Nineteen

6.3K 547 162
                                    

Jungkook daha yeni aldığımız kartla kapıyı açtığında girmem için kenara çekildi.

Dürüst olmak gerekirse, bu otel cidden mükemmeldi. Odanının her yerinin cam oluşu mükemmeldi. Kore'nin bu kadar güzel bir yer olduğunu hiç bu denli farketmemiştim.

Odanın içine biraz daha ilerlediğimde yatağı gördüm. Gördüğüm en büyük yataktı ve üstünde alçı tavan vardı. Sarı loş leti aydınlatma olarak kullanmışlardı. Ben cama yaklaşıp manzarayı seyrederken Jungkook çoktan yanıma gelmişti.

Ağzımı açtım ama konuşmama izin vermedi.

" Bırak da bugün ben konuşayım." Kollarımından tutup beni kendine çevirdi. Yüzüne loş ışık yansırken mükemmel görünüyordu.

" Chaeyoung, biliyorsun. Ben oğlumu dünyadaki her şeyden daha çok seviyorum. O benim en kıymetlim. Hayatın bana verdiği en iyi armağan. Ona olan sevgimi dile getiremiyorum bile. O üzüldü mü iki kat üzülüyorum, sevindi mi iki kat seviniyorum." Gülümsedim.

" Ben onun babasıyım. O beni. Her şeyden çok seviyor, yani belki de senin haricinde. Ben onun en kıymetlisiyim. Bana olan sevgisi inanılmaz. Ben üzüldüğümde o da üzülüyor. Ben sevindiğim zaman o da seviniyor. Biz baba-oğuluz, birimiz üzgünken diğerimiz mutlu olmuyor."

" Chaeyoung, ama sen sana olan duygularımı bilmiyorsun. Bilmek mi istemiyorsun? Ben hayatımda bir kadını böyle sevmedim. Hayatımda böyle hissetmedim. Mesela ben hiç birini bu kadar özlemedim Chaeyoung." Elini yanağıma koydu.

" Hani böyle, eski ilişkilerimi düşünüyorum. Sevdiğimi düşündüğüm bütün kadınları düşünüyorum. Kıyaslayamıyorum bile Chaeyoung. Sana olan aşkımı, kimseyle kıyaslayamıyorum. O kadar güzelsin ki, hele ki kalbin-" derin bir nefes aldığında gözlerim doldu. Güldüm.

" Meleksin Chaeyoung. Baştan aşağı tam bir meleksin. O kadar özelsin ki, sana baktığım da ağlamak istiyorum. O kadar kırılgansın ki, dokunursam da zarar verirsem diye ödüm kopuyor. Kalbini kırarım diye, belki de seni üzerim diye her gün senden tekrar vazgeçiyorum. Ama seni sevmekten vazgeçemiyorum ki. Seni incitmekten çok korkuyorum Chaeyoung." Saçımı geriye attı.

" Şimdi görüyorsun işte, ne hissettiğimi biliyorsun. Neden hala bizi parçalıyorsun Chaeyoung. Ben her saniyemi seni mutlu etmeye adamışken, delicesine sevdiğim bu kızın ruhunu neden kırıyorsun. Ben sana kıyamazken, sen nasıl kendine kıyıyorsun?"

" Ben her saniye elini tutup parmaklarımızı sonsuza denk kenetlemek isterken, neden Chaeyoung. Ben elini tuttuğum sürece, ve biz beraber olup birbirimizi sevdiğimiz sürece aşamayacağımız hiç bir şey yok. Dünya üzerinde üstesinden gelemeyeceğimiz hiç bir şey yok, biliyorsun. Yapma Chaeyoung, yalvarırım bizi paramparça etme."

" Ben sensiz nefes alamıyorum, yaşayamıyorum. Mutlu olamıyorum. Hayatım yarım yamalak. Kalbim yarım yamalak. Her şey eksik. Sensiz ben eksiğim, Daehwi eksik, ev bile eksik. Hayatımdaki her şeyin sana ihtiyacı var. Hayatımın sana ihtiyacı var. Benim...sana ihtiyacım var Chaeyoung."

" Bildiğin her şeyi unut, hatırladığın her şeyi sil. Tüm kırıklıklarını, tüm güvensizliklerini. Sana söz veriyorum, benimleyken üzüldüğün tek bir gün olursa ben kendimi asla affetmeyeceğim Chaeyoung. İzin ver yaralarını sarayım. İzin ver seni seveyim." Gözlerimden akan yaşları sildim. Kalbim dayanmıyordu.

" Sadece, izin ver sana eşim diyebileyim Chaeyoung."

Kaşlarım istemsiz çatıldığında başımı eğdim.

Elinde tuttuğu kutuyu gördüğümde hızlıca arkamı döndüm ve ellerimle yüzümü kapadım. Ağlamaya başladığımda yanımda bitti. Beni daha fazla ağlarken görmesini istemiyordum.

" lütfen ağlama." Güldü.

Yüzümü ona çevirdim. Gözyaşlarımı sildi ve öksürdü.

" Ne diyorsun?" Derin bir nefes aldım.

Jungkook dolu gözleriyle bana bakarken dudağımı ısırdım.

İlk defa aşamayacağımız hiç bir engel olmadığına inandım.

" Jungkook," gözleri açıldı ve kaşları havalandı.

" biliyorsun değil mi?" O kadar heyecanlı görünüyordu ki.

" Sana aşığım."

Yüzünü tutup parmak ucuma çıktığımda, dudağına minik bir öpücük kondurdum.

...

Sonunda be

Umarım beğenmişsinizdir, bi gecede iki bölüm fena değil bence

Düzenleyemedim üzgünüm, iyi geceler love youu♥️

THE TRUTH UNTOLD DİNLİYORUM SON SES COOK DUYGUSALIM

,but i still want you
Bilgilerinize arz ederim

BU ARADA CHAEYOUNG'un yüzüğü

BU YÜZÜĞÜ JUNGKOOK CHAEYOUNGUN PARMAĞINA TAKARKEN HAYAL ETSENİZE

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

BU YÜZÜĞÜ JUNGKOOK CHAEYOUNGUN PARMAĞINA TAKARKEN HAYAL ETSENİZE

BEN ETTİM BAYILCAM

baby sitter | rosékook ✓ (düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin