Açıkcası oy sınırına gelmemiş olunmasına rağmen bölüm atıyorum çünkü yazmayı çok istedim yapacak bir şey yok 4K için teşekkürler iyi okumalar...
Jungkook
Nefesimi kaybedeli bir ay olmuştu. İlk başlarda bu kadar dert etmesem de gün geçtikçe her salise daha da yokluğu benliğimde hissediyordum. Özlemiştim fazlasıyla hatta bu özlemek değildi bu bir parçanı kaybetmekti. Ben yoktum bende ki o gittikçe ben de kendimden gidiyordum. Kendi kendimi yiyordum. İşsizdim tek yaptığım uyumak ve dans etmekti bir de istemsizce nefes alıyordum. Taehyung sürekli zayıfladığımı ve yemek yemem gerektiğini söylüyordu. Haklı olabilirdi ama içimden gelmiyordu. Sürekli mutlu gibi davranmaktan asıl mutluluğu unutur hale gelmiştim. İnsanlarda hep abartı bulduğum davranışları yapar hale gelmiştim. Bir ayın iki ay olmasından öyle korkuyorum ki bana bir ömür gelen bu süre zarfında çektiğim acıları kırıkları tekrar yaşamaya cesaretim yoktu. Unutmayı denemek en acınası davranıştı bana göre. Ve şu an son derece acınası bir haldeydim.
Yatakta debelenirken Tae aşağıdan seslenmesiyle oflayarak yorganı tekmeleyerek biricik kozamdan çıktım.
"Ben işe gidiyorum. Bugün dans etmek yerine iş bulmaya ne dersin. Biliyorum zor zamanlar geçiriyorsun ama bu gidişle daha zor zamanlar bizi bekleyecek. Kira ve faturalar için götümden olamam."
Gözümü devirmiştim ki arkasını dönüp ekledi."Yemek ye lütfen gözümün önünde eriyorsun ve elimden bir şey gelmiyor. Bak seninle böyle konuşmalar yapmam genelde ama sen benim kardeşimsin ve bir piç kurusu için gözümün önünde bitmeni izlemeye göz yumamam kendin için yapmıyorsan bile lütfen benim için yemek ye en azından bir lokma. Olur mu?"
Değerli hissetmek hoş bir duyguydu. Ve sanırım duygusal bir dönemde olduğumdan kaynaklı ağlıyordum. Kendimi tutma gereği duymayıp gidip hyunga sarıldım."Hyung o kadar bencilim ki seni üzdüğümü farketmedim bile. Özür dilerim ve yemek yiyeceğim. Seni çok seviyorum. Teşekkür ederim. Her şey için."
Yanağına öpücük kondurup geri çekildim.Kahvaltımı yapıp kutsal mekanım olan kozama girdim ve aşırı sevgi patlamasından dolayı Tae'ye olan sevgimi belli etmem gerekiyordu. Bir amacım olmadan sadece ona olan sevgim için bunu yapacaktım. Uzun zamandır yaptığımın aksine.
kookie0 Hyungg yemeğimi yedim vee seni çoook seviyorum. Her şeyden ve herkesten iyiki benimlesin iyiki ve daima yanımdasın. İnanır mısın kozamdan da çıktım. 💋🥰 @taetae
4638 beğeni 296 yorum
@taetae Ayayay sen büyüdün de abi sözü mü dinliyorsun gözlerim yaşardı eve gelince hatırlat seni bir seviyim. @kookie0