(Multide Rüya Sayer)
Kuyruk sokumuma atılan terlikle gözlerimi araladım. Karşımda yan yatakta yatan beyinsizin bana terlik attığını gördüm.
"Kızım uyansana"dedi sesinde bile 'ben bir piçim insanları sabah terlikle uyandırırım' tonu vardı. Ayağa kalktım ve terliği götüne soktum. bu işi de hallettikten sonra banyonun yolunu tuttum. Banyodaki işimi halledip okul kıyafetlerimi giyindim. Ve hızla yurttan çıktım.
Neden mi yurtta kalıyorum? Ailemle aram peki iyi değil fazla konuşmuyoruz.
Yanımdan bi kız geçtiğinde öğrenci olduğunu fark ettim tipine sıçtığım yüzündeki makyajı hayatıma süresem hayatım renklenir. Bi ona baktım bi bana bizim üniformalarımız da göt kapatmayanlardandı eteğimiz kısa ve siyah renkteydi gömleğimiz ise beyazdı aslında fena değildi ama kısaydı işte.
Okula varınca binaya baktım. Bu okul benim için yeniydi bu şehir de aynı şekilde. İçeri ilerledim. Müdürün odasını tekte bulunca daha sonra kendimi alkışlayacağıma dair söz verdim. Kapıyı tıklattım ve içeri girdim.
"Hocam ben Rüya Sayer sınıfımı öğrenebilir miyim?"
"12/b numaran ise 685"
"Teşekkürler"
"Rica ederim"müdür fazla mı netti?
12/b yi bulunca direk daldım içeri. kafama göre bi sıraya oturdum. Sınıf sessiz bi sınıftı herkes kendi başına takılıyordu. Bende boş sıralardan birine oturdum. Hoca derse girdi bu ana ders hocamızdı sanırım çünkü sahiplenici konuşmalar yapıyordu.ne garip insanlar var.
"Evet arkadaşlar sırada yer düzenimiz var herkesi bir kız bir erkek oturtmayı düşünüyorum"dedi ve yüzüm düştü ben pek erkeklerle anlaşabilen biri deildim hepsi bana götü boklu gibi gelirdi.bu yüzden hiç anlaşamamışımdır.
"Evet kızım senden başlayalım." Dedi ve beni işaret etti.salak karı niye ben Allah'ım neden benn!!
"Peki hocam"demek zorunda kaldım.beni bir taşın yanına oturtacağını bilseydim kadına daha güzel sözler söylerdim ama çocukla pek konuşmazdım. Konuşurken çocuğu döverdim falan ne gerek var? Hocanın gösterdiği yere oturdum.ve yan tarafa bakmadım bile önümüz de güzel bi kız ve yakışıklı denebilecek bi erkek oturdu. Çarpılıcağım günü bekliyorum. Yanımdaki çocuk sırıtmaya başladı ben ona garip bi varklıkmış gibi bakarken o bana gülümsüyordu. Sonunda konuşmaya cesaret edip ağzını açtı.
"Merhaba ben Mert"ve elini uzattı tabiki elini sıkmıyıycam salağa bak. Elimi uzatmadan
"Rüya"dedim yüzüne bakınca hala sırıtıyodu bu mal. Gelde kafasına vurma gelde dövme.
"Samimiyetten hoşlanmıyosun galiba?"
"Seni tanımıyorum bile ben Rüya diyip boynuna mı atlayayım?"
"Neden olmasın benim gibi kaslı, güçlü,karizmatik çocuğu bulmuşsun neden boynuma atlamayasın ki genelde kızlar öyle yapar."
"Ama şöyle bi sorun var ben senin o tanıttığın 'genel kızlar' grubuna girmiyorum. O yüzden elini bile sıkmam. Hele boynuna atlamamı düşünüyosan düşünme anlattığın kadar etrafında 'genel kızlar' varsa onlar sevecenlikle boynuna atlar. Ama ben asla!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
6 farklı renk
RomanceDüşünceler farklı, bedenler farklı,isimler farklı ama hayaller aynı.