"Tomlinson, ubit ću te zbog ovoga!" Mayine usne napusti krik a onda svom snagom počne stezati. Louisova ruka u njenoj se sasvim izgubila zbog boli. Svakim jačim trzajem bi ga uhvatila za ruku koja je već sad bila blijeda.
"Na sljedeći trud stisnite najjače do sada." Doktorica preporuči Mayi a onda hitra medicinska sestre pritrči i obriše joj lice puno znoja.
"Hajde ljubavi, još malo. Pa nije tako strašno." Louis se približi Mayi da joj utisne poljubac ohrabrenja međutim ona ga uhvati za majicu i odgurne.
"Nije da ti rađaš pa znaš-" Navala bola je prekine pa se ona usredotoči na doktoricine riječi.
I nakon mučenja od skoro 5 sati, začuje se plač dijeteta, plača male Tomlinsonice, malene curice Ilse.
"Postao sam otac" Louis prošapće a onda se onesvijesti.
-----------------------------
Ruka u ruci, pokreti usklađeni a u pozadini još jedna u nizu od romantičnih pjesama se odvijala. Ben i Valentine se nisu nimalo odmarali od plesa pa su se u potpunosti odlučili posvetiti i uživati u njihovom danu.
Liam se ustane sa stolice na kojoj je skoro cijelo vrijeme proveo. Elegantnim koracima se približi Ayleni i pruži joj ruku. Ona spremno prihvati pa se u čas pojave na podiju. Njegova ruka sklizne oko njenog struka te se tu zadrži, držeći je tako čvrsto uza se. Ona omota ruke oko njegova vrata te se ubrzo nađu u zagrljaju. Njegove usne ponekad spuste poljubac na njen vrat od čega se ona naježi.
«Lijepo si se provela?»
«Mhm.» Ona promrmlja te podigne pogled kako bi se suočila s njegovim. Njegova oštra brada je ogrebe po obrazu.
«Obožavam ovaj parfem.» Liam prošapće pa se odmakne od nje. Pjesma je već bila na kraju pa ju povuče van.
Hladni zrak ih ošine kad izađu van. Liam sjedne na klupu a ona na njega,pazeći da ne ošteti haljinu.
"Noć je prekrasna." Liam izgovori a onda oboje pogledaju u nebo koje je posuto zvijezdama. "Ali ti si ljepša"
Aylena se nasmije a onda pogledaju u nekoliko prolaznika koji su se udaljavali sa zabave. Vjencanje se bližilo kraju.
"Poljubi me" Aylena ga povuće a on je posluša i utisne joj poljubac.
Uživali su u zajedničkim trenutcima i željeli da nikada ne prođu a nisu ni pomišljali o zlu koje dolazi.
Kratkko je ali mi je žao što nastavka nema vec 20 dana pa eto.
Pokušat ću požuriti sa sljedecim nastavcima.HVALA NA 30 000 CITATELJA I 20 KOMENTARA NA PROSLOM DIJELU KAO I NA 50 VOTES NA ZADNJIM DJELOVIMA.
HVALA CURAMA KOJE KOMENTIRAJU!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEVEN DATES /l.p./
Hayran Kurgu«Sedam spojeva je dovoljno. Sasvim dovoljno da se super provedeš s nekim. Jer, nisam ja za duge veze,» Nasmiješila se zabacujući bujne kovrče preko ramena. «A što nakon sedam spojeva?» «Svatko ide svojim putem ,kao da se ništa nije dogodilo.» «Prih...