Sokağin sonunda Taehyung' görmeyi beklemiyordum. Acaba ne zamandan beri orada durmuş beni izliyordu. Hızlı adımlarla yanına gittim."Selam hyung. Bu saatte burdane işin var."
"Sen mi soruyorsun bunu ufaklık ?"
Ufaklık mı? Cidden mi?
"Hyung hadi eve gidip konuşalım. Hıh?"
Sadece kafa sallamakla yetindi. Tae'nin koluna girdim ve yürümeye başladık. Biraz sonra eve varmıştık.
"Hyung üstümü değiştirip geliyorum."
Yukarı çıktım üstüme her zamanki geceliğimi giydim ve aşaği indim. Tae bıraktığım gibiydi. Yanına gidip oturdum. Açıkçası Jimin'le beni görünce çok bir tepki verdiğini sanmıyorum. Sonuçta sadece beni eve bırakmıştı.
"Hyung en baştan başlıyorum anlatmaya?"
"Dinliyorum kookie."
Kookie dediğine göre çok tepki vermez. Rahatlamıştım. Hiç sevmediği patronuyla onun şoförlüğünü yaptığı arabaya binmiştim. Üstüne üstlük sokağa kadar bana eşlik etmişti. Sahi neden bana karşı ilk günden bu kadar yakın davranmıştı." Hyung işim bitince sana baktım ama göremedim. Sana attığım mesajı görmüşsündür zaten."
Sessizce beni dinliyordu.
"Seninle birlikte işe girdiğim için ufak bir kutlama yapmak istemiştim ama sen olmayınca tek gitmeye karar verdim. Daha sonra hep gittiğim bara gittim. İçeride biri bana asıldı ve onu dövdüm.."
Kafasını hafifçe salladı."Sahilde ne konuştunuz?"
"Sadece bana o adamla iyi anlaştığımı sandığını sonradan onu dövünce şaşırdığını söyledi. Duraksadım.
"Ha doğum, bana eşcinsel olduğunu söyledi."
Son söylediğime şaşıracağını sanmıştım ama şaşırmamıştı.
"Jungkook-sshi çok safsın."
Neden böyle bir şey demişti. Ki saf olduğumu düşecek ne yapmıştım. Anlamayan gözlerle bakınca devam etti
"Seni biliyor mu? Yani biseksüel olduğunu."
Neden sormuştu ki bunu.
"Evet hyung. Neden?"
"Jungkook sana ona çok yakın olmamanı ve eşcinsel olduğu için götünü bile kolla demişken bu hareketlerin de neyin nesi?"
Yüzünü ekşiterek konuşmuştu. Anlam veremiyordum. Yanlış yaptığım bir davranış yoktu ortada "Hyung cidden anlamıyorum. Bana karşı normal davrandı. Ve benimle buraya kadar gelmesini diyorsan kibarlık için yaptı. Art niyet arama."
"Park Jimin ve kibarlık?"
Gür bir kahkaha attı. Ama aşını sahteydi. Bu adam Tae'ye nasıl davranıyor bilmiyorum ama cidden sandığı kadar kötü biri değildi . İyiyle kötüyü ayırt edebilecek olgunluktaydım."Hyung bu konuyu unutalım lütfen. Ben yatıyorum sende geç yatma enerjini topla. Seni seviyorum iyi geceler rüyanda tavşanlar tarafından öpül."
Son dediğime içtenlikle gülmüştü .Bende gülerek taşıyan odama geçtim. Duşumu aldım ve yatağıma geçtim.