Ono što te ne ubije, ojača te. Aylena je to znala, ali nikad nije vjerovala u to. Ona je smatrala da ono što ne ubije, uništi te. Isplačeš litre suza, dobiješ užasne glavobolje i noćne more. Nesanica postane dio tvog života ali tu se nađe bar neka osoba koja te spase iz te tame. Za Aylenu su to bili Rene i Mike.
Cvjećara je vrvjela mušterijama a i sama je odisala novim dizajnom. Ayleni se naprosto sviđao. I kao veliki plus uz sve to, došli su novi paketi s cvijećom.
« Ovo stavi onamo, kraj šanka.» Doda cvijeće Reneu koji oprezno primi vazu i mišjim koracima odšeta do šanka. Crvene orhideje su obasjale prostor, jednostavno su plijenile poglede. Blagi miris se širio od crvenih ruža koje su upravo stigle, kao i tulipani iz Nizozemske. The Beatles je svirao jednu od svojih poznatijih pjesama. I wanna hold your hand.
«Danas si malo bolje volje?» Rene rukama obujmi Aylenu oko struka u jedan nježan zagrljaj. U nosnice mu uđe njen parfem, Lady Milion, neodoljiv kao uvijek. Lagano zapleše još uvijek je držeći. Aylena se okrene prema njemu i zajedno zaplešu.
«Da. Probudila sam se kraj Liama.» Aylena se zacrveni lagano. Odmah se sjeti sinoćnjeg događaja kad ju je noćna mora probudila. Liam je bio tu uz nju. Pjevao joj je dok nije zaspala u njegovu zagrljaju. I kao da to nije sve, probudila se kraj njega, a on joj nije dopuštao da napusti krevet. U mislima joj je i dalje bio njegov hrapavi jutarnji glas. Rene je zaokrene te nastave plesati.
«Opala, to je nešto ozbiljno onda?» Njegov glas odjekne prostorom, izmiješan zajedno sa sretnim uzvikom i pjesmom. Ljudi su prolazili kraj izloga znatiželjno zavirujući unutra.
«Da, mislim da se zaljubljujem.» Nasmiješi se te u zaokretu pogleda na vrata. Na njima je stajao Liam, s ogromnim osmijehom na licu.
…..
«Vidite ovo ovdje.» Doktor pokaže prstom na ekran a onda se okrene prema dečku i djevojci koji su zabrinuto gledali u njega. Bijela kuta mu je davala strogi izraz a sve je to upotpunila njegova roza ordinacija.
«Nije tumor? Upala? Virus?» Crnokosi dečko upita držeći djevojku za ruku. Miris bolnice mu se uvukao pod kožu izazivajući ružna sjećanja. Nije želio razmišljati o njima ali su one neprestano iskakivale u misli.
«Ne budalite, kako no ste rekli da se zovete?» Upita djevojku pred sobom. Ona spusti majicu i uspravi se u sjedeći položaj. Plava kosa je bila svezana u neurednu pundžu.
«Perrie.» Ona odgovori prelazeći prstima po blijedoj puti i podočnjacima. Zaynova ruka je jače stisne u znaku podrške.
«Pa Perrie, čestitam, postat ćete roditelji.»
Zayn uskrikne od veselja i poljubi svoju novopečenu ženu. Doktor im čestita i ostavi ih u veselju.
…
«Sve to? Mislim da ćemo stati samo dva tjedna?» Liam pogleda na 6 kofera koje je Aylena spremila za put u Britaniju. «Ja imam samo dva.»
Aylena se nasmije i pogleda u dečka koji je ležao na njenom krevetu i gledao kako se ona pakira. Nakon njenog odbijanja pratnje u Britaniju ipak je pristala da ide s njom.
Liamu nije bilo do putovanja ali se osjećao da bi je trebao zaštititi. Noćne more su lagano prestajale ali na Ayleni se vidjela lagana potresenost kako se dan vjenčanja približavao.
Kao i po običaju promotri ga. Malo duža kosa je i dalje stajala u visu. Bijela majica se slijepila s njegovim mišićima koji su se jasno ocrtavali. Teretana je imala učinka. Traperice su sale do bokova a sve su upotpunile bijele starke.
