Liamove usne se spoje s Mariahinim ali ne osjeti ništa, ništa osim poznatog okusa trešnje. Prije bi osjetio žar ljubavi, strast. Iskre bi frcale na sve strane a oni bi zaboravili svijet. Ovaj put je bilo drugačije za Liama. Mislima su mu se rojile uspomene, lijepe i tužne. Otvori oči i vrati se u realnost. Odgurne zbunjenu bivšu curu. Vidite, za nju nije ništa više osjećao. Nije ni bio toga svjestan jer su ga mučile samo misli o Ayleni. Što ona sad misli o njemu? Pogleda oko sebe ali ne mogne ju pronaći pogledom. Samo se susretne s brojnim pogledima gostiju koji su uživali u zabavi. Napravi lagani korak ali ga nečija gesta zaustavi.
«Liam» Na zvuk svog imena zastane i pogleda u žensku ruku koja ga je držala za nadlakticu.
«Mariah, molim te prestani.» Glas mu je zvučao izmoreno, izmoreno životom. Ona se nasmiješi već zamišljajući sljedeću spačku.
«Samo ako mi nešto kažeš» Pogleda ga u oči. «Jesi li išta osjetio?»
Misli na poljubac, naravno.
Liam uzdahne i okretom napusti podij. S obližnjeg stola zgrabi cigarete i upaljač te se uputi k van. Trebalo mu je zraka a noć se činila idealnom. Nasloni se na ogradu i rukama prihvati je, osjećajući hladnoću željeza pod šakama. Nervoza i živčanost, zatim frustracija je preuzela njegovo tijelo.
Izvuče jednu cigaretu i prisloni je na usne. Nakon što je zapali uvuče dim osjećajući se lakšim. Zagleda se u daljinu pa u cigaretu.
Znao je da to ne smije, nije mu se bilo lako odreći ih ali one su mu jedine preostale sada. Uvuče još jedan dim i podigne oči prema nebu gledajući u zvijezde. Ispuhne dim te osjeti lagane trnce oko prsa kada ga netko odzada zagrli. Sklopi oči i okrene se.
«Aylena» Progovori i zagrli je. «Tako mi je žao»
«Uredu je» Uzvrati mu zagrljaj upijajući njegov miris. «Ne smeta mi.»
«Vidjela si ,zar ne?» Odmakne se od nje, baci cigaretu na zemlju i pričepi je nogom uvjeravajući se da je ugasio.
Aylena odgovor potvrdi klimanjem glave.
«Ne smeta ti?» Liam se zbuni opazeći da je ona pomalo hladnokrvna. Aylena se obgrli rukama da se zagrije.
«Ne» Liama presječe u grudima. Možda se nadao da će reći da joj je zasmetalo, da će biti ljubomorna, da ga voli.
«Ne?»
«Liam, i sam znaš dogovor. 7 spojeva?»
«Ti zbilja želiš da s nama bude gotovo?»
«Oprosti ali pristao si na to.» Ne želi biti povrijeđena. Ne opet.
«Znači još jedan spoj?»
«Liam..» Uzdahne a on prođe rukom kroz kosu.
«Ne sviđam ti se?» Liam je s tugom u očima pogleda.
«Nije stvar u tome Liam, nego…»
«Koja sam ja budala. A mislio sam,.. ma nebitno. Zašto si onda još uvijek tu?» Sarkastično upita osjećajući se povrijeđeno, opet.
«Zabrinula sam se za tebe.» Aylena ga pogleda a on se nasmije ironično.
«Da, baš.»
«Liam, molim te.» Aylena uzdahne želeći ga zagrliti i zanemariti cio svijet.
«Gotovo je.»
«Gotovo?»
«Da, što ti nije jasno?» Liam se pomalo izdere. Nije mu bila namjera otjerati je od sebe ali sva ova napetost od danas se skupila i obrušila na nevinu djevojku.
Aylena se sagne i podigne dugu haljinu da se ne vuče po podu te brzim korakom napusti Liama. Korak je sve više izgledao na trčanje ali kad uđe u salu , priđe Zaynu i Perrie te nakon što ih zagrli i još jednom im čestita, pozdravi ih. Skupi krzneni kaput te izađe na glavna vrata.
Kroz skupljanje suza dođe do parkirališta i na samom ulazu u auto izda sama sebe i počne plakati.
Nije ona jaka. Ona je samo jedna djevojka koja se skriva iza maske zvane sedam spojeva. Ona je povrijeđena, bila i ostala. Sva njena nada kao da je pala u vodu. Jednostavno se nije mogla vezati za nikoga, a Liam, pa on je bio poseban. Nadala se da će je izvući iz ove tame ali on je ispao kao jedan od ostalih.
Ni sama nije znala kako je došla kući, ali je znala da je Mike nešto vikao za njom. Zaključala se u sobu, sklupčala u krevet i otišla u snove. Jedino mjesto gdje može biti sretna.
Nakon 3 dana
«Lena, molim te.» Mike još jednom pokuca na vrata. 80. put u tri dana.
«Mike, odlazi.»
«Nakon što se uvjerim da si dobro. Molim te Lena, otvori vrata.» Aylena se ustane iz kreveta, popravi plišanu trenerku te otvori vrata.
Mike nije čekao ni trenutka pa odgurne vrata i stisne ju u jak zagrljaj. Odmakne se i pogleda je. Podočnjaci, raščupana kosa i trenerka, pa ne i baš njeno najbolje izdanje.
«Jesi gladna? Nisi ništa jela tri dana.»
Aylena odmahne glavom odbijajući, treba samo jedno, samo njega.
Vrati se do kreveta i sklupča.
«Hoćeš mi ispričat što je bilo?» Mike legne do nje povlačeći je u zagrljaj. Aylena zajeca pa ponovo zaplače. Svaka suza je boljela više nego ona prijašnja.
«Gotovo je, prekinuo je sa mnom.»
Aylena uvuče glavu u Mikeovo rame i osjeti kako ju on gladi prstima po leđima.
«Nisam to željela. Sviđa mi se, Mike, stvarno mi se sviđa.» Zajeca , gušeći se suzama.
….
Liam je već tri dana stajao na prozoru kafića gledajući u cvjećarnicu. Rene je i dalje marljivo radio svoj posao ali bez nje. Liam je znao da je krivo postupio i želio se ispričati ali nje nikako nije bilo. A da ode u stan i suoči se s Mikeom? Ne, nije bio za to spreman.
Nedostajala mu je, jako.
Njegova glupost je bila velika, a još veća glupost je bila što nije otišao za njom već je nastavio stajati na ogradi.
Uhvati djevojku kako maše i ode do nje po narudžbu. Za šankom je opet gledao kroz prozor. Prokletstvo , kako mu je falila.
«Koji sam ja idiot.»
NADAM SE BAR 10+ KOMENTARA. HVALA.
YOU ARE READING
SEVEN DATES /l.p./
Fanfiction«Sedam spojeva je dovoljno. Sasvim dovoljno da se super provedeš s nekim. Jer, nisam ja za duge veze,» Nasmiješila se zabacujući bujne kovrče preko ramena. «A što nakon sedam spojeva?» «Svatko ide svojim putem ,kao da se ništa nije dogodilo.» «Prih...