We are here

1.4K 141 8
                                    

Taxi se zaustavio na zadanoj adresi. Ogromna kuća je bliještila u svom sjaju, par ogromnih stabala su joj davali neLondonski stil. Iza kuće se nazirao bazen te ogromni vrt. Aylena je znala da se Ben obogatio, ali ovoliko?

Malo je reći da je val iznenađenja poklopio Aylenu i Liama kad su ušli u njihovu kuću. Već na samom ulazu, u dugom hodniku vidio se raskošni luster te njegovani crveni namještaj. Moderna umjetnost se očitavala u svakom djeliću kuće. Cijela kuća je bila upotpunjena u nekom posebnom stilu a samo jedna stvar je odudarala. Tradicionalna prostorija, takozvana biblioteka je bila veličanstvena. Police knjiga su bile do stropa a netom kraj njih je stajao radni stol, kakav viđamo kod bogatih šefova. Sve to je bilo u skladu sa crveno-crnim zavjesama i malenom stolicom na ljuljanje. Aylena se već mogla zamisliti u ovoj prostoriji.

«Stigli ste!» Uzvikne Ben kad zatekne njih dvoje u predvorju. Aylena se ni sekundu nakon uzvika nađe u njegovom zagrljaju, malo odignuta od poda. Nasmiju se zajedno.

«Čini se da jesmo.» Liam pruži kaput jednom od batlera pa spusti kofere na pod.

«Val! Stigli su!!» okrene se Ben i rukom ih pozove da ga slijede.

Kad prođu kroz bijela vrata dospiju u salon. Crne kožne fotelje, stakleni stol te mnoštvo umjetnina je ono što su prvo spazili. Crvenokosa djevojka dođe do njih te im pokloni po zagrljaj.

«Nadam se da ste ugodno putovali. Želite se odmoriti?.» Valentina pozove batlera koji se iste sekunde pojavi pred njima. «Seth, molim te pokaži im sobu.»

....

«Kuća je veličanstvena.» Liam legne preko velikog bračnog kreveta te potapša mjesto pokraj sebe.

«Znam, nisam ni zamislila ovo. Nekako sam uvijek Bena svrstavala u maleni stan.» Legne kraj Liama te glavu smjesti na njegovo rame. On jednu ruku prebaci oko njenog ramena pa je povuče u zagrljaj.

«Da li ti je nedostajao London?»

«Malo, ali s vremenom sam se privikla na NY.»

«Roditelji ti žive u Londonu?»

«U blizini, posjetit ću ih jedan dan nakon vjenčanja.»

«Mhm.» Liam promrmlja upadajući u san.

«Nemoj spavati Liaam.» Aylena ga poškaklje u pokušaju buđenja. «Hajde idemo na jedno mjesto.».

«Gdje?»

«Vidjet ćeš.» Ustane i povuče ga za ruku.

SEVEN DATES /l.p./Where stories live. Discover now