Znatiželja je ubila mačku. Poslovica koju Rene nikad nije shvaćao. Kao da je u njemu čučao đavao koji bi se svako malo aktivirao. Nebrojeno puno puta je Rene zbog znatiželje upao u probleme ali sa svojim veselim karakterom bi se uvijek izvukao.
Rene je ovaj put špijunirao na Liamov kamion skriven iza cvijeća na prozoru Aylenine cvjećare. Njegova plava kosa je padala preko čela i isticala rumene obraze i pune crvene usne.
«Rene, od ovoliko posla ti imaš vremena špijunirati?» Nasmiješi se.
Aylena uzme pozivnice boje slonovače na kojima je zlatnom bojom uvezeno Zayn & Perrie. Nasmiješi se i stavi ih u zlatnu kutiju te doda adresu na njih. Mora ih poslati budućem bračnom paru.
Rene dođe do nje i uzme časopis sa šanka.
«Ja danas ne planiram ništa raditi.»
Aylena prekori Renea pogledom. Ali Reneov osmijeh je zavuče pa se i ona nasmiješi. Cvjećarom odiše miris novog cvijeća a mirna glazba umiruje svaku osobu koja se tu nađe.
«Izgaram od želje da odem do Paynea i vidim što rade.» Rene nastavi. Čak je i u Ayleni se javila iskra znatiželje.
Aylena uzme košaru s rozim tratinčicama i kao ’’šlag na kraju’’ doda crvenu mašnicu na držak. Preslatko.
«Hajde, idemo» Povuče Renea za ruku, a on zbunjen nastavi hodati za njom. «Idemo zaželjeti dobrodošlicu susjedima.»
…
Liam uzme drvenu stolicu iz kamiona te je stavi je za zadnji stol. Napokon je skupio hrabrost i bacio se u novi posao. Počeo je s kafićem ali ako se posao razvije možda kasnije ovaj prostor postane i restoran. Drži fige za uspjeh.
Pogled mu zastane na ulicu gdje preko zebre djevojka u crvenom kaputu sa košarom u ruci vuče plavokosog Francuza. Nasmije je se i izađe im u susret. Aylena zabljesne sa osmijehom.
«Mali znak dobrodošlice.» Pruži Liamu cvijeće a Rene se nagne u znatiželji da proviri unutra.
«Hvala» Zagrize usnu.
«Dođite «Mahne rukom prema unutra «zanima me vaš dojam.»
Rene isplete prste s Aylenom i uvuče je za sobom. Sivi zidovi su svježe obojeni te stvaraju kontrast sa crvenim prozorima te smeđim stolovima i stolicama.
«Onda što vam se čini?» Liam zavrne rukave.
«Nešto ti fali» Rene se uhvati za bradu razmišljajući a onda u glas s Aylenom uzvikne «Cvijeće».
Odmahne glavom Liam a onda nastavi. «Nemoguće. Previše sam novca uložio u samo obnavljanje.»
Ayleni pogled zastane na crvenom šanku koji je nekoć bio blagajna mnogim salonima.
«Smatraj to našim darom.» Namigne mu.
….
«Maya.» Smeđokosa djevojka pruži ruku upoznavajući se s kovrčavim dečkom.
«Harry.» Nasmiješi se tako da mu se rupice ocrtaju te nastavi. «Znači , Louis ,to je ta cura o kojoj stalno govoriš?»
Dečko u motorističkoj jaketi omota ruku oko Mayinog struka te joj utisne poljubac u vrat.
«Da, to je ona.»
Maya se nasmiješi i poljubi Louisa a onda sjedne na motor. Louis bratski zagrli Harrya a onda s Mayom odjuri na NY-ške putove. Napokon sam i ja sretna. Maya se nasmiješi a onda čvršće omota ruke oko Louisa. I dok joj je vjetar šibao lice, ona se napokon osjećala da pripada nekome.
….
«To nije dobra ideja» Plavooka djevojka pogleda u veselu plavušu. «On će biti tamo.»
«Ne zanima me.» Perrie odmahne glavom. «To je moje vjenčanje.»
« Ali-«
«Dosta!» Perrie uzdahne. «Odgovori sa DA ili NE»
Plavooka djevojka se nasmije. «Da.Da.Da. A sad dolazi ovamo da vidim taj prsten iz Tiffanya.»
Perrie skoči djevojci u zagrljaj.
….
«Zbilja se ne osjećam ugodno oko ovoga.» Liam se osvrne i pogleda na mnoštvo cvijeća koje je Aylena dovukla u kafić.
«Ma sve ok.» Aylena se nasmije i stavi zadnje cvijeće, bijele ruže, na šank. «Vidiš?» Pokaže rukom na ambijent. «Zar sad ne izgleda bolje?»
Liam potvrdi a onda ruke uvuče u džepove.
« Ne znam kako da ti se odužim.» Smeđe oči pogledaju u prekrasnu djevojku ispred sebe.
«Ma zbilje, ne treba. Smatraj to darom.»
«Pa valjda se mogu odužiti jednim pićem?»
«Zoveš me na spoj?»
ESTÁS LEYENDO
SEVEN DATES /l.p./
Fanfic«Sedam spojeva je dovoljno. Sasvim dovoljno da se super provedeš s nekim. Jer, nisam ja za duge veze,» Nasmiješila se zabacujući bujne kovrče preko ramena. «A što nakon sedam spojeva?» «Svatko ide svojim putem ,kao da se ništa nije dogodilo.» «Prih...