#16

859 39 6
                                    

Öncelikle değinmek istedim ki  cb efsane değil mi günlerdir öldüm öldüm dirildim her şeyiyle harika yine bebeklerim neysem iyi okumalar ay dur unutmadan 6K için çok teşekkürler sabah Wattpape girmeden önce eğer 6K olduysa üşenmeden  bölüm yazıcam dedim ve ondan yazıyorum kdödkdödkdsm tekrardan  iyi okumalar...


JUNGKOOK

Jimin'le kafede konuştuklarımızdan sonra Jin'e gelmiştim ve bir hafta olmuştu. Telefonumdan uzak sadece stüdyo da ve hyungun evindeydim. Alışmıştım böyle yaşamaya, sadece fazlasıyla özlemiştim hayatımın merkezindeki iki insanı oldukça özlemiştim. Jin hyunga olanları üstünkörü anlatmıştım ve hep yanımda oldu. Onun desteği sayesinde şu an ayaktaydım. Belki bir gün elbet Taehyung ile görüşecektim ama ne zaman bilemiyorum. Şu an her şey o kadar taze ki kalbime bir an oldukça fazla yük bindi ve ben bunları kaldıracak kadar güçlü değilim. Bu zamana kadar yüklerime hep ortak olan insanın bana yükledikleri ağır geliyordu. Ama süreci hızlandırmazsam yavaş yavaş çökecektim. En ihtiyacım olduğu anda en çok ihtiyacım olan insana ihtiyacım vardı.

"Hyung diyorum ki yarın eve döneyim?"
Jin'e artık çok yük oluyordum ve er ya da geç döneceğim eve artık dönme zamanıydı.

"Dönmen ben çok mutlu eder. Yani yanlış anlama gittiğin için değil, Tae ile aranızdaki sorunu çözün artık sizi birlikte görmeye alıştım."
Tebessüm ettim. Jin hyung çok anlayışlı ve iyi biriydi. Eminim telefonumu kullanmadığım için Taehyung'a benimle ilgili bilgiler veriyordu. Ki eminin yarın döneceğimin haberini de kesinlikle yazmaya başlamıştır bile.

Hyungların Biriciği
Taeeee!
Mübarek adamsın lan!!
Bomba gibi haberlerim var.
Baksana aptal.

Küçük Bebek
Hyung umarım bomba haberinin içince Jungkook da vardır yoksa hevesin kursağında kalır.

Hyungların Biriciği
Yakışıklı olduğunuz kadar zekisiniz de Tae bey. Jungkook bugün yarın eve döneceğinden bahsetti. Bende çok iyi bir karar olduğundan falan bahsettim. Hadi yine benim sayemde :))

Küçük Bebek
Sağol hyung o zaman şey ben biraz hazırlık yapıyım görüşürüz.

-

    Zaten eve hiç gitmediğim için bavulum da yoktu. Sabah kahvaltısını yapmıştık ve şu an eve doğru yol almıştım. Oldukça heyecanlıydım. Bu süre zarfında hem zayıflamış hem de saçlarımı boyatmıştım. Eminim Tae şaşıracaktı normalde hep ona en az bir hafta durmadan fikrini sorar beni kuaföre sokana kadar da başının etini yerdim. İlk defa ona sormadan ve ani bir kararla saçımı boyatmıştım ama yine de güzeldi.

   Bir haftadır gelmediğim evimin kapısını çaldım ve anında kapı açıldı sanırım Jin geleceğimi söylediği için kapıda falan bekledi yoksa bu hız imkansız.

BOSS ~ JiKookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin