«Grew up in the town, that is famous…» Glas Alicie Keys odzvanjao je stanom. Aylena omotana u ručnik se sa smiješkom prisjećala jučerašnjeg dana. Novoobojena plava kosa u valovima je padala niz ramena a kapljice vode su se slijevale po njoj. Kapi kiše lagano su udarale u prozor čineći je sanjivom . Aylena odšeta od prozora do ormara i pronađe crvenu tuniku i crvenu kapu. Bilo je zadivljujuće kako je brzo zatoplilo u gradu s obzirom na onako hladnu zimu. Izvuče crne štikle s kojima uskladi hlače. I naravno plišani baloner.
Prirodno osušenu kosu razbaca prstima davajući joj volumen te se uputi prema kuhinji. Neočekivano je bilo od nje da kasne tako da si i Mike iznenadio kad je vidio u kuhinji.
«Aylena?» Razgorači oči jer je ovo bilo prvi put da ona negdje kasni. Aylena je bila veliki perfekcionist i cijeli život joj je uredno zacrtana, bar do sad. Nije ona znala da će joj ga smeđokosi dečko okrenuti za 360 stupnjava.
«Jutro» Nasmiješi se te dohvati kavu sa šanka. Toplina šalice joj ugrije prste.
«Kasniš» Zbunjen je očigledno. Na njemu je kraljevsko plava trenerka a kosa mu je još uvijek rasčupana od spavanja.
«Možeš me odbaciti do posla?» Mike nervozno odmahne glavom.
«Auto je na popravku. Nešto ne radi dobro u zadnje vrijeme.»
Ispijajući kavu Aylena klimne glavom a Mike se zadubi u mobitel. Sigurno je s Estelle, pomisli Aylena.
«Nema veze, pješice ću onda.» Uzme mobitel sa stola te se uputi do vrata ali je Mikeov glas zaustavi.
«Po kiši? Ne, Aylena. Zovnut ću Alberta da te odveze.» Aylena potvrdi prisjećajući se susjeda s gornjeg kata.
«Hvala Mike.» Poljubi ga u obraz za pozdrav a onda pojuri na gornji kat.
….
Liam je stajao na prozoru svog polupunog kafića. Mogao se pohvaliti da mu posao napreduje ali to ga nije ispunjavalo srećom. Zabrinut za plavokosu djevojku je promatrao njenu cvjećaru preko puta. Po priči je znao da ona nikad ne kasni te sad ga je uhvatila panika. Nasmiješi se kad ugleda Renea koji sruši neku stolicu te počne mahati rukama u nezadovoljstvu. Simpatičan mu je bio Rene, s onim svojim čvrstim francuskim akcentom i plavom kosom. Glavom mu prođe čudna misao kako su svi Aylenini prijatelji plavokosi. Možda da se i on oboji u plavo?
Liam se osvrne oko sebe i uhvati pogled brinete koja je tek sjela za stol. Nasmiješi mu se a on došeta do nje. Prelijepa brineta skine kaput te ga odmjeri. Imala je ona neke namjere. Ali nije znala da se Liamu pod kožu već uvukla jedna djevojka.
«Izvolite?» Strogo poslovnim glasom se pripremi za narudžbu te nakon njenog kraćeg odgovora ode do šanka i novom konobaru dadne narudžbu nakon čega mu on pruži šalicu.
Liam ponovo dođe do brinete te kad spusti šalicu zamrzne se te vidi na ulici crnog dečka kako otvara njegovoj Ayleni vrata od auta i s kišobranom je prati do ulaza u cvjećaru. Ljubomora? Da, ljubomora je bila ona mala iskra koja se pomalo palila u njemu.
…
«Hvala ti Albert.» Aylena reče nakon kraće stanke za koju se nadala da će jednom doći. Ovaj dečko je nenormalno previše pričao. U deset minuta vožnje ona je saznala sve što se događa u njegovoj obitelji, počevši od ujčeva sina kćeri koja je pobjegla s dečkom u Rusiju pa do bakine sestre koja je u Australiji.
«Nema na čemu Aylena, ipak sam ti dužan uslugu.» Aylena se nasmiješi prisjećajući se kako mu je davala savjete da osvoji curu. Čini se da su uspjeli jer mu je Sidney napokon postala i zaručnicom. A Albertu je to bio najveći uspjeh u životu.
«Hoćeš svratiti na kavu? Mislim da bi se Rene oduševio društvom.» Pogleda unutra i vidi Renea s metlom. Oh, ne opet.
«Drugi put, žurim na posao. Znaš vrijeme nakon blagdana je najgore jer sve ide punom parom.»
Albert se nasmiješi, pozdravi je jednim zagrljajem i odjuri. Aylena pogleda u Liamov kafić kojeg je nazvao ’14’ te ga uoči na prozoru. Mahne mu i otvori vrata ispunjavajući prostoriju zvoncima.
«Uhm…hej…Aylena»
Aylena šokirano stane i pogleda na pod kojeg je prekrivala zemlja. Cvijeće je razasuto po podu a Rene kleči usred njega i drži metlu i lopaticu.
«Pobogu!Što se ovdje dogodilo?» Skine kaput i prebaci ga na jednu od stolica koje nisu bile povaljene na pod.
Rene nervozno prođe kroz kosu rukom a onda tom istom rukom pokaže na sredinu prostorije.
«Pokušao sam dohvatiti plavu orhideju,..pa sam zapeo za stolicu koja je srušila drugu stolicu…i ovaj…khm… pao sam preko te stolice i pokušao se uhvatiti za šank ali sam uhvatio stolnjak i povukao sve cvijeće s njega.»
Aylena ljuto pogleda u Renea ali kad ga vidi cijelog zamazanog samo se stane smijati. Spremi se pomoći mu ali je trgne zvono mobitela. Nepoznati broj.
«Halo?» Aylena sumnjičavo progovori jer nije znala tko je s druge linije.
«Hej, najdraža.»
KRATKO JE JER JE NASTAVAK U SUBOTU ILI NEDJELJU. A NASTAVAK JE STAVLJEN ZBOG PREKRASNIH KOMENTARA. NADAM SE DA ĆE IH BITI JOŠ.
VOLIM VAAAS XX
BẠN ĐANG ĐỌC
SEVEN DATES /l.p./
Fanfiction«Sedam spojeva je dovoljno. Sasvim dovoljno da se super provedeš s nekim. Jer, nisam ja za duge veze,» Nasmiješila se zabacujući bujne kovrče preko ramena. «A što nakon sedam spojeva?» «Svatko ide svojim putem ,kao da se ništa nije dogodilo.» «Prih...