fifteen

6.4K 583 54
                                    

Daehwi'nin üzerini örtüp odamdan çıktığımda salonda oturan Jimin'in yanına gittim.

Yaptığım kahveyi içiyordu.

" Ne düşünerek çocuğu buraya getirdin ki?" Hala kendi kendine söylenmeye devam ediyordu.

" Jungkook bu aralar kendine bile bakamıyor gibi, ufacık çocuğa nasıl baksın? Kendini toparlamalı." Kahveyi sertçe masaya bıraktığında irkildim, Daehwi'yi uyandıracaktı.

" Neden acaba? Terkettiğin yetmedi bir de gözlerine baka baka yalan söyledin üstüne." Başımı ellerimin arasına aldım saç köklerimi çekiştirdim.

" Jimin, başka türlü olmazdı. Ona böyle davranmasaydım bırakmazdı beni." Gözlerini devirdi.

" Gözlerinle kelimelerin çelişiyor Chaeyoung. Bu kadar aptal olma." Biliyorum.

Başımı yere eğdim. Azarlanan bir çocuk misali halının desenlerini incelemeye başladım.

" Şu gördüğün kadından bahset biraz." Omuz silktim.

" Bilmem, güzeldi işte. Manken olma ihtimali yüksek." Alt dudağımı dişlerimin arasına aldım.

" Çok mu güzeldi?" Başımı kaldırıp Jimin'e baktım. Hızlıca başımı salladığımda yanıma gelip kollarını sıkıca etrafımı sardı.

" Benden kat ve kat daha güzeldi." Burnumu çektim.

" Üzülme hakkına sahip değilsin Chae, kabahatsiz sayılmazsın. Etme bulma dünyası."

" Biliyorum, ama..." Derin bir nefes aldım.

" yerimi doldurmak bu kadar kolay olmasa iyi olurdu." Güldü.

" Biri beni senin dediklerini söyleyerek terketseydi, emin ol ki bu yaptığım en hafif şey olurdu." Haklıydı, ama artık n'apabilirdim ki?

" Rol yapmadığımı biliyorsun." Derin bir nefes verdi.

" Onu ne kadar çok sevdiğimi de biliyorsun." Omuzlarımı düşürdüm.

" Ben sadece Daehwi'nin üzülmesini istemedim Jimin."

" Sadece Daehwi'nin bana kurduğu cümleler o kadar derin ve kırıcıydı ki, ben doğru olmadığını düşündüm. Ne diyebilirim ki, o bir çocuk. Böyle düşünmesi çok normal. Sözde ne kadar iyi bir pedagogum! Ama kendime gelince beynim duruyor." Omzumu sıvazladı.

" Onu üzmek istemedim. Çok üzdüm biliyorum ama, istemezdim. Neler yaşadığıma sen tanık oldun. Çok zorluydu. Hala öyle. Sadece onu üzersem, benden vazgeçeceğini düşündüm. Ki geçti de. "

" Ve hiçbir konuda şikayet edemem Jimin. Amacıma ulaştım işte ama, bu kadar acıtacağını düşünemedim. Daehwi'yi toparlayayım derken, bizi parçaladım." Elindeki peçeteyle ıslanmaya başlayan yanaklarımı sildi.

" Böyle olsun istememiştim." Gözyaşlarımı tutamayarak ağlamaya başladığımda başımı göğsüne yasladım. Saçlarımı okşamaya başladı.

" Ben seni çok iyi anlıyorum Chaeyoung. Yaptığın şeyin tamamen iyi niyetinden ve sevginden kaynaklı olduğunu da biliyorum ama belki de doğru yol bu değildi. Gidip Jungkook'la konuşabilirdin. Bunu sen de biliyordun, yapmadın. Neden yapmadığını biliyorum. Korktuğunu da biliyorum Chaeyoung. Ama artık olan oldu." Gözlerimi kırpıştırdım.

" Daehwi'yi neden bu kadar çok sahiplendiğini de biliyorum Chaeyoung. Onu neden bu kadar çok mutlu etmek istediğini, neden bu kadar çok korumak istediğini biliyorum. Senin bilmediğin birçok şeyi biliyorum ben. Ama böyle yaparak sadece kendine zarar veriyorsun." Çenemden tutarak başımı kaldırdı.

" Daehwi senin oğlun değil Chaeyoung.  Onun yerini doldurmaya çalışma olur mu?" Dizimi patpatladıktan sonra yanımdan kalkıp gitti.

Titrek bir nefes verdim.
Canım yanıyordu.
Ve canımı en çok da, Jimin'in haklı oluşu yakıyordu.

...

•düzenlendi•

SURPRISE anlamıssınızdır herhalde¿¿

Neyse ben onu sonra daha iyi şey ederim size, iyi geceler love uuuuu♥️

baby sitter | rosékook ✓ (düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin