Disneyland?!

1.7K 158 10
                                    

«Kad ću saznati gdje idemo?» Upita Liam a Aylena se okrene nadesno i priključi prometu Londona. Ako ste pomislili da ne zna voziti, varate se. Vrhunski je vozač, međutim navikla je na britanske ceste gdje se vozi lijevom linijom, pa ju je bilo strah voziti u Americi. Stotinu puta je odustala kod pokušaja vožnje u Americi, imajući na umu različite načine kako će prouzročiti sudar.

I tako, nakon petominutnog moljakanja Bena oko auta pristao je posuditi joj auto. Naravno, Valentine je bila zaslužna za veći dio. Žensko je to, znate?

«Vodim te na najbolje mjesto u Londonu.» Zainteresirala je Liama pa se on uspravi u sjedalu promatrajući cestu. Nije ni slutio o čemu ona razmišlja.

«Big Ben?»

«Ne.»

«Temza?»

«Ne.»

«London Eye?»

«Odustani Liam, neću ti reći.» Nasmije se Aylena. Još je u njoj živjelo dijete.

Dan je bio jedan od rijetkih sunčanih. Na svakom uglu se moglo vidjeti ljude kako hvataju zrake sunca, šeću pse ili pak se dečki utrkuju na skatebordima. Nedostajalo joj je ovo. A najviše su joj nedostajali roditelji, unatoč svemu.

«Aylena, zamislila si se.» Liam zabrinuto prijeđe po njenom obrazu te zatakne za uho jedna odlutali pramen kose.

«Oh, ok sam. Evo nas.» Nasmije se i skrene kroz ogromna vrata. Na prvi pogled je izgledalo kao dvor neke građevine ali kad ona prođe na parking on je pogleda.

«Lunapark? Zar stvarno Aylena?» Liam zastane pa se uhvati smijati. Smeđom kosom su se prelijevale zrake sunca a traper jakna je dodatno naglašavala njegov ten. Najviše su odudarale punašne usne, koje je sa čežnjom promatrala.

«Hej» Udari ga iz šale po ruci « Ovo je najbolji lunapark na svijetu.» Izađe iz auta te je obavije hladan zrak. Liam joj priđe te jednu ruku obavije oko njenog struka povlačeći je prema sebi, te napokon im spoji tijela. Trnci prođu Ayleninim tijelom. Ti mjeseca su u vezi a ona i dalje drhti kraj njega.

«Onda, gdje me vodiš?» Osvrnu se par puta u pokušaju da uhvate što više zanimljivosti.

«Svagdje, ali prvo idemo po medu.» Uslikne Aylena pa povuče Liama prema štandu. «Ja bacam.»

Liam se nasmije malešnoj djevojci kraj sebe koja pruži gospođi za štandom 5 funti i zatim u ruke prihvati šest loptica. Bilo ju je zanimljivo gledati kako se mršti svaki put kad promaši. Naposljetku joj ostane samo jedna loptica a za štandom su i dalje stajale sve čaše. Zasmijavalo je ljude kako nije uspjela pogoditi nijednu.

«Daj meni» Liam priđe i uzme posljednju lopticu. Koncentrira se i u jednom zamahu sruši sve čaše. Aylena poskoči i poljubi ga u obraz što njemu izmami osmijeh. U tom trenu je zaželio zaustaviti vrijeme, gledati nju veselu i znati da je on razlog tom veselju.

«Ako smijem primijetiti prekrasan ste par.» Gospođa im se nasmiješi i pruži Ayleni velikog plišanog medvjedića.

SEVEN DATES /l.p./Where stories live. Discover now