Weddddding

1.9K 161 9
                                    

«Perrie, smiri se, duboko diši. Vjeruj mi sve će proći u najboljem redu.» Uzdahne Aylena i uzme Perrie za ruku. Lagani drhtaj prođe kroz Perrie pa spusti pogled na dijamantni prsten na ruci. Dakako da je bila sigurna u ovo, pa Zayn je čovjek kojeg voli i s kojim želi provesti cijeli svoj život. Ali znate, uvijek je u osobi ona trunka sumnje. Pa, naravno to je normalno. A od Perrie kao mlade se i očekivalo da bude nervozna.

«Je li mogu ja početi?» Upita Edith s kistom u ruci i paletom sjenila u ruci. Nakon kraćeg klimanja glavom Aylena spusti poljubac Perrie na obraz i ostavi je u rukama stručne šminkerice.

Uzme notes s bijelog lakiranog stolića i pregleda popis stvari koji joj je još ostao. Puno toga, malo vremena. Pogleda još jednom na Edith.

«Aylena? Hvala ti.» Su posljednje riječi koje Aylena čuje netom prije nego što zatvori vrata i pojuri do salona. Vremena je sve manje.

…..

«Zayn, pobogu!» Otrgne cigaretu iz Zaynovih ruku pa je baci u koš, uvjeren da se izgasila. «Ne želiš da Perrie pamti prvi bračni poljubac po cigaretama» Popravi kosu i dalje gledajući u Zayna.

«Daj, Liam, to je samo jedna.» Potegne za kutijom ali mu zbog neopreznosti ispadne. Liam ga preduhitri i uzme ju. Sobom se protezala pjesma Bruna Marsa a miris vanilije je pomalo spadao pod dimom cigarete.

«Dosta, nema više»

«Ali-» Uzdahne nervozno i na sam kumov upozoravajući pogled zastane. «Znaš tko je kuma?»

Liam potvrdi i stane pred ogledalo. Uvijek mu se sviđala njegova boja očiju iako to zvuči egoistično.

«Zayn, gotov sam s njom.»

«S Mariah? Liam, tri godine si bio s njom. Iako vi niste željeli priznati da ste u vezi.» Istina. Pa živjeli su zajedno. Prošli zajedno smrt njenog oca, vjenčanje njegove sestre. Već je dobio i status zeta kod njene obitelji.

Liam se na spomen njenog imena okrene i stisne šake. «Sada sam s Aylenom, Mariah je prošlost.» Mala bol ga probode.

«Sam znaš da si s njom samo da zaboraviš Mariah.» Liam zastane promišljajući riječi. Iako su djelomično bile točne, u njemu je bio osjećaj za Aylenu koji ni sam nije znao objasniti.

….

«To spustite ovdje a buket s bijelim ružama stavite na središnji stol» Pruži ruku u pravcu stola. «Robert, provjeri kuhinju. Rene, vidi situaciju kod Perrie a ti Lo pronađi kumu. Pa kasni!»

Aylena doda još jedan plus na popis te sjedne na stolicu pokušavajući odmoriti noge. Sve je pod kontrolom, pa bar većina toga.

«Lena?» Podigne pogled te nakon glamuroznih kristalnih lustera ugleda prekrasnog muškarca,

«Lucas?» Ustane se i zagrli ga. Crna kosa je prebačena na desnu stranu a zelene oči i dalje imaju isti sjaj. «Pa što ti radiš ovdje?»

SEVEN DATES /l.p./Where stories live. Discover now