Kızlar sonunda teşrif ermişti hepsine kıyafet ayrladım. Ve şuan elimizde baya bir hazine var cips,kola,çikolata ve çikolata ayrıca çikolata.
"Rüya abla iyiki yaptın böyle bir organizasyonu." Dedi Melis.
"Yok kız buna Mert bişey yapmış bu ondan böyle bişey ayarlamıştır."Dedi gözde beni iyi tanıyo.
"Ha bu ara Rüya abla senin defile ne oldu ya ertelenmiş duyduğuma göre." Dedi Eylül.
" evet canım bazı olaylar oldu hepsini anlatıcam ama önce biz şarkı açıp kopmayak mı?" Mira bu gece sesizdi.
"Kız Mira hayırdır?"
"Şeyy..hani Gözde ablanın kardeşi varyaaa." Gözde lafını tamamladı.
"Ha siz onla çıkıyonuz dimi."
"Oha nerden bildin."
"Ben bilirim."dedi Gözde bilmiş bilmiş.
"Neyse lo iyi bok yedin Mira ve hadi kopalım" partide.yüksek baslı bi şarkı açtım ve
"Kopuyomuyuz gençellleeerrrrrrr."diye bağırdım tabiki içkide vardı menüde. D-c oynarsak shot attırcam nihahahahahahaha.
⏱⏱⏱⏱⏱
Gece kıçımız çıkana kadar koptuk yan villayıda arada kestik. Ateş,koray,burak hepsi ordaydı. Eeee tabi ben bazı şeyleri anladım. Mesela Melis Ateşten hoşlanıyor Mira zaten başı bağlı sahibi karşıda. Eylül desen aşık olmuş la o.
"Kızlar hadi film izleyelim."saat 12:40'ı gösteriyordu.
"Evettt."dedi hepsi aynı anda. 4 üde salak la bunların. Gözde filmi açtı. Ortalarına doğru salya sümük hepimiz ağlıyorduk bir anda kapı çaldı götüm yemediği için 5 imizde ayaklandık kapıya baktık. Ohaaa erkekler karşımızdaydı hemde simsiyah herşeyleri siyah la siyah tişört ve siyah eşofman giymişler.
"Ee bizi içeri almıycak mısın Rüyam?"dedi Mert
"Hassiktir."dediğimde ben hariç herkes kahkaha attı. İçeri girdiler böyle film mi izlenir? En iyisi d-c oynamak. Fikri ortaya attım mübarek sazanlar hemen evet dedi.
Gözde'nin anlatımıyla
Rüya d-c oynayalım dedi ve hepimiz kabul ettik hava sıcaktı o yüzden havuz kenarına gidip orda oynamak istedik havuzun etrafı çim olduğu için oraya oturduk ve ilk şişeyi Rüya çevirdi şişe Buğra ve Koray arasında durdu Buğra Koray'a soruyordu
"D mi? C mi?"
"D "
"Hmm"
"Söyle bakalım Koray efendi dün gece neredeydin"
"Ananı sikiyim Buğra senin bu ne ya cevaplamasak olmaz mı?"
Bir anda herkes korkak diyip alkislamaya başladı ve Koray dayanamayıp
"Of tamam susun "
"Neredeydin Koray hadi söyle"
"Eski arkadaşlarımla bara gittim"
"Pezevenk ya kim olduğunu söylemedi"
Mert lafa atıldı
"Oho olmaz böyle istediğimiz cevap bu degildi"
"Banane ya nerdeydin dedi kimleydin demedi"
Mira sinirden kızarmıştı birden lafa dalıp
"Kimle gitti?" Dedi ve sessizlik oldu Koray Mira'nın kulağına birşeyler söyleyip başından öptü ve
ŞİMDİ OKUDUĞUN
6 farklı renk
RomanceDüşünceler farklı, bedenler farklı,isimler farklı ama hayaller aynı.