Merhaba, şaşırdınız değil mi çok ani oldu.
Emin olun ben bile şaşırdım.Çoğunuzun mutlu son beklediğinizi biliyordum, belki de hepinizin? Orasını bilemiyorum.
Sizin mutlu sonunuz, bir araya gelmeleriydi.
Ama emin olun ki, Chaeyoung'un mutlu sonu böyle.Hikayeyi yazarken bir şey hep kontrolüm dışındaydı, o da Chaeyoung'un hissettikleri.
Hep kendi moduma göre yazdım, kendi hissettiklerime göre şekillendirdim hikayeyi. Ve sonra baştan okuduğumda farkettim ki, Chaeyoung bunları hak etmemiş. Ben bunları hak etmemişim.
Biz, daima ilişkilerimizde kendimizden o kadar ödün veriyoruz ki sonunda benliğimizi kaybediyoruz. Aynı hikayedeki gibi.
Yara alıyoruz, paramparça oluyoruz, gece ağlarken kimse duymasın diye yorganımızı ısırıyoruz. Biz başımıza gelen her şeyde kendimizden bir parça kaybediyoruz.
Kendimize saygımız yok, sevgimiz yok. Kendi hak ettiğimiz sevgiyi başkalarına veriyoruz.
Hikayenin sonlarına doğru bunun farkına vardım. Tabii yaşadığım bir kaç olay da etkili olmadı diyemem.
Yaşadığım eski bir ilişki tekrar yoluma çıktığında, bu sefer kendimi seçtim.
Emin olun ki, eski Eylül olsam sevdiğim kişi için her şeyi göze alırdım. Bütün kalp kırıklıklarımı göze alırdım.
Ama ben artık o küçük, özsaygısı olmayan Eylül değilim.
Ne olursa olsun, hayatımdaki en önemli kişi benim ve benim üzülmeme neden olacak bir şeye artık izin vermeyeceğim.
Kimi seversem seveyim, bu sevgi asla kendime beslediğim sevginin önüne geçemeyecek.
Hikayenin sonlarına doğru Chaeyoung'la birlikte büyük bir aydınlanma yaşadık ve karakterlerimizi ona göre şekillendirdik.
İkimiz de, sevdiğimiz ama bize acı çektiren, paramparça eden insanlar yerine kendimizi seçtik. Ve ben bunun en doğru karar olduğunu düşünüyorum. Umarım anlatmak istediğimi anlatabilmişimdir.
Hikaye boyunca yanımda olduğunuz için teşekkür ederim, bunun benim için değeri ölçülemeyecek kadar fazla.
Yazmayı, yazdıklarımın okunmasını çok seviyorum.
İyi ya da kötüyüm, umrumda değil çünkü bu benim kendimi rahatlatma tarzım.Belki hislerimi kelimelere yansıtamıyorum, olayları kurgulayamıyorum. Olsun, kendimi nasıl mutlu hissediyorsam onu yapacağım.
Hikayeye çalıntı diyen oldu ( halloldu ), özelden bakıcı ve baba aşkının ne kadar yanlış olduğunu söyleyenler oldu, aldırmadım.
Çünkü ben kendimi, yazdığım hikayeyi ve karakterlerimi her şeyden iyi tanıyorum.
Ve ben utanmadan söyleyebilirim ki, bu hikayedeki Chaeyoung ve jungkook aşkı burada karşılabileceğiniz en masum aşklardan biriydi belki.
Evet seviştiler, öpüştüler.
Ama ne olursa olsun, attıkları her adımda birbirlerini sevdiler. O yüzden hiç bir utancım yok bu konuda.Özel bölüm yazmayı düşünüyorum, kafamda kurguladım bile.
Dediğim gibi, tekrardan teşekkür ederim.
Sonsuz teşekkür ederim.Bu kadar kısa süredeyorumlarda, özel mesajlarda ve kendi hislerimle ilgili yayımladığım bölümlerde ailem oldunuz. Samimiyetinizden bir gün bile şüphe etmedim.
Sizi çok çok çok seviyorum, iyi ki bu hikayeyi yazmışım da tanışma fırsatımız olmuş.
Ve iyi ki, yanımdasınız.Baby sitter maceramız burda sona eriyor, umarım özel bölüm yayımladığımda heyecanla açarsınız ve sonunda beğenirsiniz.
Özel bölüm gelene kadar diğer hikayelerime bakabilirsiniz. Biri yoonrosè onun dışında hepsi rosèkook. Diğerlerine de ciddi emek gösteriyorum.
Lütfen dediklerimi unutmayın.
Kendinizden ödün vermek zorunda değilsiniz, sadece kendinizi sevin yeter.
Eğer kendinizi sevmiyorsanız da endişelenmeyin, ben sizi size yetebilecek kadar çok seviyorum
İyi geceler, öpüyorum♥️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
baby sitter | rosékook ✓ (düzenleniyor)
Fanfic•tamamlandı• Çocuk eğitimi konusunda kendini oldukça geliştirmiş olan Park Chaeyoung, Jeon Jungkook'un 4 yaşındaki oğluna bakıcı olmak için iş başvurusunda bulunur.