hoşgeldiniz, iyi okumalar❤️
...Bay Jeon'u eşofmanla görmek, ne bileyim garipti işte.
Daehwi ile birlikte elimizi yıkayıp geri döndüğümüzde Bay Jeon çoktan masanın başındaki yerini almıştı. Daehwi'yi kendi yerine oturttuktan sonra plastik, çocuklar için özel olarak yapılmış olan çatal, kaşığı ve chopsticki önüne koydum.
" Yemeğini kendin yiyebileceğini düşündüm Daehwi, sonuçta artık büyüdün." Gülümseyerek başını salladı.
" Tabii noona." Saçını karıştırdım.
" Afiyet olsun." Salondan çıkacağım sırada ismimi duymam ile olduğum yerde durdum.
" Chaeyoung..." arkamı dönmedim.
" Bayan Park." Anında toparlamıştı. Yüzümü masaya çevirip gözlerimi kırpıştırdım.
" Neden bizimle yemiyorsunuz?" Önümde kenetlediğim ellerimi birbirlerinden ayırdım.
" Baba oğul yalnız kalmanızın daha iyi olacağını düşündüm. Biraz beraber ve yalnız vakit geçirmek eminim ki iyi olacaktır." Daehwi turuncu çatalı masaya bıraktığında gözlerime baktı.
" Lütfen bizimle ye, noona." Daehwi tam da gözlerimin içine bakarken başımı salladım. Sanki anlaşmış gibilerdi. Nerden duyduğunu bilmediğim Bayan Shin bana da yemek getirdiğinde ufak bir teşekkür edip masaya, Daehwi'nin karşısına oturdum. Yemek yerken ona müdahale etmeyi düşünmüyordum. Sessiz sessiz yemeğimizi yemeye başladık. Daehwi sadece babasına bugün neler yaptığımızı anlatıyordu.
" Baba biliyor musun? Bugün noonamla beraber alışverişe biz gittik." Bay Jeon mimikleriyle karşılık verirken onların bu sevimli hallerine gülümseyerek baktım.
" Hem ben Chaeyoung noonanın poşetleri taşımasına yardım ettim." Daehwi yemeğini yemeye devam ederken Bay Jeon bana döndü. Elimle 'bir' işareti yaparak sessiz bir şekilde cevap vermiş oldum.
Bay Jeon inci dişlerini göstererek gülerken ben de Daehwi'ye baktım. Yemek yemeye dalmıştı.
Bana yardım etmenin onu sevindireceğine emindim zaten, kendini verimli hissetmişti. İnsanlar ve özellikle çocuklar bu duyguyu oldukça seviyorlardı.
Yemek bittikten sonra Daehwi ile birlikte masanın toplanmasına yardım ettik. Baba-oğulun biraz yalnız vakit geçirmesi için onları salonda bıraktım ve mutfağa girdim. Bayan Shin'e bulaşıkları yerleştirmesinde yardımcı olurken Bayan Shin mahçup bir ifadeyle bana bakıyordu.
" İşin sadece Daehwi'ye bakmak, niye kendini yoruyorsun ki kızım?" Yaşlılıktan buruşmaya başlamış elleriyle tuttuğu süngerle tabağı temizledikten sonra bana uzattı.
" Yorulmuyorum ki ben. Gencim ben daha, enerjim öyle kolay kolay bitmez benim. Hem böyle çok daha hızlı bitiyor. Sizin de dinlenmeye ihtiyacınız var sonuçta gün boyunca tüm eve yetişmeye çalışıyorsunuz." Son bulaşıkları yerleştirirken sessizleştik. Bayan Shin son olarak makineyi çalıştırdığında bana döndü.
" Teşekkür ederim." Başımla karşılık verdim. O mutfaktan çıkarken ben de pırıl pırıl olmuş mutfak bangosuna son kez göz gezdirdim. Daehwi'nin ne yaptığına bakmak için mutfaktan çıkmak adına kapıya döndüğümde Bay Jeon'la karşılaştım. Soru sorarcasına bakıyor olmalıydım ki açıklama yapma gereği duymuştu.
" Daehwi'nin uykusu gelmiş." Başımı salladım.
" Siz mi yatırıyorsunuz?" Başını iki yana salladı.
" O zaman ben yatırayım onu." Kapıdan çıktığım anda ismimi duydum.
" Uyuttuktan sonra yanıma gelebilir misin? Bahçede olacağım." Kısa bir cevap verip salona ilerledim. Daehwi'yle beraber odasına çıktık. Pijamalarını giydirip dişlerini fırçalamasına yardım ettiğimde beyaz çarşaflı yatağın içine girip sola kaydı. N'aptığını anlamayarak gözlerine baktım. Eliyle yanına iki kere vurduğunda gülümsedim. İşte bu yaştaki bir çocuğun size karşı beslediği sevgi bu kadar güven ve samimiyet doluydu. Bir günde bu hâle gelmiş olmamız beni duygulandırmıştı.
" Bence tek başına uyuyabilirsin Daehwi." Gülümsedi.
" Ama sarılarak uyumak istiyorum." Yüz ifadesine dayanamayarak yanına kıvrıldığımda anında başını göğsüme yaslayarak sağ elini belime sardı. Anlaşılan Bay Jeon baya bekleyecekti.
Üzerimize yorganı örttüğümde diğer elimi de saçlarında gezdirmeye başladım.
" Noona, böyle uyumak çok güzel." Kıkırdadım.
" Hadi uyu Daehwi." Karnımın üstündeki elimi tuttuğunda irkildim.
" Gitmeyeceksin değil mi?" Maalesef ki bu cümleleri kuran küçük meleğin, aynı kendisi gibi olan küçük kalbinin ne denli kırık olduğunun farkındaydım.
" Gitme noona, iyi geceler." Gülümsedim.
" İyi geceler bebeğim." Koynumda uyuyan meleğin kokusuyla gözlerim yavaş yavaş kapanırken kendime engel olamadım.
...
Jeon Jungkook
Kolumdaki saate baktıktan sonra gözlerimi eve çevirdim. Bayan Park ve Daehwi yukarı çıkalı yaklaşık kırk dakika oluyordu ve üzerimdeki kısa kolluyla bahçede Bayan Park'ı beklerken resmen donmuştum. Sinirle eve girip bardağı mutfaktaki cam masaya bıraktığımda sert adımlarla merdivenlerden çıkmaya başladım. Nasıl olur da patronunu bu denli bekletirdi aklım almıyordu. Daehwi'nin uyuması maksimum on beş dakika sürerdi. Yine de ne olur ne olmaz diyerekten ilk önce Daehwi'ye bakma kararı aldığımda odasına yöneldim.
Hesabını sonra Bayan Park'a bizzat sorardım.
Koridorun lambasını açtıktan sonra kapıyı yavaşça ittirdim. Gördüğüm görüntü kaşlarımın eski haline geri dönmesini sağladı.
Kendi kendime güldüm.
Her şeyi düşünmüştüm ama, ikisinin koyun koyuna uyumuş olma ihtimali hiç aklıma gelmemişti. Odaya girip sandalyeyi yatağın yanına çektim. Daehwi'nin huzurlu yüzü beni gülümsetirken bakışlarım Bayan Park'a kaydı. Kafasını Daehwi'nin omzuna yaslamıştı. Huzurlu bir uyku çektikleri kesindi. İçimden Bayan Park'a söylediğim tüm kötü şeyleri geri aldım.
İyi bir bakıcıydı.
Daehwi'yi uzun bir süre sonra kaşları çatık bir şekilde uyumazken görüyordum. Aksine ağzı hafifçe açık bir şekildeydi ve yüzünde hoşnut bir ifade vardı.Oğlumun mutluluğu beni de mutlu ediyordu.
Aklıma dolan görüntülerle gözlerimi kırpıştırdım.
Annesiyle beraber mışıl mışıl uyuyan bebek Daehwi şuan tam da gözümün önündeydi.
Yatağın baş ucuna eğilip ikisinin yanağına da ufak bir öpücük bıraktım. Jisoo gözlerini gülümseyerek açtığında ise kıkırdadım.
" Efendim canım?" Başımı hiç anlamında salladığımda gözlerini kırpıştırdı ve Daehwi'ye çevirdi bakışlarını.
Sandalyeden hızla kalktığımda yaptığım hatanın farkına vardım. Sandalye sesine uyanmamaları üzerine hızlıca odadan çıkıp merdivenlere yöneldim.
Parmaklarımla saçlarımı karıştırırken gözlerime dolan yaşları da geri yolladım.
...
•düzenlendi•
Umarım seversiniz.İyi akşamlar❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
baby sitter | rosékook ✓ (düzenleniyor)
Fiksi Penggemar•tamamlandı• Çocuk eğitimi konusunda kendini oldukça geliştirmiş olan Park Chaeyoung, Jeon Jungkook'un 4 yaşındaki oğluna bakıcı olmak için iş başvurusunda bulunur.