Plane 1/3✈

1.4K 143 9
                                    

"Malena, budi se" Tihi glas probudi Aylenu a onda kad otvori oči i ugleda smeđekosog dečka sreća se vrati u nju. "Avion nam kreće za sat vremena. Okrene se par puta i shvati da su još na aerodromu. Razglas je najavljivao nove letove a ljudi su trčali užurbano tražeći svoj let.

Aylena se ustane i tek tad shvati da  je cijelo vrijeme spavala na Liamovim prsima. On brižno podigne ruku i namjesti joj nestašni pramen. Zbližavala se s njim, sve više i više, te je pomalo shvaćala da je on idealan za nju.

"Koliko dugo sam spavala?" Upita sneno a onda mu se opet nasloni na prsa shvaćajući kako joj je ugodno bilo.

Liam podigne ruku da pogleda na sat a onda je obgrli.

"Dva sata. Let je odgođen pa te nisam htio buditi."

"Mhm" promrmlja a onda uhvati mjegovu ruku koja joj je oko struka i ispreplete njuhove prste. To je bio još jedan od trenutaka kad je htjela zaustaviti vrijeme.

Nije nikoga vidjela,nikoga čula, pa bar nikoga osim Liama. Nije joj smetalo.

Let za Veliku Britaniju ide za 20 minuta. Molimo putnike da se upute prema izlazu B6- muški glas se orio dvoranom.

Liam ustane , zajedno s Aylenom a onda uzme kofere.( Na kraju ju je ipak nagovorio na samo 3 ), drugom rukom uhvati nju za ruku i upute se prema izlazu.

MOLIM PROCITAJTE!!
KRATKO JE ALI OVI NASTAVAK IMA TRI DIJELA.
BILA BI JAKO ZAHVALNA KAD BI SE POTRUDILI KOMENTIRATI.

AKO NE BUDE KOMENTARA, BRISEM PRICU.
MISLIM DA NIJE FER DA SE JA TRUDIM PISATI A VI NE MOZETE OSTAVITI NI DVI RECENICE VASEG MISLJENJA.
ONI KOJI PISU PRICE SHVATIT CE ME, PA ETO LIJEPO MOLIM NEKOLIKO KOMENTARA.

P.S. ISPRICAVAM SE NA GRESKAMA.

SEVEN DATES /l.p./Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu