviona.

"Molimo vas zavežite pojase jer polijećemo, ugodan let" Glavna plavokosa stjuardesa najavi a onda se izgubi u pilotovoj kabini.

Avion se vine u visinu a Aylena uhvati Liama za ruku. Grčevito ispreplete prste s njegovim te glavu nasloni na sjedalo.

"Što? Strah te?" Upita otkrivajući jedan od zanosnih osmijeha.

"Ne možeš ni zamisliti kako. I ne pitaj kako sam došla u Ameriku iz Britanije. Iako je Rene bio najviše zaslužan."

"Strah te leta?"

"Pa i ne baš, više me strah visine."

"Još jedna sitnica koju nisam znao o tebi"

"Nije bitna baš"

"Aylena, sve oko tebe je bitno" Crvenilo obuzme njene obraze te se tiho zakikoti.

"Pričaj mi o sebi, želim znati svaku sitnicu o tebi Aylena" Liam se okrene te nasloni glavu tako da je može gledati u oči.

"Pa ne znam što reći" Zakikoće se.

"Počni od najminjih sitnica" Liam ju pomazi po obrazu te izazove trnce.

"Pa,... Volim čokoladu, totalna sam ovisnica. Najdraža boja crvena. Ne volim miris cimeta, nikad mi nije pasao. Volim provesti dane ušuškana u krevet, zajedno s čajem i dobrom knjigom"

Liam ju je pažljivo slušao upijajući svaku sitnicu.

"... Obožavam cvijeće, posebno ruže. Želja mi je udati se na pješčanoj plaži ispod palmi."

"Oh, pa sredit ćemo i to. Odredi datum" Liam izlane te izazove navalu smijeha kod Aylene. Nekoliko putnika se okrene prema njima.

"Ne vjerujem da si to rekao" Kaže Aylena.

"A što najviše obožavaš ?"

"Tebe" Odgovori Aylena.

.....

"Kauč okreni prema sjeveru, a stolić stavi do njegove desne strane"

Jedan od pomoćnika pratio je Perrine upute kojima je uređivala dom.

Sve se dogodilo iznenada, čim su saznali da će postati roditelji krenuli su u potražnju doma. Sreća je bila na njihovoj strani pa su uspješno našli  raskošnu kuću na periferiji Londona.

"Zayn, daj ostavi taj mobitel i pomaži." Crnokosi muškarac se okrene prema svojoj ženi čija je pojava bila smiješna. Plavu kosu je ukrotila ispod marame a njenu odličnu građu je prekrivala roza trenerka.

"Barbie moja" Zayn izgovori "Napokon imamo svoj dom"

.....

"Kao inače narudžba?" sruši telefon koji se raspadne u malim milijun dijelova.

Bujica smijeha zauzme nekoliko ljudi u cvijećari. Reneu nije smetala njegova nespretnost ali otkad je Aylena s Liamom sve manje je u cvijećari.

Podigne pogled prema curi koja je čekala svoje cvijeće. Roze ruže. Rene je znao svaki njen pokret,pramen kosa, čak i sjaj u očima. Privlačila ga je nenormalno. A sam njen ruski akcent je stvarao još jaču privlačnost.

"Inače si tako zbunjen?" Upita Renea a on se na tren zamrzne.

"Samo kad si ti u mojoj blizini" Zaprepasti se kad shvati da je misao rekao na glas. Djevojka mu namigme , dohvati kemijsku i napiše mu svoj broj na dlan.

"Večeras sam slobodna"

On se samo nasmije, a  oči mu dobiju poseban sjaj.

"A mogu li saznati tvoje ime?"

"Irina" Namigne i napusti objekat.

SEVEN DATES /l.p./Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang