«Znaš što je prednost toga što si mi cura?» Liam nagne glavu i pogleda u Aylenu u desnoj ruci držeći čašu alkoholnog pića.
«Što?» Popne se na prste da dohvati Liamovu visinu a on spusti čašu na stol i privuče je bliže k sebi.
«To što te mogu poljubiti kad god hoću.» Spusti usne na njene i pomakne se u ritmu pjesme i dalje držeći usne u poljupcu. Ona se nasmiješi te ruke omota oko njegovog vrata i pogleda ga u oči.
Glasna glazba je pokretala mnoštvo ljudi u kafiću. Skoro na svakom kutu se mogao vidjeti po zaljubljeni par. Ali naš par je ipak bio poseban. Aylena je znala da su već prošli peti spoj i željela je nastaviti s Liamom unatoč spojevima. Ali opet, bilo ju je strah predati se ljubavi.
Pomakne kosu na stranu i uhvati Liamove ruke pa zaplešu. Noć je. A za zaljubljene je to najljepši dio dana.
…..
Rukama prođe kroz kosu i namršti se na ustajali smrad cigareta i alkohola. Još zatvorenih očiju se okrene te sudari sa snažnim muškim tijelom. Otvori oči te se njen pogled sudari s pogledom prekrasnog muškarca koji odmah spoji njihove usne.
«Koliko je sati?»
«Još malo pa podne.» Liamov glas je zvučao tako savršen, onako još uspavan.
«Kasnim.» Aylena skoči iz kreveta i potrči u kupaonicu. Danas je dan. Dan vjenčanja. A ona, kao organizatorica bi trebala biti u salonu i provjeriti je li sve na svom mjestu.
Nakon kraćeg kupanja smota kosu u pundžu i obuče haljinu već pripremljenu za taj dan.
Uzme torbu i ključeve auta te nakon što pozdravi Liama odjuri na cestu.
Dan je za Perrie i Zayna bio dan sreće, a za Aylenu? Ne bi rekli.
DOLAZIIIIIIIIII ZAPLEEEEEEEEEET.
KRATKO JE ISTO KAO I KOMENTARI( ČAST IZNIMKAMA) PA SE NADAM DA ĆE KOMENTARI BITI DUŽI.
NASTAVAK ĆETE IMAT I SUTRA ALI ĆE BITI PET PUTA DUŽI AKO KOMENTIRATE. HVALA.
YOU ARE READING
SEVEN DATES /l.p./
Fanfiction«Sedam spojeva je dovoljno. Sasvim dovoljno da se super provedeš s nekim. Jer, nisam ja za duge veze,» Nasmiješila se zabacujući bujne kovrče preko ramena. «A što nakon sedam spojeva?» «Svatko ide svojim putem ,kao da se ništa nije dogodilo.» «Prih...