«M-molim?» Aylena se okrenula prema Perrie a onda prasne u smijeh. «Kako misliš kad se ženimo?»
«Pa eto, ja i Zayn smo u vezi tri godine i ženimo se. A vi ste pet?» Zbunjena Perrie je pokrenula auta i skrenula u desno te se priključila prometu. Plava kosa je vijorila pod laganim propuhom klime. «Jeste bar zaručeni?»
«Perrie? Odakle ti to? Ja i Mike nismo u vezi.» Aylena je rukama popravljala šal polako ga stežući oko malenog vrata.
«Niste? Niste. A Harry je rekao-«
«Tko?» Aylena prekine Perrie gledajući je ispod oka.
«Ma nije bitno.» Perrie se nasmiješi i zaustavi na ogromnom parkiralištu McDonaldsa. Aylena uzme notes i stavi ga u torbu te krenu na ručak.
...
«Potpišite tu, tu i tu.» Plavo odijelo isticalo je sijede vlasi u kosi ovo 50-godišnjaka. Liam uzme kemijsku olovku i odlučno stavi svoje ime na navedena mjesta.
«Hvala, Gospodine Payne. Drago mi je poslovati s vama.»
«Također « Stisnu ruke u znak potpisivanja ugovora te Gospodin Gray napusti prostoriju ostavljajući Liama samog u sivoj prostranoj prostoriji. Crveni prozori trebali bi jedno laštenje a vrata bi trebalo zamijeniti. Čeka me mnogo posla, pomisli Liam.
...
Aylena napusti auto i mahne Perrie dok je odlazila. Uspenje se stepenicama te otvori vrata stana i baci se na kauč. Previše za jedan dan. Upali televizor te lijeno prevrne po programima. Nakon kraćeg samožaljevanja ustane te krene u kuhinju. Plavi elementi su je uvijek očaravali ali ovaj put je premorena da se divi ičemu. Zgrabi šalicu kave i napokon skine šal i kaput. Prebaci ih preko bijele kuhinjske stolice te se vrati natrag u dnevni boravaka. Zavali se na mnoštvo jastuka i zaspe. Nije ni shvatila kad je Mike došao kući, pokrio je nježnom kašmirskom dekom i utisnuo poljubac u obraz.
....
Sljedeći dan
Lijeno se rastegne preko kauča osjećajući grč u ruci. Imala je neobjašnjivo čudan način spavanja. Rastegne se još jednom a onda skupi kosu u neurednu pundžu i uputi se u kupaonicu.
Prelijevanje mlake vode preko njene svilenkaste kože ju je opustilo te joj je kroz glavu prošao naporni jučerašnji dan. Shvaća da već debelo kasni na posao i pomalo zamišlja Renea bijesnog zbog toga. Omota jedan ručnik oko sebe a drugi oko kose te dohvati već pripremljenu haljinu.
...
«Znam da kasnim i žao mi je i stvarno ću se iskupuiti-« Aylena počne s govorom isprike već na samim vratima ali zastane kad ugleda Renea s nekim muškarcem za stolom.
«Oh! Aylena! Dođi. Upoznaj našeg novog suradnika, ako ga mogu tako nazvati.» Rene završi monolog a Aylena krene preko muškarcu koji još uvijek sjedi okrenut joj leđima. Lagani šok obuzme njeno tijelo kad se on okrene.
«Mislim da se već poznajemo.» Smeđokosi dečko ustane te izbezumljenu Aylenu uhvati u zagrljaj.
«Pa, bok! Liam , zar ne?»
«Da» Nasmiješi se otkrivajući prekrasna dva reda bisernih zuba.
«Kako misliš naš novi suradnik?» Aylena upita Renea i spusti notes i torbu na šank gdje oni sjede.
«Pa , ne baš suradnik.» Rene zamahne glavom i pokaže ulicu nasuprot. «Liam je kupi ONAJ prsotor.»
«Ouch» Aylena izusti prisjećajući se svih ostalih prije njega koji su bili vlasnici tog prostora.
Liam se nezgodno nasmiješi i dalje gledajući u njene oči.
«Pa, moramo bi ići. Imam dosta posla ondje.» Pokaže prstom na ,sada svoj, prostor. Zahvali se Reneu na kavi i napusti cvjećarnu u svem svom sjaju.
PROČITAJTE!!
NE BI ŽELJELA DA SAD KAŽETE KAKO JE KARTKO I SVE TE GLUPOSTI. MISLIM DA JE SASVIM DOVOLJNO NAPISANO NASPRAM VAŠIH KOMENTARA, ZAISTA BI BILO LIJEPO KAD BI STAVILI KOJI KOMENTAR VIŠE A DA JE DUŽI OD TRI RIJEČI. POSEBNA ZAHVALA HAPPYBM,DRAGANI ANDELIC, I ANAMARIASTORY, JER SVOJIM KOMENTARIMA ULJEPŠAJU MOJ DAN.
SLJEDEĆI NASTAVAK IDE SUTRA AKO BUDU 4 KOMENTARA TE ONDA NASTAVCI SVAKE SUBOTE I NEDJELJE.
I AKO JE NETKO VOLJAN NAPRAVITI COVER NEKA MI JAVI.
YOU ARE READING
SEVEN DATES /l.p./
Fanfiction«Sedam spojeva je dovoljno. Sasvim dovoljno da se super provedeš s nekim. Jer, nisam ja za duge veze,» Nasmiješila se zabacujući bujne kovrče preko ramena. «A što nakon sedam spojeva?» «Svatko ide svojim putem ,kao da se ništa nije dogodilo.» «Prih...