5. Bölüm : Kaçak

739 149 37
                                    

Z.K👒

Merhabalar...

Nasılsınız? Umarım iyisinizdir.
Ve daha iyi olmak dileğiyle keyifli okumalar.

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Onu belinden sıkı sıkı tutup kendime yaklaştırdım. 


Her zaman yaptığı gibi bir şey söylememe izin vermeden
çıkıp gitmişti.
Adamları hariç, 
cellat gibi başımdaydılar. Kendini ne zannediyorsa? Aşık olacakmışım. Rüyasında görürdü.
"Biraz uzak durun çocuk var bu evde korkacak!"Dedim. Karşımdaki bu izbandut gibi adamlara.

"Yok yenge ufaklık bizi tanıyor."

Hay Allah'ım sen bana sabır ver.

Ufaklığın odasını bilemediğim için mutfakta ki çalışanlara sormaya karar verdim.
Mutfağa geldiğim de orta yaşlarında bir kadın vardı. Çalışana benzemiyordu.

"Merhaba acaba ben bu evde küçük erkek bir çocuğun odasını soracaktım. Siz biliyor musunuz?"

"Merhaba kızım sen Yiğit'i soruyorsun sen. Yiğit dün gece birlikte kaldığınız odanın yan tarafındaki oda da."

Bu kadının da haberi var mıydı her şeyden? Neden olmasın ki bu evde çalışıyordu sonuçta.

Mutfaktan çıkıp ufaklığın odasının olacağını tahmin ettiğim kapıyı tıkladım. Ses gelmeyince girdim ve odanın içine göz gezdirdiğim. Tam bir çocuk odası gibi dizayn edilmişti.
Mavi renk giysi dolaba gözüm takılınca ufaklık orada dolabın içindeki kıyafetleri karıştırıyordu.

"Ufaklık ne yapıyorsun bakalım orada?"
"Hiç Asya."
"Asya abla Asya değil ufaklık anlaşıldı mı?"
" Asya ama ben seni çok seviyoyum aşık oldum."
"Kim söyledi sana böyle şeyleri ufaklık bu yaşta aşk mı olurmuş."
"Aşkın yaşı olmazmış ben kendim öğrendim inteynetten."
Bak bak sen daha "R" harfini söyleyemiyorsun nasıl yazı yazdın da öğrendin küçük adam.

"Yok ben yazmadım ki sesimle çizgi filim aç dedim."

Başka vidyo çıktı benim hatam değil inteynetin hatası.

"Bak sen şu işe neyse artık ufaklık hadi bakalım sana şu " R " harfleri söylemene yardım etmeme ne dersin? "

"Tamam bende aytık güzel konuşmak istiyom zaten."
"Hadi o zaman çalışma masana."

Yiğitte "R" harflerini söylemesi için alıştırmalar, kelimler söyleyip o tekrar etmesinin ardından 1 saattir söyleyebilmesi için çabalıyordum.
Ama hâla tam olarak söyleyemiyordu.
"Asya ben çok acıktım."
"Bende acıktım."
"Hadi mutfağa inelim bir şeyler hazırlıyım ikimize de ne dersin?"
"Tamam."

Mutfağa geldiğimiz de orta yaşlarında ki bir kadın mutfakta temizlik yapıyordu.

Acaba mutfağa kullanabilir miyim?

"Kullanabilirsiniz Asya hanım
ama ne için?"

Kadın ismimi bile biliyordu.
Bir ben herkesten habersizdim.
"Biz ufaklıkla acıktık da yemek yapacaktım."

"Yemek yapmıştım ben siz içeri geçin getiriyorum ben."
"Yardım edeyim hatta siz yorulmayın ben hallederim."
"Bu benim işim siz geçin getiriyorum."

Umut MavisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin