«Ne mogu ti ni objasniti koliko sam ja sretan čovjek» Utisne poljubac na njeno tjeme te je stisne još jače uza se. Nije ni mogao pomaknuti pogled s prekrasne plavuše koja je ležala na njegovim prsima. Zanemarivali su televiziju, točnije još jednu od španjolskih sapunica, jer sva njihova usmjerenost je bila jednog na drugom.
Ona prstima pređe preko njegove majice , usputno je gužvajući prstima.
«Zašto?» Upita i namjesti se tako d aga može gledati u oči, one prekrasne oči boje lješnjaka.
«Jer imam tebe» Prstima je uhvati oko brade i spoji im usne u još jedan sladak poljubac. Tek nakon što im nestane daha odvoje se jedno od drugog ali i dalje je u zrake se osjećala čežnja i strast.
«Aylena moram ti nešto priznati.» Nakon dubokog uzdaha joj priopći. «Onu večer se nisam trebao na tebe izderati. Znam kriv sam, ali kad sam ju poljubio bio sam ljut.»
«Ljut?»
«Ljut. Na sebe, Jer znao sam da si nas vidjela.»
«Liam- »
«Pusti me da dovršim. Znao sam da sam te povrijedio. Iskreno, imam osjećaje prema Mariah.»
Aylena se ustane u sjedeći položaj sva zbunjena, da li se on igra s njom? «Molim?»
«Slatka si kad si zbunjena»nasmije se pa nastavi «ali osjećaji prema tebi su veći.»
Aylena odahne te ga uhvati u nespretan zagrljaj. Trebala je samo njega, a sad ga opet ima.
Omota ruke oko njega i utisne poljubac u njegov obraz, pa trebala je nadoknaditi sve poljupce ovih zadnjih tjedana.
«Prekidam vas u nečemu?» Muški glas progovori a oni se odvoje jedno od drugog. Poznato crvenilo oblije njene obraze te nedugo nakon toga ushićeni krik pobjegne s njenih usana. Aylena preskoči kauč te zapne nogom za nj tako da je tek uhvatila dečka u zagrljaj pa nakon toga pala na pod, zajedno s njim.
Liam još zbunjen Ayleninom reakcijom skoči za njom da vidi da je dobro a onda nakon njeno smijeha zastane. Čudna je ona, a opet toliko neodoljiva.
I dok se Aylena valjala po podu od smijeha, zagrljena s nepoznatim dečkom Liam im priđe te zapazi djevojku na vratima. Ona je također začuđeno gledala u njih dvoje.
«Falio si mi» Kroz smijeh izusti Aylena a onda dobaci «Tko ti je ovo?»
Dečko se ustane i pruži ruku Ayleni. Ona ustane još uvijek crvena, ali sada od smijeha.
«Ben» Pruži ruku Liamu pa se upozna s njim.
«Liam?» Ponovi ime. «Aylenin prijatelj?»
«Dečko»
«Opala, a nisi mi se pohvalila.» Šakom je gurne, iz zezancije. « A dobro, Aylena ovo je moja djevojka.»
Aylena pogleda u slatku crvenokosu djevojku na vratima a onda je srdačno zagrli. Njena crna haljina upotpunjena crnim čizmicama joj je davala skladan izgled.
«Drago mi je, kako no reče da se zoveš?»
«Valentine» Odvrati cura a onda ih Aylena ponudi da sjednu i donese piće. Oni se smjeste na kauč tako da je Ben sjedio do Aylena a preko puta njih Valentine i Liam.
«Odakle se vi poznajete?» Upita Liam nastojeći pokrenuti priču.
«Nije ti rekla? Pa mislio da se u vezi sve govori.» Ben se nasmije a onda joj razbaruši kosu.
«Nismo baš tako dugo u vezi.» Aylena reče. « Tek dva mjeseca.»
«Ah, pa ja sam ukrao Ayleni prvi poljubac» Ben reče pa se on i Aylena opet grohotno nasmiju. Valentine se neugodno promeškolji na kauču i uhvati Liamov pomalo ljubomorni pogled.
«Khm» Nakašlje se Liam a oni stanu.
«Ne brini Liam. Nisam ti došao preoteti djevojku.» Ben odvrati čekajući da se Aylena prestane smijati.
«Niste bili zajedno?» Liam prođe rukom kroz kosu.
«Ma ne, on je bio zabrinut da je gay pa me poljubio. Ali inače mi je bio prvi susjed.»
«Da, dok se nije odselila.» Tužnim glasom priopći. « Ali pustimo sad to,ovdje sam radi sretne vijesti Ženim se..»
Aylena otvori usta iznenađena.
«Želimo da budeš kuma.»
«Da, da ,da,da,da» Pljesne sretno rukama ali je on iznenadi neugodnom vijesti.
«Aylena, on će biti kum.» Istog trena se smiri, hladno sjedajući na kauč.
on će biti kum
on će biti kum
on će biti kum
on će biti kum je odzavanjalo njenom glavom.
Tajne se ne mogu vječno skrivati, ili mogu?
Komentirajte što mislite da će se dogoditi? Ili bolje rečeno tko? Kako vam se sviđaju likovi?
Posveta @SaraSullivan98 :*
STAI LEGGENDO
SEVEN DATES /l.p./
Fanfiction«Sedam spojeva je dovoljno. Sasvim dovoljno da se super provedeš s nekim. Jer, nisam ja za duge veze,» Nasmiješila se zabacujući bujne kovrče preko ramena. «A što nakon sedam spojeva?» «Svatko ide svojim putem ,kao da se ništa nije dogodilo.» «Prih...