«Djevojka sam, trebat će mi sve to.» Nasmije se i pogodi ga jastukom. U samo dva kofera je bila obuća. Posebno se veselila što će vidjeti roditelje ali misli su na Liamu trenutno. Kao i zadnjih nekoliko mjeseci.
«Moja.» Zanosno izgovori.
«Šta?» Upita ga misleći da je krivo čula.
«Šta šta?» Nasmije se njenoj zbunjenoj faci.
«Što si rekao?»
«Rekao sam : Moja. Jer ti si moja, samo moja.»
Rumenilo obuzme njene obraze a Liam stavi ruke ispod glave, bolje se namještajući na krevetu.
«Oh» Aylena izusti stavljajući još jednu košulju u kofer.
«Aylena?»
Ona se okrene i pogleda upitno prema njemu. Tako je savršen, pomisli gledajući ga.
«Zbilja si ono danas mislila što si rekla?»
Znala je ona na što on misli, ali sva sramežljiva se nije ni usudila reći. Unatoč što su neprestano zajedno ona se i dalje posrami u njegovoj blizini.
« Ne znam o čemu govoriš» Prošeta do ogledala i uzme parfem i češalj, smještajući ih u jedan od pretinaca 7 kofera.
«Rekla si Reneu da se zaljubljuješ u mene.» Liam se nasmije i ustane s kreveta. Svakim korakom kako joj se približavao tako je njeno srce brže kucalo. Osjećala je kako joj krv vrije u venama.
Liam joj se toliko približi da ona osjeti njegov dah na usnama. Tako ga je nenormalno željela. Žudila je za njim. On kao da joj pročita misli uhvati je ispod brade i spoji usne u poljubac.
Aylena spremno ubaci ruke u njegovu kosu, nježno prolazeći kroz nju ali opet je stiskajući tako da je kod njega izazvala uzdah. On je strastveno privuče sebi naslanjajući se leđima na ormar. Nespretno mu se ruka uvuče ispod njene majice, mazeći joj leđa. Trnci obuzmu njih obadvoje te se Liam sagne hvatajući je u naručje, ali ne prekidajući poljubac. Kad je spretno uhvati podigne Aylenu te ih baci na krevet.
Aylena otvori oči prekidajući poljubac. Nalazila se ispod Liama, osjećajući njegovu težinu na sebi. Nasmiješi mu se i onda se izgubi u njegovu pogledu.
Liam se vrckavo nasmiješi onda spusti usne na njen vrat ljubeći ga tako da je tražio slabu točku.. Čim Aylena osjeti njegov dah lagano ju zaškaklji pa se ona nasmije. Bila je kao i uvijek naopaka pa se staje nekontrolirano smijati. Da bi je umirio Liam im spoji usne opet je povlačeći u strast.
Naravno, oni ne bi bili oni da ih netko ne prekine. I opet, kucanje na vratima.
Liam iznervirano uzdahne pa se ustane i ode otvoriti vrata. Aylena se uspravi, sjedne, pa zadihano pređe prstima preko usana.
…
«Oh, nisam znao da si i ti tu.» Mike skine jaknu te je ostavi sa strane. Moglo bi se reći da se Liam udomaćio u njihovu stanu. «Mislio sam da ste već krenuli.»
Mike spusti vrećice u kuhinju te počne s pripremom večere.
«Ne, zapravo idemo za 10 minuta.» Liam pogleda sat a onda u Mikea kad on izvadi iz vrećice vino.
«3 mjeseca veze.» Mike se nasmije. «Pa sam je odlučio iznenaditi. Ona misli da sam zaboravio.»
«Aha.» Liam se nasmije i dovikne da će mu držati fige a onda ugleda Aylenu kako vuče kofere.
«Vrijeme je da idemo.» Zagrli Mikea i odšeta po ostatak kofera.
Vrijeme je za suočavanje sa prošlosti.
ĆITAJTE I NOVU PRIČU.
YOU ARE READING
SEVEN DATES /l.p./
Fanfiction«Sedam spojeva je dovoljno. Sasvim dovoljno da se super provedeš s nekim. Jer, nisam ja za duge veze,» Nasmiješila se zabacujući bujne kovrče preko ramena. «A što nakon sedam spojeva?» «Svatko ide svojim putem ,kao da se ništa nije dogodilo.» «Prih...